rohalt wrote:Vandaag kregen mijn spelers tijdens Ligamatch GEEL :
Agressie 17 - 31 - 27 - 32 - 29 -31
Kregen geen kaart :
Agressie 28 - 20 - 2 - 5 -30
VRAAG 1 : Waarom kreeg de keeper met agressie geel, terwijl er nog 2 spelers waren met agressie 28 en 30 (die dus een hogere agressie hadden)?
VRAAG 2 : Had ik agressiever kunnen spelen doordat ik eigenlijk nog 2 spelers had (agressie 28 en 30) , die ook geel konden pakken? Had het risico op rood dan evengroot geweest als nu ?
Mijn tegenstander tijdens Ligamatch GEEL :
Agressie 13 -27 - 9 - 19
Rood : Agressie 22
Kregen geen kaart :
Agressie 8 - 1 - 17 - 3 - 0 - 21
VRAAG 3 : Waarom kreeg de keeper met agressie 13 en een andere speler met agressie 9 geel, terwijl er nog spelers waren met agressie 17 en 21?
Die rode kaart zal wel random geweest zijn.
Zit er enige logica in, om mij nog beter voor te bereiden of is er hiermee random gemoeid?
Als ik het een beetje begrijp had je zeker nog agressiever kunnen spelen.
2+5% agressie is een groot verschil tov uw gemiddelde van 22 of de spelers met 30 agressie
dus die zullen bijna nooit geel pakken (met random kan het altijd)
Bij uw huidige opstelling met scheids 79% had je 6,49kaarten (dus 6+/-1 extra kaart random)
Indien je had ingeschat dat er 3 spelers geen kaart gingen nemen (2+5+17) kon je voor 8 kaarten spelen en dus bij een agressie 90%
Bij 100% agressie zouden het 9 kaarten zijn, maar dan had je vermoedelijk 2e geel gehad. (die inpakt kan meevallen wanneer het vb 86min zou zijn)
Wanneer ik de agressie van uw tegenstander analyseer denk ik dat hij te agressief gespeeld heeft.
Hij heeft eigenlijk een difuus team volgens de agressieregels ondanks dat hij gemiddeld 12,7 agressie heeft
hij heeft 3 spelers met bijna 0 agressie die enorm afsteken tov zijn 5 spelers 17+ agressie
hij neemt volgens de formule ook 6 kaarten, en heeft een 1x pech met wie de kaart krijgt die met 9%
Volgens mijn excel had ik hem toch rood gegeven :p
Daar schat ik in dat vb iedereen boven de 15% geel kan pakken en hij heeft 5spelers 15% + met 6 kaarten te verdelen.
Ik heb zelf een eenvoudige excel gemaakt dankzij de info van remedy, die gewoon berekent hoeveel kaarten.
Dan schat ik in welke spelers er een kaart zullen pakken (vb alles boven de x %) en dan zorg ik dat die met de te verwachten kaarten klopt.
Klopt vrij goed, en het inschatten kan je redelijk onder de knie krijgen bij je eigen team dmv testen.