@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

Mensen met vragen over bepaalde dingen , mogen mij altijd berichten sturen.... ik zal dan zo goed en correct mogelijk helpen. Ik ben van het principe "domme vragen bestaan niet" , dus hou u zeker niet in.

Team : Glorybuffalos
Managersnaam : JoNasty
Ghent Semper Fidelis.
hownotsuts
Team Manager
Posts: 226
Joined: Sun Feb 04, 2007 5:01 pm
Location: Stánek s banány
Contact:

HI

Post by hownotsuts »

some manager send me this message can somebody translate to english?
"hoi wil je een wedstrijd spelen ook al weet ik niet hoe dat moet" Thanks
Get roof on the mothefucker roof on the mothesucker get roof on the sucker
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Re: HI

Post by krcgenk »

hownotsuts wrote:some manager send me this message can somebody translate to english?
"hoi wil je een wedstrijd spelen ook al weet ik niet hoe dat moet" Thanks
Translation:

Hi, would you like to play a game against me, allthough I don't know how to do that.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
hownotsuts
Team Manager
Posts: 226
Joined: Sun Feb 04, 2007 5:01 pm
Location: Stánek s banány
Contact:

Re: HI

Post by hownotsuts »

krcgenk wrote:
hownotsuts wrote:some manager send me this message can somebody translate to english?
"hoi wil je een wedstrijd spelen ook al weet ik niet hoe dat moet" Thanks
Translation:

Hi, would you like to play a game against me, allthough I don't know how to do that.
Thanks man:_)
Get roof on the mothefucker roof on the mothesucker get roof on the sucker
ludix
Fan
Posts: 1
Joined: Mon Feb 26, 2007 8:11 pm

mentor gezocht

Post by ludix »

zijn er nog mensen die een beginner willen helpen? Graag PM in game!
team: LTBOYS
coachnaam: Ludix
legornli
Groundsman
Posts: 5
Joined: Sat Mar 31, 2007 4:04 pm
Location: Rotterdam

niet helemaal eens

Post by legornli »

sorry maar dat je met 4-3-3 het beste lange bal kan die ben ick het niet helemaal mee eens en met 3-4-3 ook niet ik zal even uitleggen waarom:

als je aanvallend wilt spelen zal je alsnog moeten denken aan je verdediging anders krijgt het juist averechts effect dus je kan met 4-3-3 best aanvallend spelen en met 4-2-2 ook maar als je aanvallend speelt met 3-4-3 dan heb je geen goede verdediging en krijg je juist exstra maar doelpunten tegen denk er dus aan dat je ook verdediging nodig hebt ik speel zelf ook graag aanvallend maar zonder verdediging verlies je bijna alles en al helemaal als je nog niet sow goed bent dan heb je nog geen goede spelers dus ook geen goede verdedigers en breken ze zo lang je verdediging oke met 4-3-3 verlies je dan alsnog van gewoon slechtere teams maar tenminste met minder verschil

ik hoop dat de begginners er wat aan hebben gehad maar ick vind het wel en leuk idee
TheLaunch
Fan
Posts: 3
Joined: Tue Apr 10, 2007 1:01 pm

Manager gevraagd

Post by TheLaunch »

Yo

Ik ben net gestart met een ploeg op Soccer Project en zie da wel zitten om raad te krijgen als ik die nodig heb van ne meer ervaren trainer op dit spel. :)

Dus als iemand geïnteresseerd is om deze jongen te helpen moogde da zeker zegge 8) . Mss is het het makkelijkst als je mij een bericht ofzo stuurt .. en da ik u dan toevoeg op msn, denk da da het simpelste is om te communiceren.

Moest ge dit ook graag weten:
Manager: TheLaunch
Team: El Toros


Bedankt

Ciao
Bicky
Fan
Posts: 1
Joined: Mon Apr 16, 2007 7:48 am

Transfers

Post by Bicky »

Hallo,

ik ben relatief nieuw in SP en ik heb een klein vraagje over de transfers.
Bij iedere transfer heb je de periode waarin een speler effectief verkocht kan worden. Maar ik heb bv gisteren een bod gedaan op een speler die beschikbaar was vanaf 10 april (14:00) tot 16 april (04:00). Nu is dat eigenlijk al verstreken maar blijkbaar zijn er toch managers die nog boven mijn bod kunnen gaan en ik kan dan ook nog boven hun bod.
Hoe komt dit?

Alvast bedankt
Bicky :roll:
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

Inderdaad, normaal zou die termijn verstreken moeten zijn MAAR...

Als er de dag vóór de eindtermijn nog een bod binnenkomt zal de termijn met één dag verlengd worden.

Met andere woorden, jij hebt gisteren een bod gedaan op die speler en nu wordt de termijn met een dag verlengt. Als er nu voor morgenvroeg 4u niemand een bod doet zal die speler je morgenvroeg toegewezen worden.

Waarom is dit op deze manier? Om te vermijden dat iemand net voor de simulatie van 4u 's morgens nog een bod gaat doen en dadelijk na de simulatie die speler toegewezen krijgt... anders zouden er hier veel nachtraven zitten om een speler binnen te rijven.

Groeten,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Re: Transfers

Post by pelsen »

Bicky wrote:Hallo,

ik ben relatief nieuw in SP en ik heb een klein vraagje over de transfers.
Bij iedere transfer heb je de periode waarin een speler effectief verkocht kan worden. Maar ik heb bv gisteren een bod gedaan op een speler die beschikbaar was vanaf 10 april (14:00) tot 16 april (04:00). Nu is dat eigenlijk al verstreken maar blijkbaar zijn er toch managers die nog boven mijn bod kunnen gaan en ik kan dan ook nog boven hun bod.
Hoe komt dit?

Alvast bedankt
Bicky :roll:
Wanneer er in de 24 uur die voorafgaan aan het verstrijken van de deadline nog een nieuw bod wordt geplaatst (zoals jij gisteren hebt gedaan), dan schuift de deadline 24 uur vooruit. Dus na jouw bod gisteren werd de deadline 17 april 4h00. Uit jouw uitleg merk ik dat er vandaag al nieuwe boden zijn gedaan, dus de deadline is nu verschoven naar 18 april 4h00.
blup008
Assistant Coach
Posts: 22
Joined: Sun Mar 04, 2007 2:42 pm

Post by blup008 »

Hey,

Kan ik misschien een beetje hulp krijgen bij het transferbeleid? Want ik heb onlangs 2 miljoen betaald voor een 19 jarige speler met 71% globale klasse, maar hij bleek al voltraind te zijn. Dus ik kan wel wat uitleg gebruiken met het transferbeleid, welke spelers dat goed zijn om te kopen, en welke niet...

Manager: blup008
Team: House of Hell

Stuur me maar een mail in het spel.

Alvast bedankt,
dj_yast01
Fan
Posts: 1
Joined: Mon Apr 23, 2007 2:04 am

Post by dj_yast01 »

Wie wil er mentor van mij zijn!! Kan best hulp gebruiken!!
alvast merci
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Post by Fikkiezero »

Mentor zelf wil ik nog niet zijn, daarvoor heb ik te weinig ervaring en vooral tijd. Maar heb je vragen ofzo over het spel, stuur me graag een berichtje, hier op het forum of op soccerproject. Binnen de 3 dagen max. heb je antwoord.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Hetzelfde geldt voor mij. Ik ben hier al 2 jaar, onderhoudt de FAQ van het forum en dus weet ik al het een en ander van SoccerProject.
Vragen liefst via PB op het forum. Als je dit op een normaal tijdstip doet heb je normaal nog op dezelfde dag een antwoord.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
jurado
Assistant Coach
Posts: 12
Joined: Thu Apr 26, 2007 10:43 pm

Post by jurado »

hallo, wie wilt er mij helpen met het managen van mijn team?

mvg,
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”