@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

nscnijkerk
Assistant Coach
Posts: 16
Joined: Fri Apr 17, 2020 1:56 pm

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by nscnijkerk »

Hallo allemaal,

Ik zoek een manager die mij weer beetje bij beetje alles uit wilt leggen.
Ik ben er zeker 5 jaar uit geweest en zou weer alles dus willen leren.

De eerste stapjes heb ik doorgelezen.

Groetjes
Glenn (nscnijkerk)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by remedy73 »

nscnijkerk wrote: Fri Apr 17, 2020 8:41 pm Hallo allemaal,

Ik zoek een manager die mij weer beetje bij beetje alles uit wilt leggen.
Ik ben er zeker 5 jaar uit geweest en zou weer alles dus willen leren.

De eerste stapjes heb ik doorgelezen.

Groetjes
Glenn (nscnijkerk)
Vragen over het spel kan je het beste op het forum stellen. Dan heb je het snelste antwoord.
Je mag mij ingame ook vragen stellen, maar het managen van je team zal ik altijd aan de manager zelf over laten. ;-)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
nscnijkerk
Assistant Coach
Posts: 16
Joined: Fri Apr 17, 2020 1:56 pm

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by nscnijkerk »

1. Ik heb momenteel veel blessures, omdat ik veel wedstrijden speel (vanwege meer budget) moet ik dit toch minder gaan doen?

2. Als een transfer aan geeft beschikbaar vanaf, wanneer is hij uiteindelijk dan echt van jou?

3. Meer tips zijn altijd welkom :D
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3603
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by mr charlie »

de belangrijkste tip:
lees dit topic, dat moet je transfertbeleid bepalen, en ga vb eens kijken naar de agressie van mijn team of van andere managers op het forum
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

zonder dit zou ik nooit in A zijn geland (niet de eerste keer)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
nscnijkerk
Assistant Coach
Posts: 16
Joined: Fri Apr 17, 2020 1:56 pm

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by nscnijkerk »

mr charlie wrote: Fri Apr 17, 2020 10:25 pm de belangrijkste tip:
lees dit topic, dat moet je transfertbeleid bepalen, en ga vb eens kijken naar de agressie van mijn team of van andere managers op het forum
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

zonder dit zou ik nooit in A zijn geland (niet de eerste keer)
Dat heb ik idd ook al gelezen, ik zie veel agressieve spelers in je team. In mijn tijd was dat echt een no go
nscnijkerk
Assistant Coach
Posts: 16
Joined: Fri Apr 17, 2020 1:56 pm

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by nscnijkerk »

nscnijkerk wrote: Fri Apr 17, 2020 9:50 pm 1. Ik heb momenteel veel blessures, omdat ik veel wedstrijden speel (vanwege meer budget) moet ik dit toch minder gaan doen?

2. Als een transfer aan geeft beschikbaar vanaf, wanneer is hij uiteindelijk dan echt van jou?

3. Meer tips zijn altijd welkom :D
Iemand hier nog een antwoord op voor mij?
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3603
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by mr charlie »

nscnijkerk wrote: Sat Apr 18, 2020 11:47 am
nscnijkerk wrote: Fri Apr 17, 2020 9:50 pm 1. Ik heb momenteel veel blessures, omdat ik veel wedstrijden speel (vanwege meer budget) moet ik dit toch minder gaan doen?

2. Als een transfer aan geeft beschikbaar vanaf, wanneer is hij uiteindelijk dan echt van jou?

3. Meer tips zijn altijd welkom :D
Iemand hier nog een antwoord op voor mij?
blessures zijn rechtevenredig met het aantal wedtrijden, ik geef advies om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen, dit voor ervaring en inkomsten
nadeel is de moeilijke ballans moraal/fitheid, dus je zal iets minder top zijn
je moet leren om een ploeg maximaal te presteren, vb zaterdagvond laatste sim A team, zondag geen wedstrijden en dan heb je maandag 100fitheid en 100 moraal

bischikbaar vanaf is een directe transfert mogelijk, zodra de uiterste datum is behaald dan is ie de volgende nachtsim van u
zodra er in de laatste dag een bijkomend bod komt dan schuift die dag 1 dag op
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by remedy73 »

Kleine aanvulling op de transfermarkt:
Gedurende 72 uur (3 dagen) is een directe transfer niet mogelijk, dus iedereen kan bieden. 3 dagen later gaat 's nachts om 4:00 uur de speler naar de hoogste bieder, mits er in de laatste 24 uur niet is geboden. Als er elke dag 1 bod op een speler wordt gedaan, kan een speler vrij lang op de TL staan ;-)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by ward1995 »

Ik zoek iemand die me wil helpen met het maken van mijn 'begroting'. Ik heb een soort plan al in mijn hoofd maar ben momenteel wat aan het rekenen over het bedrag dat ik zou moeten sparen om wat mee te kunnen spelen in hogere divisies. Na wat rondkijken op de transfermarkt kwam ik tot de constatatie dat deze bedragen heel wat hoger liggen als voorheen. Denken jullie dat 120Mil voldoende zou kunnen zijn om Man City gewijs een heel elftal bij elkaar te kopen (enkel het basiselftal)? De bank hoop ik dan aan te vullen met jeugd.

Momenteel ben ik wel nog niet aan de koopfase en dien ik eerst geld te sparen. Moesten hier nog wat tips voor zijn, hoor ik ze ook graag. (Heb al boeiende tips gelezen op het forum waarvan ik niet wist dat ze zoveel konden opleveren)

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by remedy73 »

ward1995 wrote: Thu Dec 24, 2020 4:09 pm Ik zoek iemand die me wil helpen met het maken van mijn 'begroting'. Ik heb een soort plan al in mijn hoofd maar ben momenteel wat aan het rekenen over het bedrag dat ik zou moeten sparen om wat mee te kunnen spelen in hogere divisies. Na wat rondkijken op de transfermarkt kwam ik tot de constatatie dat deze bedragen heel wat hoger liggen als voorheen. Denken jullie dat 120Mil voldoende zou kunnen zijn om Man City gewijs een heel elftal bij elkaar te kopen (enkel het basiselftal)? De bank hoop ik dan aan te vullen met jeugd.

Momenteel ben ik wel nog niet aan de koopfase en dien ik eerst geld te sparen. Moesten hier nog wat tips voor zijn, hoor ik ze ook graag. (Heb al boeiende tips gelezen op het forum waarvan ik niet wist dat ze zoveel konden opleveren)
Met 120M ga je niet ver komen! Daar koop je net aan één A-waardige topspeler voor. Wellicht dat je met 120M wel bovenin de D kan geraken. Misschien kan je je doel wat beter omschrijven?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by ward1995 »

Oh ja, de spelers die ik opzocht situeren zich rond de 80-85% alg met een agr. van 50-60. Het is inderdaad niet mijn bedoeling om in A te gaan spelen. Wil liever al eens een gooi doen naar het kampioenschap in D. Ik vermoed dat het ook nog niet opportuun is om A te ambiëren vermits mijn achterban nog niet dermate hoog is dat ik voldoende inkomsten kan generen om de lonen te betalen van dergelijke spelers.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by remedy73 »

ward1995 wrote: Fri Dec 25, 2020 8:41 am Oh ja, de spelers die ik opzocht situeren zich rond de 80-85% alg met een agr. van 50-60. Het is inderdaad niet mijn bedoeling om in A te gaan spelen. Wil liever al eens een gooi doen naar het kampioenschap in D. Ik vermoed dat het ook nog niet opportuun is om A te ambiëren vermits mijn achterban nog niet dermate hoog is dat ik voldoende inkomsten kan generen om de lonen te betalen van dergelijke spelers.
Dat moet met 120M wel lukken denk ik
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Gwuidoo
Coach
Posts: 28
Joined: Tue Dec 29, 2020 5:14 pm

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by Gwuidoo »

Dag allemaal.

Ik ben nieuw en zoek ook een mentor.

Alvast bedankt!

Gwuido

RFC Maaseik
Dreetjeuh
Coach
Posts: 39
Joined: Sat Jun 13, 2020 4:44 am

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by Dreetjeuh »

Hoe kom je ooit aan veel geld zit maar op 2 miljoen beetje goede spelers zijn duur
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: @ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Post by visje69 »

Dreetjeuh wrote: Fri Jan 29, 2021 11:32 pm Hoe kom je ooit aan veel geld zit maar op 2 miljoen beetje goede spelers zijn duur
Door veel tijd in het spel te steken. Geld maak je op verschillende manieren: Je contracten slim beheren, spelers op de markt ‘snipen’ door snel toe te slaan bij IBP, door veel friendly’s thuis te spelen (geven geld EN achterban), door je ticketprijs juist in te stellen, ...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”