@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Post by akki »

Yves004 wrote:Ik zie dat er een overaanbod aan mentoren is, dan zal ik me wel opgeven om geholpen te worden. :oops:
en met wat heb jij nog hulp nodig jongen :wink: i.v.m. de transfers :P
Yves004
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2403
Joined: Fri Jul 09, 2004 4:11 pm
Location: Liverpool
Contact:

Post by Yves004 »

akki wrote:
Yves004 wrote:Ik zie dat er een overaanbod aan mentoren is, dan zal ik me wel opgeven om geholpen te worden. :oops:
en met wat heb jij nog hulp nodig jongen :wink: i.v.m. de transfers :P
Ik kan geen transfers doen want ik heb geen transferscout. Maar misschien zou ik daar over 2 seizoenen wel hulp mee kunnen gebruiken. :oops:
Tats
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1235
Joined: Fri Aug 20, 2004 10:06 am

Post by Tats »

Peja wrote:
Neorej wrote:ik vind het een belachelijk id, het leuke aan het spel is net een eigen taktiek hebben, zelf het beste proberen te zoeken enz ...
Wij, gevorderde managers, spelen dit spel (volgens mij toch) net daarom zo graag ...
Ik ben er alleszins tegen, en ik hoop dat het niet vlot ;)
Trouwens, vele beginnende managers zitten NIET op het forum.
Ik zat i|h begin ook niet op het forum ...
Dit was mijn mening :p
Ik denk dat in het begin veel mensen een flater begaan hebben in SP, en enkelen daarvan wensen dit niet toe aan anderen, en willen hen een beetje wegwijs maken. Simpel toch, en nogal vriendelijk om hun hulp aan te bieden aan onbekende newbies, die waarschijnlijk niks snappen van dit spel en een beetje leiding nodig hebben.

Ikzelf kon indertijd geen hulp vragen voor de beste tactiek, er bestond geen beginners-guide, er waren geen mensen die me tips konden geven, integendeel, ik moest met een heel aantal anderen alles van 0 af aan beginnen. Dan had ik het veel handiger gevonden om een beetje hulp van een gevorderde speler te krijgen...

En bij deze ben ik dus ook kandidaat-mentor... (Communicatie liefst via MSN, ofwel berichten op SP :) )
ik heb zelf zo iemand ge-mentored in SP.. hij heeft betere spelers en grotere achterban nu, echt leuk vind ik dat niet...

en zoals Peja zegt, iedereen maakt fouten, wel die beginnelingen mogen ook die fouten maken... het forum is er om vragen te stellen tenslotte..

maw kvind da zoals Neorej een belachelijk idee
Svens0n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3436
Joined: Sun Jul 24, 2005 7:35 pm

Post by Svens0n »

Kvind het een uitstekend idee, altijd fijn dat je iemand hebt waar je naartoe kan lopen als je ff geen idee meer hebt wat te doen
Krijg nu enorm veel hulp van Feyenoordie en Akki, hebben me al wel wat dingen weten te vertellen waar ik zelf misschien nooit was achter gekomen of misschien wanneer het te laat is.

En volgens mij gaan er ook veel meer mensen afhaken na een weekje of 2 weken wanneer ze geen hulp krijgen van zo'n mentor omdat ze het spel gewoon niet snappen ofzo
marcies
Assistant Manager
Posts: 97
Joined: Fri May 27, 2005 2:30 pm
Contact:

Post by marcies »

als je ff geen idd hebt dan kun je gwoon een vraag op het forum stellen en daar krijg je dan een antwoord op, dus waar heb je eigenlijk een mentor voor nodig (ik heb me ook gwoon gered toen ik begon en nu gaat het nog steeds hetzelfde, misschien dat ik sneller ben maar die tijd verdoe ik nou op het forum)
Club: FC Marcies
Manager: Marcies
Neorej
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2398
Joined: Fri Feb 18, 2005 4:03 pm

Post by Neorej »

feit is dat er altijd mensen zullen afhaken in het begin ... (dat is altijd en overal)
Daar kunnen 'mentor's' niets aan veranderen (denk ik).
En als die mensen dan willen blijven, gaan die managers SP dan leuk vinden denken jullie ?
Manager ofYotto
Image
Image
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Ik denk dat je er net veel voldoening uit kunt halen iemand op de goede weg te zetten. Je hoeft je toch niet bedreigd te voelen door die nieuwelingen omdat ze een mentor krijgen? Ze zullen je niet in 1,2,3 voorbijsteken, geloof me! En bovendien, het is een feit dat het spel sinds een jaar geleden steeds complexer geworden is, we kunnen misschien geen spelers beletten van af te haken, maar we kunnen anderen die wel willen verder spelen een duwtje in de rug geven.
jerry mourinho
Team Board Member
Posts: 411
Joined: Wed Jul 27, 2005 9:54 pm

Post by jerry mourinho »

kan wel een mentor gebruiken :)
iemand kandidaat?

contact me @ SP
of MSN is mij ook goed
Big boss of FC Fiesta
ImageImage
lolo13
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3841
Joined: Wed Jul 07, 2004 1:55 pm
Location: @ home
Contact:

Post by lolo13 »

mss kunnen we een topic maken met als topic mentors te koop :lol:

Een mentor van 25 % klasse = 1000 €
" " " 50 % Klasse = 1500 €
" " " 75 % Klasse = 2000 €
" " " 99.99% klasse = 2500 €

Een sjarel mentor van 100 % klasse = 10.000 € :lol:
3 in F151 - 3 in F151 - 1 in F151 - 6 in E51 - 2 in E5 1 - Behoud in D17

Image

even matt nadoen :wink:
cocksken
Team Board Member
Posts: 468
Joined: Wed Mar 16, 2005 5:38 pm
Location: Lebbeke/Dendermonde

Post by cocksken »

ik wil ook helpen als mentor
ziet er mij leuk uit en kzit toch nog 4 weke in de plaaster :wink:
bartbrebels
Team President
Posts: 735
Joined: Sat Jul 09, 2005 2:20 pm

Post by bartbrebels »

Isis wrote:Ik denk dat je er net veel voldoening uit kunt halen iemand op de goede weg te zetten. Je hoeft je toch niet bedreigd te voelen door die nieuwelingen omdat ze een mentor krijgen? Ze zullen je niet in 1,2,3 voorbijsteken, geloof me! En bovendien, het is een feit dat het spel sinds een jaar geleden steeds complexer geworden is, we kunnen misschien geen spelers beletten van af te haken, maar we kunnen anderen die wel willen verder spelen een duwtje in de rug geven.

maar daar heb je het forum voor,tenslotte ben je als manager concurrent van elkaar want we willen allemaal winnen,ik denk dat dat mentor verhaal eerder te maken heeft met meer manager spelers te krijgen en het spel commercieel voor jullie beter te maken,ik heb daar absoluut geen probleem mee,....
wiemel
Fan
Posts: 1
Joined: Tue Jul 26, 2005 9:01 pm

Post by wiemel »

ik zoek een mentor en wil met hem praten via msn
anderlecht rulez !!!!!!
brugge stinkt !
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Ik zoek een mentor:
Ik speel in de G-divisie (g.708)

Ben nu vooral veel oefenmatchen aan het spelen, mijn team leren kennen enzo. maar hulp is altijd welkom...

Je mag me een PB sturen via het spel zelf: Benjamin is mijn managername...

iedereen is welkom !
FC Laguna > Trying to manage it !
Stekke
Team President
Posts: 622
Joined: Sun Jul 11, 2004 2:30 pm

Post by Stekke »

Ik wil ook wel mentor zijn, ik ben er al bij van het einde van het eerste seizoen. Ik wil nederlands en engelstalige managers helpen
fcmullem
Team President
Posts: 530
Joined: Sun Feb 27, 2005 3:38 pm
Location: Tweede straats rechts tot de rotonde waar ge mintens vijf toerkes rijdt...

Post by fcmullem »

Als ik kan helpen als mentor, berichtjen via soccerproject mag altijd! We zien dan wel of eventueel beter via MSN communiceren, kwestie van t gemak
Vote for SP!! http://www.worldonlinegames.com/index.p ... 28&gid=831

Alle spelers (ook de goeie en talenten)kunnen vertrekken! Neem maar een kijkje!
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”