Wszystko co powinien wiedziec poczatkujacy

Moderators: Moderator, Polish Moderators

Post Reply
KS Cuiavia
Fan
Posts: 2
Joined: Wed Sep 27, 2006 7:21 am

Wszystko co powinien wiedziec poczatkujacy

Post by KS Cuiavia »

Siemka jestem Nowy w tej gierce...!! dopiero zaczynam... - heheh no ju¿ w menad¿erki online nie raz gra³em... a soccerproject wydaje sie wypasiony w opcje i mozliwo¶ci... !!

Macie jakie¶ rady do pocz±tkuj±cego... ??

Mam takie pytania:

- Czy warto zatrudniaæ najlepszych i najdro¿szych pracowników...
- W co najlepiej inwestowaæ..?
- Jak szybo nasi zawodnicy rosn± w si³e...??
- Czy warto na pocz±tku kupowaæ zawodnikow...??
- Jaki tu jest system rozgrywek... jestem tam w jakiej¶ lidze no i powiedzmy kiedys tam uda mi sie ja wygrac... i zas co dalej jakie¶ champions league, UEFA... jakie¶ puchary czy jak... ??
- Czy jest jaka¶ liga typowo co graj± w niej polacy... czy to jest pomieszane... ??
- Jak sie przedstawia klasyfikacja lig... ?? jestem w lidze H.1056, to dobra liga wysoko postawiona czy jak.... ??

Moze moje pytania wydadz± sie wam g³upie... no ale jestem jeszcze zielony.. !!
Mefju
Team Manager
Posts: 102
Joined: Mon Aug 21, 2006 9:32 am
Location: Loza szyderców- Bezele sqad

Post by Mefju »

Czy warto zatrudniać najlepszych i najdroższych pracowników...
Tak. A potem wysyłaj ich na szkolenie póki nie będa mieli 100%
W co najlepiej inwestować..?
Pierwszy sezon nie graj na p[owaznie. pierwszy sezon jest do rozbudowy infrastruktory i skladu. dopiero w 2 sezonie zaczniesz grac na serio.
Jak szybo nasi zawodnicy rosną w siłe...??
Zalezy od trenera. dlatego warto miec dobrego :lol:
Czy warto na początku kupować zawodnikow...??
Jesli jestes poczatkujacy to i tak przez pierwszy tydzien bedzi ci wyskakiwac informacja ze niemozesz nikogo kupic bo musisz przetestowac tych grajkow ktorych masz.
Jaki tu jest system rozgrywek...