Velkommen! (Bør leses)

Moderators: Moderator, Scandinavian Moderators

Post Reply
Kronkattan
Team Board Member
Posts: 326
Joined: Fri Nov 17, 2006 1:10 pm
Location: Norway, Fredrikstad

Velkommen! (Bør leses)

Post by Kronkattan »

Hei og velkommen til det skandinaviske forumet her på SoccerProject! Håper dere får et topp opphold her.

Jeg lagde denne tråden, siden jeg kunne tenke meg at det ville være artig å se hvilken manager som trener hvilket lag, osv.

Jeg kan jo begynne:

Lag: Raae FC
Hjemmebane(hemmaplån): Haugeåsen Grusbane.
Divisjon: H (>.<)

Kort introduksjon: Jeg fikk vite om SP av en kamerat. Så begynte jeg å spille, og er nå fast ansatt her på SP!

Herfra kan dere fortsette. Finn gjerne på mer dere kan si om laget deres.
- Manager for Young Guns -
- Forum moderator -
kjekspakke
Team President
Posts: 543
Joined: Fri Nov 18, 2005 9:06 pm
Location: C:\World \Europe \Norway \Østfold \Fredrikstad \Rolvsøy
Contact:

Post by kjekspakke »

Hei!

Manager: qwert
Lag: Rolvsøy Shurikens
Tilhengere: 14976
Tilholdssted: Gamle Fredrikstad Stadion, 7000 plasser
Budsjett: 26,4 mill $ 8) $
Beste spiller: Robert "cummer" Curt LM 86%
Beste Norske spiller: Bengt Vidar GK 86%
Divisjon: G :lol:

Edit: siden stadion-treahden ble sletta får jeg vel legge det innn her

Mitt stadium: Gamle Fredrikstad Stadion
Fan Base: 14957
Seats: 7000
pitch type: HiTech combination
Parking: 3900
toilets: 145
lights: 4 X strong
bars: 50
scoreboard: 2X electric
youth centre: Hyper modern
Boards: 7

League price: 20.00
Cup price: 20.00
Friendly: 13.00

Jeg har spillet SP siden sesong 2 (nå er det sesong 15) med det legendariske første-laget mitt Cebu Janaps. Det ble sletta fordi jeg tøyet grensene innen juks (slapp av, er ferdi med det :P )g, der alla managerne hadde navn som begyne med en bokstav og sluttet med -man. Aman, bman, cman osv. Det viste seg at Sp-systemet var ganske sårbart for juks da, men de har kommet seg de siste sesongene. Selvfølegelig ble jeg tatt, men det var ikke så farlig siden SP ikke var noe spesielt morsomt på den tiden.

I sesong 6 betsemte jeg meg for å begynne å spille igjen med laget qwertz. Det gikk ganske bra, vi holdte på å rykke opp fra D-divisjon og vi var nr. 3 i Norge! Men atter en gang gadd jeg ikke å spille mer og jeg forlot spillet.

I sesong 8 tok jeg fram SP på ny med laget Rolvsøy Shurikens, og det laget har jeg heldigvis enda :wink: Laget har vært i E-div, men dte er en stund siden nå. Jeg bryr meg ikke så mye om det sportselige, men at Norge gjør seg bemerket i SP-verdenen. Derfor liker jeg å trene borske talenter, og synes det er viktig at alle andre norske managere gjør en innsats for det norske SP-samfunnet

:wink:
Last edited by kjekspakke on Thu Dec 14, 2006 2:11 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
robert
Team Board Member
Posts: 336
Joined: Fri Oct 14, 2005 11:48 am

Post by robert »

Hey!
Info om mitt lag :D
Div: E72
Manager: robert
Lag: VIF FC
Stadium: Traffic
Plasser: 19000
Tilhengere: 20893
Budsjett: 771.210 :lol:
Beste Spiller: Mark Hagdooren(20Y) CF 83%
Beste Norske spiller: Alexander Tore CB 33% Youth..Kun en norsk spiller jeg har men venter flere youths da :lol:

Jeg har spilt dette spillet siden sesong 4 og jeg gir meg ikke enda :D flere ganger hadde jeg tenkt a gi meg men det har jeg altsa ikke gjort :lol:
Jeg haper at jeg kan holde meg i E Div og onsker ikke a rykke opp eller ned!...Intill jeg har flere gode spillere!
Lykke til med dere alle sammen og haper inderlig at noen norske kan komme opp i A div en gang :D
kjekspakke
Team President
Posts: 543
Joined: Fri Nov 18, 2005 9:06 pm
Location: C:\World \Europe \Norway \Østfold \Fredrikstad \Rolvsøy
Contact:

Post by kjekspakke »

robert wrote: Jeg har spilt dette spillet siden sesong 4 og jeg gir meg ikke enda :D flere ganger hadde jeg tenkt a gi meg men det har jeg altsa ikke gjort :lol:

Flott at du har holdt ut så lenge med det samme laget :wink:
robert wrote: noen norske kan komme opp i A div en gang
ja det hadde vært noe!
Image
Image
robert
Team Board Member
Posts: 336
Joined: Fri Oct 14, 2005 11:48 am

Post by robert »

Nå er jeg lei disse Cyprus staff jeg har :x ...jeg har nå hired Norske staff medlemer og håper da at dem er bedre :wink:
Selger og kjøper noen spillere nå for å få litt bedre spillere siden jeg har mistet 2 youths som ikke var bra nok for laget mitt.
Jeg rykker nok ned til F-Div men det gjør meg ingen ting for jeg har ikke bra nok spillere til å rykke opp!
Men neste sesong kommer jeg sikkert til å rykke opp igjen til E-Div og da skal jeg prøve og vinne :wink:
Har mistet en del Teamspirit på dette men det er greit det siden jeg rykker ned og da gjør det ikke noe.Må bare spille en del kamper nå etterpå for å få opp Teamspirit.
lavik
Groundsman
Posts: 8
Joined: Mon Apr 30, 2007 10:12 pm

Post by lavik »

lavik
lavik fc
lavik "sumo" arena
beste spiller er fra slovakia 7 må på 2 kamper. pass på :o
kjekspakke
Team President
Posts: 543
Joined: Fri Nov 18, 2005 9:06 pm
Location: C:\World \Europe \Norway \Østfold \Fredrikstad \Rolvsøy
Contact:

Post by kjekspakke »

Velkommen lavik! Det tok sin tid :P

Må innrømme at 7-1 mot meg på hjemmebane var imponerende, spesielt med tanke på at jeg slo kronattan 0-8 på bortebane :D
Image
Image
VillaFan
Fan
Posts: 2
Joined: Sun Jun 28, 2009 7:59 am

Re: Velkommen! (Bør leses)

Post by VillaFan »

Jeg har herpa lag !

Skjønner ikke noe av dette spillet :s
Post Reply

Return to “General (sc)”