To the Romanian comunity

Discutii libere despre orice subiect

Moderator: Romanian Moderators

Sjarel
Member of the Soccer Project Association

To the Romanian comunity

Post by Sjarel »

Since I was working for my real job like every day, I didn't have the chance to read your 'friendly' words on our global forum today and luckily our mods have already deleted them. Nevertheless I wanted to say something about this.

There is only 1 single country in SoccerProject where users are not happy when cheaters are banned. The sheriffs and me are working very hard to keep this game fair for all managers and particularly cases like this one take a lot of effort to investigate.

Instead of being pleased that we catched such a hard-to-find cheater, a lot of you overreact, for example by picking on me. I am 100% sure manager mosmartin was in control of several different teams which is not allowed in SoccerProject. At the moment mosmartin has appealed to another sheriff (which he chose), so we're waiting for that second opinion. There is absolutely no need to behave like some of you do and it will certainly not help anyone.

As for the Romanian sheriff you have been asking for since a long time, you will surely understand we need someone who can be trusted 100% and who can stay calm all the time. You'll agree with me that will be very hard to find in the Romanian community, judging from the reactions from the past few days.

This post is not to open up the discussion on the ban of mosmartin, his transfer history, nor the sheriff question, so I'm not planning to read this topic. I simply wanted to clarify some things to you...
SoccerProject: Can you manage it ?
dragosh***
Team President

Re: To the Romanian comunity

Post by dragosh*** »

Sjarel wrote:
As for the Romanian sheriff you have been asking for since a long time, you will surely understand we need someone who can be trusted 100% and who can stay calm all the time. You'll agree with me that will be very hard to find in the Romanian community, judging from the reactions from the past few days.
I chose not to comment mosmartin's ban on any post in the forum,as I think it is the best at the moment. ;)
Cine te-a sfatuit sa fii tu insuti , te-a sfatuit gresit...
EX-Manager: Dragosh***
EX-Team:Fc Steaua Bucharest***
bunicutzu

Post by bunicutzu »

i think it is not too hard to find a sheriff in the Romanian community, and i have an example for that: kennyanu. he was very calm during the situation. and i think you know him pretty good since he is forum moderator for a long time.
Faur
Team President

Post by Faur »

bunicutzu wrote:i think it is not too hard to find a sheriff in the Romanian community, and i have an example for that: kennyanu. he was very calm during the situation. and i think you know him pretty good since he is forum moderator for a long time.
No long story ... kennyanu is the one who should be a sheriff !
johnny_a32
Team Board Member

Post by johnny_a32 »

baieti, cu tot respectul, omul a zis ca n-o sa citeasca ce debitam noi mai departe pe acest topic.(sau n-am inteles eu bine?)

asa ca va deranjati degeaba, parerea mea!

cat despre ce-a scris mai sus, ce sa zic, fruntea mi s-a acoperit de lacrimi :evil: :evil:
sir.alex.ferguson
Team President

Post by sir.alex.ferguson »

:lol: :lol: :lol: ba traducetimi si mie ce a zis ca nu stiu engleza :P :lol: :lol:
Team:Fc Manchester Pitesti
Manager:sir.alex.ferguson

25=>H.1392-(?)
Faur
Team President

Post by Faur »

johnny_a32 wrote:omul a zis ca n-o sa citeasca ce debitam noi mai departe pe acest topic.(sau n-am inteles eu bine?)
Da,ai dreptate , e bou pana la capat ! Nici macar nu avem dreptul la o replica ,din ce cauza s'a intamplat ce s'a inampat ... xxx ce e !
Image ps:Image ImageImage
bunicutzu

Post by bunicutzu »

Faur, omul nu vrea sa citeasca tocmai pentru ca noi (voi) nu vorbim cum trebuie. pentru ca nu se vorbeste civilizat si il insulta care mai de care. daca vrei sa citeasca/scrie omul, trebuie sa vorbesti civilizat si sa vorbesti macar in engleza (ca nu pretinde neerlandeza). cata vreme il insulti, face foarte bine ca nu citeste mizeriile.

In English:
Faur, the man does not want to read exactly because we (you) don't talk like we supposed to. you don't use an appropriate language and insult him. if you want the man to read/write you have to speak appropriate and speak at least in english (he doesn't pretend you to speak neerlandese). as long as you insult him, he does very well not to read your garbage.
Kosmin

Post by Kosmin »

Faur wrote:
johnny_a32 wrote:omul a zis ca n-o sa citeasca ce debitam noi mai departe pe acest topic.(sau n-am inteles eu bine?)
Da,ai dreptate , e bou pana la capat ! Nici macar nu avem dreptul la o replica ,din ce cauza s'a intamplat ce s'a inampat ... belgian infect ce e !
pai ce sa mai creada omu , cand el este atacat cu orice ocazie, si-i inteleg decizia de a nu face serfi romani, cand comunitate anoastra o sa aibe credibilitate atunci poate o sa aibe serif, si credibilitate la toti nu numai la 1-2 manageri, doar n-ai vrea sa dea niste tool-uri la o comunitate care nu are credibilitate
Faur
Team President

Post by Faur »

bunicutzu wrote:Faur, omul nu vrea sa citeasca tocmai pentru ca noi (voi) nu vorbim cum trebuie

Faur, the man does not want to read exactly because we (you) don't talk like we supposed to.
Interesanta traducere ai tras :roll:
Image ps:Image ImageImage
sergiu007

Post by sergiu007 »

Si pe deoparte are si dreptate...e imposibil sa ai incredere intr-o comunitate unde MAJORITATEA managerilor protesteaza prin cai nepotrivite si inca si la vederea multor manageri (chiar daca am facut si eu chestia aia si am purtat avatare). Pe deoparte imi pare rau pt moshu dar pe de alta plang de mila noastra ca ne-am facut-o treptat cu mana noastra. Probabil ca daca vrem sa avem vreodata un serif roman ar fi sa ne vedem de ale noastre si sa nu ne mai bagam unde nu ne fierbe oala.

Mosul are o problema cu Sjarel si, ma rog, cu cel care l-a raportat, insa pentru asta nu trebuie ca voi sa va imaginati ca veti fi urmatoarea tinta si sa va lasati de SP pentru ca ar fi o mare prostie (pt warchilde in special).

Parerea mea personala este ca nu ar trebui sa ne bagam toti laolalta pentru moshu care a fost banat fiindca el e destul de mare cred si probabil isi va dovedi nevinovatia in curand si va fi debanat (caz in care tot ce am facut aseara a fost o mare prostie stricandu-ne si imaginea si orice sansa de a avea un manager roman serif prea curand).

Asta am avut tot ce sa zic.. in rest succes mosmartine :)
Mai bine sa taci si sa te creada lumea prost decat sa vorbesti si sa dovedesti ca esti !!!

SP National Teams

warchilde

Post by warchilde »

problema mea cu sjarel e mult mai veche decat cea a lui mosmartin...stai linistit sergiule, pt ca nu shtii nimic in legatura cu subiectul
Kosmin

Post by Kosmin »

warchilde wrote:problema mea cu sjarel e mult mai veche decat cea a lui mosmartin...stai linistit sergiule, pt ca nu shtii nimic in legatura cu subiectul
si nu ne-o relatezi si noua :lol: sau ai ceva de ascuns :twisted: :twisted:
kennyanu

Post by kennyanu »

ma baieti. nici eu nu sunt de acord cu banul. dar nu asa se rezolva un scandal. acum calmativa si schimbativa avatarele. eu zic k leati tinut destul de mult si mesajul a fost inteles de tot forumul. incep sa cred k faceti special sa va faceti d ras ori de cate ori cineva dp forum ia ban. mosmartin imi este prieten dar nu avem ce face. o campanie din asta p forum nu ajuta decat atrage atentia asupra noastra.
Revenit :)
Woko

Post by Woko »

Another one???
You, Romanian guys, are incorrigible...

P.S. Nobody of Czech managers had a clue about it... We only tried to get to know, why the antisjarel pictures appeared...

Sorry, but i must admit it made me laugh...
Jantar FC
Největší úspěch v minulém působení - 18.sezona - 1. v E.43
Nyní - boj v D.9

Return to “Discutii/Intrebari SoccerProject (ro)”