Page 1 of 1
asezari si tactici
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:05 pm
by leonte
Sunt doar de cateva zile pe SP. Totul este foarte simplut. Nu e mare lucru sa dai click pe cursuri la antrenor sau sa pui o reclama sau sa participici la o licitatie pt un jucator. Ceata apare cand se ajunge la asezare si tactica a echipei. Aici nici nu am gasit documentatii, iar pe forum toata lumea da raspunsuri evazive. Simulatorul este un fel de black box? sau unii chiar stiu cum functioneaza?
Echipa trebuie facuta in functie de jucatorii pe care ii ai sau in functie de adversar? Am vazut pe unii ca zic chestii de genul "mingi inalte bate loveste si goneste 75%". De unde ati scos astfel de informatii?
Exista vreun ghid de tactici? sau toata lumea experimteaza pana cand ajunge la punctul cand zice ca se pricepe la fotbal virtual.
Doresc raspunsuri argumentate eventual exemple de meciuri castigate in fata unor echipe mai bine cotate datorita tacticii si asezarii.
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:08 pm
by kennyanu
tactica o faci in functie de jucatorii tai....adik aseazarea in teren. referitor la tactici....expreimentele au dus la concluziile dintre tactcii...care cum profita de slabiciunile alteia
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:25 pm
by borissman
mai citeste regulile din joc, mai stai pe forum si cu timpul te vei descurca mai bine in sp !!!
bafta !!!
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:29 pm
by cercel_jr
Nu exista informatii exacte pe care sa ti le dam.
Totul depinde de jucatorii fiecarei echipe.
Tactica o faci in functie de cei mai buni jucatori ai tai pe toate posturile.
Nu exista o tactica mai buna ca alta.
Cu orice tactica poti castiga, daca ai jucatorii buni.
De ex. sjarel in Divizia A, cu 5-3-2 joaca shi sta in A de foarte mult timp.
A castigat 2 cupe SP cu aceasta tactica. Shi in sezonul 15 e fost la o etapa de castigarea titlului in A. Nu spun ca asta e cea mai buna.
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:53 pm
by bunicutzu
ceea ce conteaza sunt notele jucatorilor si mai ales suma liniilor. asa ca pune in teren echipa formata din jucatorii care jucand pe postul lor sa ia notele cele mai mari. conteaza si ordinele ce le dai echipei. adica daca joci 4-3-3 nu poti sa joci passing (adica poti dar efectul e mai mic). adica trebuie sa ii forjezi pe cei care ii ai mai multi. la 5-3-2 sau 5-4-1 e evident defensive wall pentru ca iti joaca mai bine aparatorii si daca ai 5 ... cei 5 primesc note mai mari. daca la 5-4-1 joci kick and rush .... atacantii vor primi bonus. tu avand doar 1 ... doar 1 primeste bonus.
mai multe nu stiu nici eu. eu asa joc. si nu prea am avut surprize (cel putin nu neplacute).
oricum, dupa parerea mea, cel mai greu in jocul asta este jocul transferurilor. sa stii ce jucator sa vinzi, cand sa-l vinzi, ce jucatori sa cumperi, ce sa stie jucatorii respectivi, sa iti pastrezi TS-ul intotdeauna sus, dar nici sa stai prea mult timp fara sa faci transferuri (eu de ex. imi programez sa vand un jucator inaintea unui meci usor, ca sa am timp sa imi refac TS-ul dupa). Eu in asta gasesc ca este munca de "manager" si asta consider ca e cel mai greu. ca restul e pur matematic si uneori si noroc. dar chestiile cu managementul transferurilor sunt alegerile fiecaruia, si asta deosebeste un manager bun de unul mai putin bun.
parerea mea.
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:58 pm
by dragosh***
4-3-3 cu kick and rush se potrivesc?

Posted: Fri Feb 23, 2007 2:02 pm
by bunicutzu
eu asa joc (pentru ca pentru 4-3-3 am jucatori si pentru ca kick and rush mi se pare cel mai potrivit). dupa mine la 4-3-3 kick and rush e ok pentru ai numarul maxim posibil de atacanti. si e normal sa folosesti kick and rush care da bonus atacantilor. la fel cum mi se pare normal ca atunci cand ai 5 mijlocasi sa folosesti passing si cand ai 5 aparatori sa folosesti defensive wall. insa repet, este doar parerea mea, nu este nimic oficial.
Posted: Fri Feb 23, 2007 2:09 pm
by leonte
borissman wrote:mai citeste regulile din joc, mai stai pe forum si cu timpul te vei descurca mai bine in sp !!!
bafta !!!
Le-am citit si ideea nu e sa ma descurc mai bine, ci sa inteleg cum functioneaza simulatorul. Dureaza destul de mult..deci ar trebui sa fie cat de cat serios, dar oare nu cumva fac doar niste sume de coeficienti la care intervine si putin random si apoi da rezultatul si genereaza si un rezumat de forma? Sau chiar se simuleaza ceva de genul X paseaza la Y care in functie de parametrii sai alege si dribleze sau sa paseze, driblingul ii reuseste sau nu in functie de el si adversar samd. Daca ar fi asa, de ce nu se da un raport mai consistent? Ar fi mai bine ca lumea sa stie mai multe despre motivele pt ca a pierdut sau castigat un meci, altfel jocul se bazeaza mai mult pe propria imaginatie si iluzia ca detii controlul.
Posted: Fri Feb 23, 2007 2:34 pm
by bunicutzu
prima varianta dupa parerea mea

chestie matematica si cu o cota de random. si apoi se genereaza tot random raportul, si chiar si marcatorii si cartonasele (cu ceva calcul de probabilitati). pentru ca altfel nu ar putea sa marcheze portaru chiar si 3 goluri (daca-l pui varf si daca joci un meci usor)