Personal

Discutii libere despre orice subiect

Moderator: Romanian Moderators

Post Reply
thunder91
Assistant Coach
Posts: 14
Joined: Sun Feb 25, 2007 3:05 pm

Personal

Post by thunder91 »

Sunt incepator si nu stiu cum sa incep...la personal cam ce salarii ar trebuie sa aiba antrenorul,scoutul,doctorul etc??
-=Forzza POLI IASI=-
Jupan[3l]u
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1641
Joined: Sun Jul 23, 2006 3:30 pm
Location: Romania - Iasi
Contact:

Post by Jupan[3l]u »

dai-l pe cel care si-l alege :wink:
Back in SoccerProject :)
unicool
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2786
Joined: Sun Jan 29, 2006 1:42 am
Location: Romania-Timisoara
Contact:

Re: Personal

Post by unicool »

thunder91 wrote:Sunt incepator si nu stiu cum sa incep...la personal cam ce salarii ar trebuie sa aiba antrenorul,scoutul,doctorul etc??
dar sa fie intre 300 si 500 de euro pe saptamana.sa nu iei staff cu salarii de 15.000 pe saptamana.
"Prostia inseamna sa faci acelasi lucru in mod repetat, asteptand rezultate diferite!"
"Liga a IV-a, seria a II-a, locul 3, ca să vadă toată țara unde-i Poli Timișoara!"
Skulder
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1333
Joined: Fri Aug 25, 2006 12:30 pm

Re: Personal

Post by Skulder »

thunder91 wrote:Sunt incepator si nu stiu cum sa incep...la personal cam ce salarii ar trebuie sa aiba antrenorul,scoutul,doctorul etc??
man angajeaza cu salarii mici si pe urma trimitei la cursuri pana ajung la 100 % si vezi ca doar nationalitatea coordanatorului de tineret conteaza adik ce nationalitate el va avea si jucatori scosi de la tineret
jar
Team Board Member
Posts: 308
Joined: Wed Aug 23, 2006 4:41 pm

Re: Personal

Post by jar »

Skulder wrote:
thunder91 wrote:Sunt incepator si nu stiu cum sa incep...la personal cam ce salarii ar trebuie sa aiba antrenorul,scoutul,doctorul etc??