tactica

Discutii libere despre orice subiect

Moderator: Romanian Moderators

Post Reply
Smileman
Assistant Coach

tactica

Post by Smileman »

sal...sunt incepator si am si eu o intrebare...am cei mai buni oomeni asa: Un GK de rating 50%un LB de 48 unCb de 49% un SW de 48% un RB de 49% un LM de 48% 2CM de 49% 2 RM de 48% un CF de 47% si un RF de 49%

ce tactica ziceti ca e cea mai buna..eu as incerca un simplu 5-3-2 cu SW la mijlocul voi ce ziceti? uitati'va si la echipa marian united dc va ajuta...

ps:am incercat un 5-4-1 da mi'am laurt'o cu 6-1:D
am maine un amical si icnerk un 3-4-3 sa vad ce iese....
Last edited by Smileman on Wed Aug 08, 2007 10:56 pm, edited 2 times in total.
Mariu$
Team Board Member

Post by Mariu$ »

L.O.L

PS: joaca cu cei mai buni jucatori!
FOREVER UNITED
rood
Team President

Post by rood »

Nu dispera..asa e la inceput! :lol: Bine ca ai dat un gol. Eu am "petrecut fo 10 meciuri" la inceput pana am dat si eu un gol! :D
Antreneaza jucatorii la fiecare simulare si echipa o sa creasca.
It is physically impossible for PIGS, to look up into the sky!
Smileman
Assistant Coach

Post by Smileman »

am noroc ca mi'a dat jucatori tineri unu doi trece de 24....
bunicutzu
Member of the Soccer Project Association

Post by bunicutzu »

vezi pe viitor ca e mai usor sa mergi cu mouse-ul pe patratele alea si iti spune ce rating are. e criminal sa stai sa numeri patratele la fiecare jucator :shock: sau dai click pe jucator si iti arata acolo la calitate globala. un numar intre 0 si 100 teoretic, practic intre vreo 20 si 95. la inceput e greu ... trebuie un sezon-doua sa antrenezi jucatorii sa ajunga la un nivel de competitie bun. dar esti in H, si ceilalti sunt aprox. la fel.
rood
Team President

Post by rood »

ai o echipa bunicica! Nu ff agresivi...ai foarte multi juniori si distributia jucatorilor e destul de echilibrata.