Flood is inderdaad een behoorlijk haantjeRaffin wrote:Is dit Nederlands haantjesgedrag of snap ik de clue niet?

Moderator: Moderator
bijnamr charlie wrote:succes allen in de laatste wedstrijd van de compititie,
iedereen zijn doelstelling behaald?
altijd opletten van laaggeklasseerdenbbflood1 wrote:Iemand die moeite denkt te hebben met een laaggeklasseerde ploeg mag natuurlijk nooit 4e worden.
Bullshit. Die ploeg staat netjes 9e, ik sta 6e... ik zit dus bepaald niet in een positie om hem te onderschatten, zeker bij een uitwedstrijd.bbflood1 wrote:Iemand die moeite denkt te hebben met een laaggeklasseerde ploeg mag natuurlijk nooit 4e worden.
Je wou 4e worden tochsljivovica wrote:Bullshit. Die ploeg staat netjes 9e, ik sta 6e... ik zit dus bepaald niet in een positie om hem te onderschatten, zeker bij een uitwedstrijd.bbflood1 wrote:Iemand die moeite denkt te hebben met een laaggeklasseerde ploeg mag natuurlijk nooit 4e worden.
Mijn uit-record is al seizoenen lang slecht, zo heb ik uit tegen de nummers 10 en 13 verloren...
Maar goed, de 6e plek is binnen en de 5e haalbaar.
Degelijk seizoen gedraaid, afgezien van de thuiswedstrijd tegen jou, BB![]()
Trouwens Flood, succes morgen tegen Sosna! Alles geven hoor!
Rossoneri zal ook wel voor je duimen
dat is zeverbbflood1 wrote:Je wou 4e worden tochsljivovica wrote:Bullshit. Die ploeg staat netjes 9e, ik sta 6e... ik zit dus bepaald niet in een positie om hem te onderschatten, zeker bij een uitwedstrijd.bbflood1 wrote:Iemand die moeite denkt te hebben met een laaggeklasseerde ploeg mag natuurlijk nooit 4e worden.
Mijn uit-record is al seizoenen lang slecht, zo heb ik uit tegen de nummers 10 en 13 verloren...
Maar goed, de 6e plek is binnen en de 5e haalbaar.
Degelijk seizoen gedraaid, afgezien van de thuiswedstrijd tegen jou, BB![]()
Trouwens Flood, succes morgen tegen Sosna! Alles geven hoor!
Rossoneri zal ook wel voor je duimen. Een ploeg die 4e wil worden, moet geen probleem hebben met de nr 9!
dat is zeverRaffin wrote:Je wou 4e worden toch. Een ploeg die 4e wil worden, moet geen probleem hebben met de nr 9!
de 4e heb ikel stino wrote:jammer dat ik niet men beste team kon opstellen tegen Blsany om je de 4e plaats te geven Charlie![]()
het is dus een 10e plek geworden in ons eerste seizoen in B.
we zijn daar zeker niet ontevreden mee![]()
ons seizoen is nog niet helemaal afgelopen: zaterdag volgt nog de bekermatch tegen Westel. ofwel wordt het ons laatste wapenfeit voor dit seizoen ofwel kunnen we verrassen![]()
we zullen wel zien hoe het loopt. nog even wachten dus met onze voorbereidingen voor volgend seizoen. eerst opperste concentratie voor zaterdag