Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

noster wrote:vraagje:, hoeveel moraal = 1 rating ??? dit zou zeer handig zijn op te weten bij transfers
15 moraal = 1 globale klasse
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man

Post by T-man »

Ik heb een specialleke: mijn keeper staat op de TL en zal zonder overbod automatisch verkocht worden op 10/4 na de sim maar zijn contract loopt ook af op 10/4. Ik weet dat eerst de wedstrijden worden gespeeld en dan al de rest maar krijg ik mijn geld van de transfer of gaat hij gratis weg omdat zijn contract niet werd verlengd ??
Ik kan en wil het hoogste bod woensdag niet aanvaarden omdat hij nog in doel moet staan in de L en ik mijn TS zo hoog mogelijk wil houden omdat ik nog in degradatienood verkeer.
Team = AC ManU (B2)
noster
Team Manager

Post by noster »

yockr wrote:
noster wrote:vraagje:, hoeveel moraal = 1 rating ??? dit zou zeer handig zijn op te weten bij transfers
15 moraal = 1 globale klasse
thx
S21: 4th in H279
S22: 1th in H279
Round 7 SP cup http://www.spcommunitiez.com/131_rsc_otvschoppers
S23:1th in G 99
Round 6 sp cup
S24 4th in F33
Round 3 sp cup
S25 now on 3th place
now round 6 sp cup
bus
Team Board Member

Post by bus »

T-man wrote:Ik heb een specialleke: mijn keeper staat op de TL en zal zonder overbod automatisch verkocht worden op 10/4 na de sim maar zijn contract loopt ook af op 10/4. Ik weet dat eerst de wedstrijden worden gespeeld en dan al de rest maar krijg ik mijn geld van de transfer of gaat hij gratis weg omdat zijn contract niet werd verlengd ??
Ik kan en wil het hoogste bod woensdag niet aanvaarden omdat hij nog in doel moet staan in de L en ik mijn TS zo hoog mogelijk wil houden omdat ik nog in degradatienood verkeer.
Als zijn contract afloopt zal hij donderdag ook niet in de L spelen. Dus woensdagavond het hoogste bod accepteren.
Bus
F.C. de Billekletsers
T-man

Post by T-man »

bus wrote:
T-man wrote:Ik heb een specialleke: mijn keeper staat op de TL en zal zonder overbod automatisch verkocht worden op 10/4 na de sim maar zijn contract loopt ook af op 10/4. Ik weet dat eerst de wedstrijden worden gespeeld en dan al de rest maar krijg ik mijn geld van de transfer of gaat hij gratis weg omdat zijn contract niet werd verlengd ??
Volgens mij zal hij woensdag niet in doel staan, maar als gratis speler op de TL. Dus het beste is dinsdag het hoogste bod accepteren. Trouwens woensdag is er geen L om 04.00 uur. Wel bekerwedstrijd als je er nog in zit.
Ik heb hem nodig in de L van donderdag en eerst worden de wedstrijden gespeeld dus is hij inzetbaar.
Team = AC ManU (B2)
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

is het normaal dat je om 6.30u nog steeds niet kan inloggen na de sim van 4.00u?
Dit is al een paar dagen zo :cry:
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

roelie3417 wrote:is het normaal dat je om 6.30u nog steeds niet kan inloggen na de sim van 4.00u?
Valt wel mee, vroeger wast ook wel vaak tegen zeven uur afgelopen. En bovendien zitten we op het eind van het seizoen.
bus
Team Board Member

Post by bus »

roelie3417 wrote:is het normaal dat je om 6.30u nog steeds niet kan inloggen na de sim van 4.00u?
Ja, naarmate het seizoen vordert duurt de simulatie langer omdat er meer gegevens dienen geladen te worden.
Bus
F.C. de Billekletsers
T-man

Post by T-man »

Ik veronderstel dat als men gelijk eindigt op een promotie- of degradatieplaats dat het doelsaldo de doorslag geeft ?? (W V G is gelijk)
Team = AC ManU (B2)
yockr

Post by yockr »

T-man wrote:Ik veronderstel dat als men gelijk eindigt op een promotie- of degradatieplaats dat het doelsaldo de doorslag geeft ?? (W V G is gelijk)
Klopt, na het aantal gewonnen wedstrijden telt het doelsaldo bij gelijke punten.
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

yockr wrote:
T-man wrote:Ik veronderstel dat als men gelijk eindigt op een promotie- of degradatieplaats dat het doelsaldo de doorslag geeft ?? (W V G is gelijk)
Klopt, na het aantal gewonnen wedstrijden telt het doelsaldo bij gelijke punten.
Ik dacht een aantal gewonnen wedstrijden.

Edit:
1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
yockr

Post by yockr »

yockr wrote:Klopt, na het aantal gewonnen wedstrijden telt het doelsaldo bij gelijke punten.
Daar bedoel ik dus mee dat er eerst naar het aantal gewonnen wedstrijden gekeken wordt. Maar T-man zegt dat het gelijk is, dus telt het doelsaldo.
T-man

Post by T-man »

yockr wrote:
yockr wrote:Klopt, na het aantal gewonnen wedstrijden telt het doelsaldo bij gelijke punten.
Daar bedoel ik dus mee dat er eerst naar het aantal gewonnen wedstrijden gekeken wordt. Maar T-man zegt dat het gelijk is, dus telt het doelsaldo.
Yep dan MOET ik winnen donderdag om zeker te zijn van behoud :?
Team = AC ManU (B2)
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

bus wrote:
Valt wel mee, vroeger wast ook wel vaak tegen zeven uur afgelopen. En bovendien zitten we op het eind van het seizoen.

Ja, naarmate het seizoen vordert duurt de simulatie langer omdat er meer gegevens dienen geladen te worden.
Ok bedankt :wink:
HeRNiA
Groundsman

Post by HeRNiA »

Hoeveel prestatie kan een speler maximaal bijkrijgen bij het instellen van de individuele opdracht?
De meeste van mijn spelers zitten tussen de 1 en de 2, maar ik heb net een jeugdspeler gekocht die 7,3 bijkrijgt :shock: dus nu vroeg ik me af of daar een bovengrens op staat.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”