1-0 (137-136). Zwaar gestraft, maar minder is minder.....
Na 1 weekje is duidelijk dat we ons misschien wel kunnen handhaven, maar dat we daar wel alles voor uit de kast moeten trekken,
Moderator: Moderator
en nu niet meer klagen héWikke wrote:Gisteren voor TV in slaap gevallen, dus geen opstellingen gemaakt.Gevolg: de verkeerde 11 op het terrein, een schamele 124 rating en 2e opeenvolgende thuisverlies. Op deze manier zal het niet lukken...
Morgen op bezoek bij Nymburk met een slappe scheids. Ik zal straf uit de hoek moeten komen om van die laatste plaats weg te geraken. Daarna matchen tegen Inter Milano en JOY, leuk maar lastig. Ik had nu liever wat makkelijker wedstrijden gehad om de TS eindelijk wat op peil te krijgen.
Inderdaad, vandaag gelijk bij DINAM0 Bucuresti.JOY wrote: zij hadden vandaag jammer genoeg hun eerste puntenverlies
wij hadden graag......![]()
zoals het er naar uit ziet zal het een 0 op 6 worden
of er zou veel moeten gebeuren
gij uw supporters verwennen ??? ...ja met......1-0 of 2-1Yvesiezi wrote: Morgen een uiterst moeilijke thuiswedstrijd tegen het verraderlijke KV JOY. Toch gaan we er alles aan doen om de supporters eens goed te verwennen.
Hoezo logisch? Door mijn lage ts + vroege blessure + rode kaart + enkele B-spelers + lage moraal door 3 wedstrijden op zondag (vergete te blocken) heb ik toch bij elkaar zeker 5 linierating weggegooid, misschien wel (veel) meer!Wikke wrote:Ik ben ook vertrokken met een logische thuiszege tegen SVV. Deze week speel ik 3 thuiswedstrijden, donderdag wel een moeilijke verplaatsing naar RSCA Prince. Vrijdag een weerzien met Dillesteam, dan mik ik toch op een zege.