Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
je kan erop wanneer je wilt, vakantie zorgt gewoon voor 2 weken uitstel van executie mocht je er niet op kunnen voor een tijdje.joske wrote:als je vakantiemode instelt, kan je dit dan wanneer je wilt verbreken, of kan je echt 2 weken niet meer op je account?
Ik probeer mijn vakantie zoveel mogelijk in te stellen, mocht de pc eens crashen en ik mijn pc paar weekjes niet zie.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Wel heb daaromtrent ook wel wat vragen.
Vroeger voor de nieuwe regeling (die ondertussen al een tijdje bestaat) was dit met de simulatie van 4u de volgende ochtend.
Nu staan spelers 24u op de lijst of zoiets, maar er zit volgens mij niet echt een lijn in.
Heb al op gratis spelers geboden die meer dan 48u op de lijst staan.
Vroeger voor de nieuwe regeling (die ondertussen al een tijdje bestaat) was dit met de simulatie van 4u de volgende ochtend.
Nu staan spelers 24u op de lijst of zoiets, maar er zit volgens mij niet echt een lijn in.
Heb al op gratis spelers geboden die meer dan 48u op de lijst staan.
Huidige divisie: C7
-
Binnen een periode van 30 dagen.big bos wrote:om de hoeveel dagen krijg ik een jeugdspeler. mijn jeugdcoordinator is 100% jeugdcentrum is een professioneel jeugdcentrum.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk