Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

dino_001
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by dino_001 »

Nee, geen promotie voor mij want mijn ploeg is bijlange niet sterk genoeg en moet verjongen. Mijn gemiddelde leeftijd van beste pleog is 26,5 jaar... iets te oud. Heb er zelfs een paar oude bij lopen van 29-30 jaar die ik moet vervangen. Daar is (bijna) geen geld voor dus moet het stellen met jongeren die iets minder goed zijn en niet 69-70 bp kunnen halen, te weinig om te stijgen naar B. Nee, laat me maar 1-2 seizoenen extra in C vertoeven en mijn ploeg ietsje verjongen zodat ik daarna misschien kan stijgen.
Maar wie weet, als ik nog in de running ben... ;-)
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
dino_001

Post by dino_001 »

Gisteren gelijkgespeeld tegen eerste in stand en vandaag gewonnen tegen SP ploeg met 0-10.
We staan nu op een mooie vijfde plaats en volgende week speel ik tegen nummers 3, 6, 7 en 8.... vrij cruciale week om te zien waar ik zal eindigen in het klassement.
breakdown
Team President

Post by breakdown »

vandaag gewonnen uit tegen de vierde met 1-2 (139-144)
13 pts voor met nog 6 wedstrijden tegaan...
ik kan me nu volledig focussen op VrB's, want dankzij de problemen vandaag met de simulatie, ben ik onnodig 200k kwijt...
dino_001

Post by dino_001 »

Maandag gewonnen tegen nummer 8, vandaag gelijkgespeeld tegen nummer 5.

Donderdag tegen nummer 2, vrijdag tegen nummer 7.

=>4p is een must, 6p halen is de doelstelling :-)
breakdown
Team President

Post by breakdown »

gewonnen tegen de nummer 2 met 1-0 (139-136)
Als ik woensdag win tegen de 15e, ben ik kampioen!
el stino

Post by el stino »

breakdown wrote:gewonnen tegen de nummer 2 met 1-0 (139-136)
Als ik woensdag win tegen de 15e, ben ik kampioen!
woensdag? donderdag zeker :P

de afgelopen week heeft Prince op men team gelet en hij heeft dat uitstekend gedaan :)
in de heenronde haalden we vorige week een 9/12 (we lieten toen de wedstrijd tegen Calzone schieten wegens een te lage Ts)
nu was het omgekeerd en zijn we (Prince eigenlijk :P ) vollenbak voor gegaan. een mooie 12/12 en heel de week knappe ratings van 140+ :D

dan is het natuurlijk altijd prettig om in te loggen en je op een groene promotie-plaats te zien staan :D thx Prince :wink:

vandaag deden we een schitterende zaak: zelf wonnen we van de nummer 3 waardoor de kloof 6ptn bedraagt met hem. en Calzone hield de leider op een gelijkspel. :D
hierdoor staan we slechts 2ptn achter op de eerste plaats en met nog een onderling duel in het vooruitzicht blijft het dus spannend voor de titel :D
eerst nog deze week goed doorkomen, maar dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn met donderdag een Fc-team en dan vrijdag ons A-team gebruiken.

zouden we na slechts 1 seizoentje C al direct terug naar B gaan? lieft met de titel, want die heb ik nog ni van C :mrgreen:

thx nog eens om op men team te letten Fresh :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jona

Post by jona »

we zijn nu 11e, na een gelijkspel tegen de nr. 2 :wink: 7 punten voor op de nr, 12, dus die moeten we voor kunnen blijven. Heb nog een FC team te goed en dan zien of we er in blijven :wink:

Klokan (nr. 10) heeft een rdelijk gunstige loting. Kudelstaart de nr. 9 niet. Voor ons komt het eigenlijk aan op Kudelstaart - Heracles (ronde 28) en Heracles- Billekletsers (ronde 29), waarvan wj hopen dat ze zo vriendelijk willen zijn ons te laten winnen :mrgreen: Ze redden het toch niet meer :P :mrgreen: Gevolgd door het beruchte FC team.
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Prince88

Post by Prince88 »

el stino wrote:woensdag? donderdag zeker :P

de afgelopen week heeft Prince op men team gelet en hij heeft dat uitstekend gedaan :)
in de heenronde haalden we vorige week een 9/12 (we lieten toen de wedstrijd tegen Calzone schieten wegens een te lage Ts)
nu was het omgekeerd en zijn we (Prince eigenlijk :P ) vollenbak voor gegaan. een mooie 12/12 en heel de week knappe ratings van 140+ :D

dan is het natuurlijk altijd prettig om in te loggen en je op een groene promotie-plaats te zien staan :D thx Prince :wink:

vandaag deden we een schitterende zaak: zelf wonnen we van de nummer 3 waardoor de kloof 6ptn bedraagt met hem. en Calzone hield de leider op een gelijkspel. :D
hierdoor staan we slechts 2ptn achter op de eerste plaats en met nog een onderling duel in het vooruitzicht blijft het dus spannend voor de titel :D
eerst nog deze week goed doorkomen, maar dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn met donderdag een Fc-team en dan vrijdag ons A-team gebruiken.

zouden we na slechts 1 seizoentje C al direct terug naar B gaan? lieft met de titel, want die heb ik nog ni van C :mrgreen:

thx nog eens om op men team te letten Fresh :wink:
It's been my pleasure :)

Het was wel een leuke uitdaging om je team te managen, want je hebt een mooie mix tussen niet-agressieve spelers en semi-agressieve spelers. Zeker als je dan de spelers op zich niet goed kent, moet je echt van te voren kijken welke scheidsen er zijn, wie wel en wie niet gaat spelen. Je kan dan niet puur op bp afgaan :P
En ik had van het weekend geen SPMT tot mijn beschikking (andere pc), dus al die IO's instellen voor maandag en dinsdag moest ik per speler gaan berekenen :mrgreen:
Prince88, proud manager of Fresh
breakdown
Team President

Post by breakdown »

Idd, wat een kemel :O

En Prince, http://battle-strategy.com/sp_player.aspx geeft direct de IO van een speler weer evenals VS, BP, ...
ik gebruik dit ipv SPMT zelfs
Prince88

Post by Prince88 »

breakdown wrote:

En Prince, http://battle-strategy.com/sp_player.aspx geeft direct de IO van een speler weer evenals VS, BP, ...
Die had ik ook gebruikt, maar dan moet je weer per poppetje steeds gebruiken. Kost meer tijd dan SPMT :P
En toen had ik ze allemaal ingevuld, drukte ik op een verkeerde knop en ja hoor, alles weg en moest weer opnieuw beginnen.. :P
Prince88, proud manager of Fresh
dino_001

Post by dino_001 »

Prince88 wrote:
breakdown wrote:

Die had ik ook gebruikt, maar dan moet je weer per poppetje steeds gebruiken. Kost meer tijd dan SPMT :P
En toen had ik ze allemaal ingevuld, drukte ik op een verkeerde knop en ja hoor, alles weg en moest weer opnieuw beginnen.. :P
In het geval dat je je beste spelers wilt selecteren kan je toch de IO's sneller vinden via team performance. Dan heb je direct je beste spelers en hun IO.
Enfin, ik heb het mezelf gemakkelijk gemaakt en heb de nickname van spelers aangepast naar flank (F), opbouw (O)... misschien iets om te onthouden als je een sitter zoekt/bent en je SPFA hebt.
dino_001

Post by dino_001 »

Verloren tegen tweede in stand: 3-2 met ratings 140-139 :-(

Morgen zware opdracht tegen nummer 7 maar eerst moet ik vandaag nog een goede prestatie proberen neer te zetten in de Uefa, dus mijn team voor morgen zal niet top zijn :-(
bats1903

Post by bats1903 »

dino_001 wrote:Verloren tegen tweede in stand: 3-2 met ratings 140-139 :-(

Morgen zware opdracht tegen nummer 7 maar eerst moet ik vandaag nog een goede prestatie proberen neer te zetten in de Uefa, dus mijn team voor morgen zal niet top zijn :-(
Ik had toch nog graag de 5e plek van je afgepakt, echter vandaag had ik niet minder dag 5 basispelers geblesseerd. Gaat dus helaas niet meer lukken.
ImageImageImage
el stino

Post by el stino »

easy 2-10 winst tegen Fc-team :P
morgen de week proberen af te sluiten met een 12/12 :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
breakdown
Team President

Post by breakdown »

gewonnen tegen de 14e met 2-4. Men Bploeg presteerde een mooie 141.
Met 16pts voor met nog 4 wedstrijden te gaan ben ik kampioen :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”