Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Beker

Post by Prince88 »

Haha, ja hè :D

Ik heb gisteravond pas de knoop doorgehakt dat ik de beker uit wilde. Nog even de schema's bekeken en dit leek me toch de beste oplossing. Moet bijvoorbeeld volgende week donderdag tegen de nummer 4 en hij zit niet meer in de beker. En ja, zulke wedstrijden moeten gewonnen worden om kampioen te worden en dat gaat niet als ik nog in de beker zit.

Mocht ik niet zoveel pecht gekend hebben met de random, dan was het misschien andere koek geweest en was mijn voorsprong op de nummer 2 gewoon wat groter geweest, maar met de nummer 4 in de competitie op slechts drie punten, is het toch wel heel spannend bij mij :)

En die C-beker heb ik nog niet in mijn collectie staan :D
Prince88, proud manager of Fresh
breakdown
Team President

Post by breakdown »

Prince88 wrote:Haha, ja hè :D

Ik heb gisteravond pas de knoop doorgehakt dat ik de beker uit wilde. Nog even de schema's bekeken en dit leek me toch de beste oplossing. Moet bijvoorbeeld volgende week donderdag tegen de nummer 4 en hij zit niet meer in de beker. En ja, zulke wedstrijden moeten gewonnen worden om kampioen te worden en dat gaat niet als ik nog in de beker zit.

Mocht ik niet zoveel pecht gekend hebben met de random, dan was het misschien andere koek geweest en was mijn voorsprong op de nummer 2 gewoon wat groter geweest, maar met de nummer 4 in de competitie op slechts drie punten, is het toch wel heel spannend bij mij :)

En die C-beker heb ik nog niet in mijn collectie staan :D
Tegen MJU heb je toch 3 punten gestolen dankzijn de random (A) maar dat zal wel gecompenseerd zijn :P
Prince88

Post by Prince88 »

Over die specifieke wedstrijd hoor je mij inderdaad niet klagen 8)
T-man

Post by T-man »

1-2 gewonnen, volgende week thuis tgn Ciini Furiosi, ni gemakkelijk :wink:
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Nog steeds er in. Vorige keer ging ik er in ronde 9 uit, maar van de volgende tegenstander heb ik geen schrik en wordt wederom afgehandeld door het B/C team; ronde 10 komt er aan. Jammer voor T-man, want anders had Paul Utd zeker een keekie gekregen de laatste ligamatch :wink:
Sjarel

Post by Sjarel »

Toch weer enkele A-Teams kwijtgespeeld, vooral Blšany zal daar niet echt gelukkig mee zijn, vermoed ik...
SoccerProject: Can you manage it ?
B e n

Post by B e n »

Sjarel wrote:Toch weer enkele A-Teams kwijtgespeeld, vooral Blšany zal daar niet echt gelukkig mee zijn, vermoed ik...
Spijtig dat hij eruit ligt, was anders niet slecht geweest voor onze Belgische teams in A dat hij nog in de beker zat :).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
apology240

Post by apology240 »

B e n wrote:
Sjarel wrote:Toch weer enkele A-Teams kwijtgespeeld, vooral Blšany zal daar niet echt gelukkig mee zijn, vermoed ik...
Spijtig dat hij eruit ligt, was anders niet slecht geweest voor onze Belgische teams in A dat hij nog in de beker zat :).
Mmm... Royal wolves en Blsany eruit. Bij Blsany was dat zeker niet de bedoeling :-) Bij Royal Wolves weet ik het niet... Misschien bewust en anders teveel risico gepakt ?

Blsany eruit is idd niet zo goed. Volg. week donderdag moet hij naar Czech Line (Nr 12) die er al uit lag. Met Blsany in de cup zou Czech line veel kans gehad hebben. Nu wordt dat al moeilijker.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
breakdown
Team President

Post by breakdown »

mijn ploeg vergete op te stellen

:?
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

haha weer thuis. Van mijn 7 cup wedstrijden dit seizoen heb ik er al 6 thuis gespeeld, en de volgende dus ook weer thuis :).
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
T-man

Post by T-man »

2-1 gew, nog nooit zover geraakt in de beker (ook nog nooit voor gespeeld natuurlijk :) )
Zaterdag thuis tgn een D-er maw uitzicht op de finaleweek :wink:
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik kan nooit serieus voor de beker gaan, want iedere pot dat ik minder dan 15% beter ben, draagt een enorm risico met zich mee. Vandaag 3% beter ondanks een zeer vroege rode kaart van mijn keeper en uiteraard 1-1 gelijk. Soit, ik speel niet voor niets met mijn B/C team en eigenlijk is dit voor mij de mooiste ronde om eruit te vliegen (precies hetzelfde als vorig seizoen!).
Om de fans tevreden te houden mogen ze morgen voor het eerst sinds speeldag 30 van het vorig seizoen weer eens van de oudjes genieten. Paul Utd mag gewaarschuwd zijn, want voor 6 van hen betekent dit de laatste pot op niveau in hun carriere. Zonder rode kaart moet er een leuke 140-er in zitten. Paulus zal morgen wel even schrikken :lol:
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

weer een ronde verder en gelukkkig weer thuis. Jammer dat ik tegen nike itegem football moet, hopen dat me team dan dus goed hersteld is.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Prince88

Post by Prince88 »

Wat een fout van TSW Squad. Zonde voor hem dat hij niet goed opgelet heeft.
apology240

Post by apology240 »

Kijk eens naar de verliezend finalist van vorig jaar... 120-138. Tijdens de match 1 penalty gemist -> Draw -> Eruit met penalties !
120-138 en verliezen !! jongens toch...

Wij zitten er nog in 8)
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup