Zelfs dan wint hijB e n wrote:FC Widlaks pakt het toch niet goed aan ze. Hij laat veel moralen maar wat naar beneden gaan, echt dom. Als hij een invaller nodig heeft, heeft die mss maar een moraal van 85 of 90...

Moderator: Moderator
Zelfs dan wint hijB e n wrote:FC Widlaks pakt het toch niet goed aan ze. Hij laat veel moralen maar wat naar beneden gaan, echt dom. Als hij een invaller nodig heeft, heeft die mss maar een moraal van 85 of 90...
Pas op... Hij kan onmogelijk alles winnen (hij heeft al direct een steekje laten vallen op speeldag 1. Dus er is nog hoop)9jantje9 wrote:Zelfs dan wint hijB e n wrote:FC Widlaks pakt het toch niet goed aan ze. Hij laat veel moralen maar wat naar beneden gaan, echt dom. Als hij een invaller nodig heeft, heeft die mss maar een moraal van 85 of 90...
![]()
Totemo al op 8 puntenapology240 wrote:2-1 winst tegen Bizone TM (146 - 136). Morgen naar Juvenardus.
Huidige stand top 5 :
1 The Williams Soccer Boys 19
2 De Zoeloe's 19
3 Blšany 17
4 FC Widlaks 17
5 Totemo Baka 11
Het blijft onwezelijk...
Ik had liever Widlaks op 8 punten gezien (achter me !)B e n wrote:Totemo al op 8 puntenapology240 wrote:2-1 winst tegen Bizone TM (146 - 136). Morgen naar Juvenardus.
Huidige stand top 5 :
1 The Williams Soccer Boys 19
2 De Zoeloe's 19
3 Blšany 17
4 FC Widlaks 17
5 Totemo Baka 11
Het blijft onwezelijk....
Babelki speelde veeeeeeel te veel agressie & heeft geen rood gekregen, Widlaks met veel minder agressieve spelers wel dus eigenlijk pech voor Widlaksapology240 wrote: Tis me trouwens opgevallen dat Widlaks bij elk gelijkspel telkens 1 punt minder was dan de andere... Hij heeft dus al 3 keer geluk gehad...
Vandaag heeft hij 3 punten gepakt met 1 lr minderapology240 wrote:Tis me trouwens opgevallen dat Widlaks bij elk gelijkspel telkens 1 punt minder was dan de andere... Hij heeft dus al 3 keer geluk gehad...
Tja, zo worde dus kampioen he...B e n wrote:Vandaag heeft hij 3 punten gepakt met 1 lr minderapology240 wrote:Tis me trouwens opgevallen dat Widlaks bij elk gelijkspel telkens 1 punt minder was dan de andere... Hij heeft dus al 3 keer geluk gehad....