Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by The Amazing Spicy »

AzAlKmAaR wrote:Ik heb gisteravond geboden op een speler die tot uiterlijk vanochtend 04:00h op de transferlijst zou staan. Nu heb ik gemerkt dat het uiterlijke transfermoment met een dag wordt verlengd als er op het laatste moment nog geboden wordt. Hoe zit deze regel precies in elkaar?
Elke keer als er op de laatste dag nog een nieuw bod (of meerdere) komt voor een speler wordt zijn verblijf op de transferlijst met een dag verlengt.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

The Amazing Spicy wrote:
AzAlKmAaR wrote:Ik heb gisteravond geboden op een speler die tot uiterlijk vanochtend 04:00h op de transferlijst zou staan. Nu heb ik gemerkt dat het uiterlijke transfermoment met een dag wordt verlengd als er op het laatste moment nog geboden wordt. Hoe zit deze regel precies in elkaar?
Elke keer als er op de laatste dag nog een nieuw bod (of meerdere) komt voor een speler wordt zijn verblijf op de transferlijst met een dag verlengt.
De laatste dag (dus tussen 12.00 en 04.00) of eigenlijk al de dag ervoor? Dus als een speler 15 september 04.00 verkocht wordt en ik 14 september op hem bied wordt de dag verlengt of alleen als ik 15 september na 00.00 uur bied?
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

AzAlKmAaR wrote:
The Amazing Spicy wrote:
De laatste dag (dus tussen 12.00 en 04.00) of eigenlijk al de dag ervoor? Dus als een speler 15 september 04.00 verkocht wordt en ik 14 september op hem bied wordt de dag verlengt of alleen als ik 15 september na 00.00 uur bied?
Ik dacht dat als er tussen de 2 sims van 04:00 geboden wordt op een speler die normaal gezien in de laatste vd 2 sims verkocht zou worden deze speler een dag lang op de lijst blijft. Maar ga hier mijn kop niet op verwedden dus als iemand mij kan corrigeren als ik verkeerd zit.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Klinkt erg logisch :wink: Dank je wel! Nu maar hopen dat ik vandaag niet meer overboden word!
B e n

Post by B e n »

Klopt het dat fantevredenheid nooit onder 20 kan gaan? De mijne is daar gestopt...
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Smiley

Post by Smiley »

B e n wrote:Klopt het dat fantevredenheid nooit onder 20 kan gaan? De mijne is daar gestopt...
idd.
Image
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Vroeger bestond er een site met sp records. Bestaat die site nog :?:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Den Uier

Post by Den Uier »

Wie kan ik best op de RB positie plaatsen. Mijn A-RB komt net uit blessure en is helemaal niet fit en zou maar een 58 BP halen. Mijn andere RB is geschorst. Wie kan ik best op de RB positie plaatsen en rond de hoeveel BP zal die dan gaan halen ? Had gedacht een CB ofzo maar weet niet als die meer als 58 BP zal halen... Neem eens kijkje naar mijn team zou ik zeggen. Thx :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
B e n

Post by B e n »

Den Uier wrote:Wie kan ik best op de RB positie plaatsen. Mijn A-RB komt net uit blessure en is helemaal niet fit en zou maar een 58 BP halen. Mijn andere RB is geschorst. Wie kan ik best op de RB positie plaatsen en rond de hoeveel BP zal die dan gaan halen ? Had gedacht een CB ofzo maar weet niet als die meer als 58 BP zal halen... Neem eens kijkje naar mijn team zou ik zeggen. Thx :wink:
Ik zou Vonck op de RB zetten en dan met een 3-4-3 spelen ;).
Den Uier

Post by Den Uier »

B e n wrote:
Den Uier wrote:Wie kan ik best op de RB positie plaatsen. Mijn A-RB komt net uit blessure en is helemaal niet fit en zou maar een 58 BP halen. Mijn andere RB is geschorst. Wie kan ik best op de RB positie plaatsen en rond de hoeveel BP zal die dan gaan halen ? Had gedacht een CB ofzo maar weet niet als die meer als 58 BP zal halen... Neem eens kijkje naar mijn team zou ik zeggen. Thx :wink:
Ik zou Vonck op de RB zetten en dan met een 3-4-3 spelen ;).

Heb toch de RB op die positie gezet en nog 3-3 gespeeld. Had ik maar een fitte RB dan had ik deze wedstrijd gewonnen :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Wat heeft moraal voor invloed op de waarde van een contract dat een speler eist?
9jantje9

Post by 9jantje9 »

rpg_gamer wrote:Vroeger bestond er een site met sp records. Bestaat die site nog :?:
Yanniske hield die bij, hem vragen en je weet het ;)
AzAlKmAaR wrote:Wat heeft moraal voor invloed op de waarde van een contract dat een speler eist?
Geen, moraal is al meegerekend van het contract dat hij wil.
Wel is zo'n speler meestal goedkoper op de TL, want hij heeft minder GK en word minder snel gezien ;)
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Waarom vraagt SPMT bij het berekenen van een contract dan om het moraal? Zodat hij dan de hele GK berekent?

PS Ik had je nog een PB teruggestuurd, nog geen tijd gehad om te reageren? :wink:
9jantje9

Post by 9jantje9 »

AzAlKmAaR wrote:Waarom vraagt SPMT bij het berekenen van een contract dan om het moraal? Zodat hij dan de hele GK berekent?

PS Ik had je nog een PB teruggestuurd, nog geen tijd gehad om te reageren? :wink:
Jep dan kan hij het GK berekenen, zodat hij het loon nauwkeuriger kan berekenen.

PS: kzal eens zien :P
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
B e n

Post by B e n »

9jantje9 wrote:
rpg_gamer wrote:Vroeger bestond er een site met sp records. Bestaat die site nog :?:
Yanniske hield die bij, hem vragen en je weet het ;)
AzAlKmAaR wrote:Wat heeft moraal voor invloed op de waarde van een contract dat een speler eist?
Geen, moraal is al meegerekend van het contract dat hij wil.
Wel is zo'n speler meestal goedkoper op de TL, want hij heeft minder GK en word minder snel gezien ;)
Dan ben je eigenlijk wel verkeerd bezig vind ik :). De meesten weten wel dat de moraal van een speler zakt als hij op de TL wordt gezet, dus eigenlijk moet je ook steeds eens kijken bij een GR of 5 lager ;).
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”