Tazuko wrote:Oke thx,
En toch wist ik de meeste dingen uit die topic al.
Ik weet nu nog steeds niet welke spelers je het beste kan kopen?
Van wat ik mij heb herrinert kun je het beste een speler kopen met een verborgen vaardigheid van 75% + met hogere hoofdskills van +/- 60% en de rest 50%? Zoiets kan ik mij herrineren.
En je moet voor elke positie ongeveer 2/3 spelers hebben toch?
om mij hiermee een beetje te helpen zou ik dus graag voor een paar weekjes een mentor hebben

Het is nu het einde van het seizoen en ik eindig sowieso 5de, hoger kon ik al niet meer komen, dus zou het fijn zijn als ik voor het volgende seizoen iemand heb die mij een beetje kan helpen
Wel jammer toch, want nu kan ik volgend seizoen ook niet promoveren, maarja,
De verborgen skill telt net zo zwaar als een hoofdskill en is een vaste waarde, ergens tussen de 70 en 100%
Sommigen geloven dat een speler met een hoge verborgen skill de kans vergroot op een top-speler, maar dat is nooit bewezen.
Alle overige skills kan je door training maximaliseren. Het maximum ligt per skill op voorhand al vast. De maxima per skill liggen ergens tussen de 50 en 100%, behalve conditie, die ligt ergens tussen de 70 en 100%.
Daarnaast is de agressie van de speler nog van belang: Hoe lager de agressie van je aggressiefste speler, hoe beter je team kan presteren. Daarom zijn niet-agressieve spelers een stuk duurder dan wel-agressieve spelers.
Over het spelers kopen:
Je mag er van uit gaan dat bij de spelers op de transfermarkt alle skills boven de 50% al reeds voltraind zijn. Immers, als dit niet zo zou zijn, dan gooit de verkoper daarmee veel geld weg. Welke je spelers je met bovenstaande kennis wilt gaan kopen, moet je uiteraard zelf weten: Dat is managen!

Over het algemeen is het verstandig om een A en een B team te hebben. Veel managers hebben zelfs een C-team. Zorg er dus voor dat je op elke positie voldoende keus hebt. Zorg er ook voor dat al je spelers voldoende wedstrijden spelen, want daarmee stijgt de ervaring van de speler en dus ook de globale klasse!
Nog twee tips:
1. Houd de salarissen zo laag mogelijk! Onvoltrainde spelers (jeugdspelers) zijn het goedkoopste. Bij een globale klasse tot ca. 53% is het salaris maximaal 300 per wedstrijd. Een globale klasse van ca. 61-62% vraagt maximaal 1000 per wedstrijd. Daarboven gaan de salarissen sterk oplopen.
2. Zet alleen de vaste waardes van je A-team op salaris. Geef al je overige spelers alleen winstpremie! Hiermee bespaar je veel salariskosten!
FC Remedy is playing in division
B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.