Hij gaat inderdaad omhoog als hij van 18 naar 19 jaar gaat. Elk jaar levert weer iets meer prestatie.meangreen wrote:gaat een 18 jarige speler ook beter presteren als hij 19 jaar wordt?
of gaat de prestatie pas bij 20 jaar in een keer omhoog?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Prince88, proud manager of Fresh
-
Vroeger had ik altijd SPFA, nu ik weer ben begonnen met het spelen van SP vraag ik me af of het nog de moeite is om SPFA te nemen. Vraag aan de mensen die het wel hebben: Kunnen jullie nog zonder? En de mensen die het niet hebben: Missen jullie het?
ik heb het eventjes gehad omdat Sp jarig was. Het ha wel een paar fijne voordelen. Maar ik ben nog niet echt overtuigd van het nut.AzAlKmAaR wrote:Vroeger had ik altijd SPFA, nu ik weer ben begonnen met het spelen van SP vraag ik me af of het nog de moeite is om SPFA te nemen. Vraag aan de mensen die het wel hebben: Kunnen jullie nog zonder? En de mensen die het niet hebben: Missen jullie het?
Je kan wel 3 transfers met 1 persoon doen per seizoen ipv 1. Dat is het enige wat ik er echt van mis.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
Ik heb het al zo'n 8 maanden en ben er heel tevreden van, echt handige en leuke dingetjes. Je kan vaste opstellingen maken (heel handig), favorieten hebben (met de pagina 'Dagelijks nieuws' waarbij je in 1 oogopslag kan zien wat je favorieten die dag hebben gedaan), persberichten maken,... Kortom, als het bij me verlopen is neem ik direct weer voor 60 weken9jantje9 wrote:ik heb het eventjes gehad omdat Sp jarig was. Het ha wel een paar fijne voordelen. Maar ik ben nog niet echt overtuigd van het nut.AzAlKmAaR wrote:Vroeger had ik altijd SPFA, nu ik weer ben begonnen met het spelen van SP vraag ik me af of het nog de moeite is om SPFA te nemen. Vraag aan de mensen die het wel hebben: Kunnen jullie nog zonder? En de mensen die het niet hebben: Missen jullie het?
Je kan wel 3 transfers met 1 persoon doen per seizoen ipv 1. Dat is het enige wat ik er echt van mis.

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Voordelen van SPFA zijn.
Meer transfers kopen van eenzelfde persoon
Meer bekers kunnen spelen waardoor je achterban rapper stijgt dan andere nieuwkomer (ik speel 9 bekers tergelijk met 44 spelers)
Als je een topspeler wilt kan je via SPFA kijken naar BP en aan dat team vragen of hij eventueel een verkoop ziet zitten.
Meer opstellingen
Leuk aan SPFA
Persbericht
Dagelijks nieuws
Gevens van alles en nog wat
Persoonlijk vind ik wel dat er eens iets nieuws mag komen op SPFA want tis al zeker 1,5 jaar of meer geleden dat er iets bijgekomen is op SPFA
Voor mij persoonlijk is het nuttig omdat ik genoeg spelers heb om 9 bekers tergelijk te spelen en zo mijn achterban rapper kan doen stijgen dan personen zonder spfa
Meer transfers kopen van eenzelfde persoon
Meer bekers kunnen spelen waardoor je achterban rapper stijgt dan andere nieuwkomer (ik speel 9 bekers tergelijk met 44 spelers)
Als je een topspeler wilt kan je via SPFA kijken naar BP en aan dat team vragen of hij eventueel een verkoop ziet zitten.
Meer opstellingen
Leuk aan SPFA
Persbericht
Dagelijks nieuws
Gevens van alles en nog wat
Persoonlijk vind ik wel dat er eens iets nieuws mag komen op SPFA want tis al zeker 1,5 jaar of meer geleden dat er iets bijgekomen is op SPFA
Voor mij persoonlijk is het nuttig omdat ik genoeg spelers heb om 9 bekers tergelijk te spelen en zo mijn achterban rapper kan doen stijgen dan personen zonder spfa
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Ik zou ook nooit meer zonder willen!
Voor nog geen 4 cent per dag heb je geen vervelende banners, 4 standaard opstellingen (wat je tijd scheelt), 9 vrB's tegelijkertijd (snellere toename ervaring) en kan je spelers en teams toevoegen aan je favorieten (te gebruiken als shortlist bij de aankoop van spelers).
Voor nog geen 4 cent per dag heb je geen vervelende banners, 4 standaard opstellingen (wat je tijd scheelt), 9 vrB's tegelijkertijd (snellere toename ervaring) en kan je spelers en teams toevoegen aan je favorieten (te gebruiken als shortlist bij de aankoop van spelers).
-
Als je een prive cup maakt is max 50.000 klopt dat . Dacht dit ergens eens gelezen te hebben.
En is die 12,5 procent regel nog van toepassing?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Het inschrijvingsgeld kan je altijd vrij kiezen hé, van 0 euro tot ... euro. Die 12,5 procent regel?rpg_gamer wrote:Als je een prive cup maakt is max 50.000 klopt dat . Dacht dit ergens eens gelezen te hebben.

Om u in te schrijven:als je maar 100K budget hebt kun je niet deelnemen aan een cup van 50K bvB e n wrote:Het inschrijvingsgeld kan je altijd vrij kiezen hé, van 0 euro tot ... euro. Die 12,5 procent regel?rpg_gamer wrote:Als je een prive cup maakt is max 50.000 klopt dat . Dacht dit ergens eens gelezen te hebben.

Team = AC ManU (B2)
-
Ahzo, weeral bijgeleerdT-man wrote:Om u in te schrijven:als je maar 100K budget hebt kun je niet deelnemen aan een cup van 50K bvB e n wrote:Het inschrijvingsgeld kan je altijd vrij kiezen hé, van 0 euro tot ... euro. Die 12,5 procent regel?rpg_gamer wrote:Als je een prive cup maakt is max 50.000 klopt dat . Dacht dit ergens eens gelezen te hebben.

Ik heb net mijn youth centre laten opwaarderen, maar het kost mij elke keer 10000 en vraag me eigenlijk af wat ik in de plaats krijg?
-
Jeugdspelers.JasperM wrote:Ik heb net mijn youth centre laten opwaarderen, maar het kost mij elke keer 10000 en vraag me eigenlijk af wat ik in de plaats krijg?
Ik speelde altijd met 5-3-2 en verdedigende muur en dan zette ik elke speler die geen individuele order had op defensief om een betere linierating te krijgen. Nu speel ik 4-3-3 met lange bal, moet ik de spelers met geen individuele order op defensief, normaal of offensief zetten om het beste resultaat te krijgen?
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
De middenvelders op 1 van de 2. Off/def maakt niet veel uit, denk ik. Als al je middenvelders IO hebben, zou ik er toch altijd eentje op Off/def zetten. Dat brengt meer op dan 2 extra prestatiepunten...N.V.C. wrote:Ik speelde altijd met 5-3-2 en verdedigende muur en dan zette ik elke speler die geen individuele order had op defensief om een betere linierating te krijgen. Nu speel ik 4-3-3 met lange bal, moet ik de spelers met geen individuele order op defensief, normaal of offensief zetten om het beste resultaat te krijgen?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Waar rond ligt het record van het aantal wedstrijden van een speler in 1 seizoen? Mijn GK Mach zit al aan 120 dit seizoen