TV opbrengsten gebruiken die dezelfde procenten van prijzengeld
@ Ben
Ga je ook voor meeste wedstrijden totaal van een speler Zou wel tof zijn moest het zo zijn dan zet ik uw speler bij mijn favorieten want met mijn SW Olivier doe ik een poging om meeste wedstrijden ooit te behalen; Ga zoveel mogelijk wedstrijden spelen tot wanneer hem op pensioen gaat. Streefdoel is 1500-2000
JasperM wrote:Nu heb ik al zo lang een youth center maar ik heb nog geen enkele jeugdspeler gekregen. Om de hoeveel tijd krijg je 1?
Je heb nu een professioneel jeugdcentrum, dat betekent om de 30 dagen een jeugdspeler. Ik denk echter dat toen je laatste speler afgekeurd werd je nog een eenvoudig jeugdcentrum had waardoor je er dus met een dag of 3 een zou moeten krijgen.
Ga je ook voor meeste wedstrijden totaal van een speler Zou wel tof zijn moest het zo zijn dan zet ik uw speler bij mijn favorieten want met mijn SW Olivier doe ik een poging om meeste wedstrijden ooit te behalen; Ga zoveel mogelijk wedstrijden spelen tot wanneer hem op pensioen gaat. Streefdoel is 1500-2000
Da's niet mijn bedoeling . Ik houd een hervorming en laat mijn GK momenteel veel spelen (lees praktisch altijd) om zijn ervaring de lucht in te jagen. Ik heb hem gekocht op zijn 19 met 15% ervaring en nu is hij 21 en heeft hij al 46% ervaring . Hij speelt nog maar een half seizoen constant , daarvoor enkel soms een match om zijn moraal hoog te houden .
Da's niet mijn bedoeling . Ik houd een hervorming en laat mijn GK momenteel veel spelen (lees praktisch altijd) om zijn ervaring de lucht in te jagen. Ik heb hem gekocht op zijn 19 met 15% ervaring en nu is hij 21 en heeft hij al 46% ervaring . Hij speelt nog maar een half seizoen constant , daarvoor enkel soms een match om zijn moraal hoog te houden .
Ik heb een vraagje en ik vraag me af of iemand me daar antwoord op kan geven.
Wat zijn eigenlijk de voordelen van een professioneel- of ultramodern jeugdcentrum? Zijn de spelers die je daar uit krijgt ook beter, of krijg je alleen sneller nieuwe jeugdspelers er bij?
Ik heb een vraagje en ik vraag me af of iemand me daar antwoord op kan geven.
Wat zijn eigenlijk de voordelen van een professioneel- of ultramodern jeugdcentrum? Zijn de spelers die je daar uit krijgt ook beter, of krijg je alleen sneller nieuwe jeugdspelers er bij?
Groetjes Tabe.
Je krijgt hierdoor sneller een jeugdspeler. (het enige voordeel)
De kwaliteit van een jeugdspeler heeft niets te maken met wat voor soort jeugdcentrum je hebt.
99 procent van de sp manager willen zo een best mogelijk team en in A geraken en/of SP beker winnen.
Ik wil dat eingelijk ook maar ik wil nog iets anders veel liever en kan goed zijn dat ik nooit voor de league A of probeer de sp beker te winnen. Wat wil ik dan wel ? Simpel records verbreken en nog eens records verbreken. Lees mijn persbericht eens.
Graag wil ik een beetje hulp van alle lieve forum helpers hier.
Willen jullie iets schrijven in mijn gastenboek aub (geen spam) Ook mag je mijn team bij je favoriete ploeg zetten als je spfa hebt. Enorm bedankt als jullie me beetje willen helpen.
Mensen die moeite doen bericht te schrijven krijgen een bericht terug en mensen die mij in het spfa favoriete ploeg zetten zet ik ook in mijn favoriete ploeg. Das gewoon kwestie van respect.
N.V.C. wrote:Ik speelde altijd met 5-3-2 en verdedigende muur en dan zette ik elke speler die geen individuele order had op defensief om een betere linierating te krijgen. Nu speel ik 4-3-3 met lange bal, moet ik de spelers met geen individuele order op defensief, normaal of offensief zetten om het beste resultaat te krijgen?
De middenvelders op 1 van de 2. Off/def maakt niet veel uit, denk ik. Als al je middenvelders IO hebben, zou ik er toch altijd eentje op Off/def zetten. Dat brengt meer op dan 2 extra prestatiepunten...