Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Bombay »

Morgen tegen de 2e uit de stand. Maar ik moet mijn A LB, en mijn A Lm missen. Bovendien is mijn B Lm sinds vandaag pas terug uit blessure, en heeft die nog maar een fitheid van 84%. Die gaat dus 66 presteren i.p.v. 72. Toch een groot gemis die 2! :(
TEAM : Djerba
Bombay

Post by Bombay »

Bombay wrote:Morgen tegen de 2e uit de stand. Maar ik moet mijn A LB, en mijn A Lm missen. Bovendien is mijn B Lm sinds vandaag pas terug uit blessure, en heeft die nog maar een fitheid van 84%. Die gaat dus 66 presteren i.p.v. 72. Toch een groot gemis die 2! :(
Aiaiaiai! En ik zie net dat de scheidsrechter voor morgen Gumienny is! :? Hopelijk wil die niet laten zien dat hij een Belg is door speciaal tegen ons te fluiten! :lol:
Bombay

Post by Bombay »

De topper heb ik gisteren gewonnen, maar vandaag weer onverdiend gelijk! 134-139. Dat is dus al de 3e keer dat ik dit dit seizoen aan de hand heb! :x
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

ik heb het ook verscheidene malen meegemaakt. wordt daar niet blij van.

vandaag weer goed gewonnen tegen de nummer 3. linieratings 139-126. had niet zo makkelijk verwacht.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

linieratings; 139-126

uitslag; 2-2
B e n

Post by B e n »

Bunne4tw wrote:linieratings; 139-126

uitslag; 2-2
Het zit je al heel het seizoen niet echt mee precies :(. Met zo'n kern kan je zeker overleven in B ;).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
lessius

Post by lessius »

B e n wrote:
Bunne4tw wrote:linieratings; 139-126

uitslag; 2-2
Het zit je al heel het seizoen niet echt mee precies :(. Met zo'n kern kan je zeker overleven in B ;).
Het was tegen mij...

Ik sta nog steeds mooi 5e, ook wel boven de verwachtingen.
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

vandaag gelukkig 1-2 gewonnen. vrijdag tegen de huidige nummer 2. die moet ik winnen.
Bombay

Post by Bombay »

Bunne4tw wrote:vandaag gelukkig 1-2 gewonnen. vrijdag tegen de huidige nummer 2. die moet ik winnen.
Toch geen al te belangrijke speler die mijn mannen er hebben afgestampt hoop ik!? :mrgreen:
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

haha jawel, was donker rood:P!!! me beste CM die nu 74,5 kan halen. maar denk dat hij wel hersteld is voor die wedstrijd.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Bunne4tw wrote:haha jawel, was donker rood:P!!! me beste CM die nu 74,5 kan halen. maar denk dat hij wel hersteld is voor die wedstrijd.
Klein vraagje: waarom ben je niet voor de beker gegaan? Met je B-elftal word je ook kampioen in deze divisie of andersom, met je B-elftal had je fluitend de laatste week gehaald..... Ik denk trouwens dat je met een volle ts, ook in A mee draait met deze selectie. :wink:
Bombay

Post by Bombay »

Bunne4tw wrote:haha jawel, was donker rood:P!!! me beste CM die nu 74,5 kan halen. maar denk dat hij wel hersteld is voor die wedstrijd.
Aha! Dan hoef ik mijn speler ook geen disciplinaire schorsing op te leggen!? :lol:
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

Ron Jeremy wrote:
Klein vraagje: waarom ben je niet voor de beker gegaan? Met je B-elftal word je ook kampioen in deze divisie of andersom, met je B-elftal had je fluitend de laatste week gehaald..... Ik denk trouwens dat je met een volle ts, ook in A mee draait met deze selectie. :wink:

heb ik over nagedacht maar had ik vorig seizoen ook geprobeerd en stuitte toen ik ronde 8 al op een uiteindelijke (halve) finalist. was dikke pech toen. daarnaast als ik veel uitwedstrijden speel en hetzelfde gebeurd me weer dan kost het me zo een paar miljoen aan lonen. Daarnaast is de kans dat ik de cup win ook super klein.

maar vandaag mooi gewonnen met een linierating van 142, in een 4-3-3 opstelling. 1-0
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

het einde wordt nog wel erg moeilijk zie ik nu. hoop dat ik vanavond win, dan kan ik het me nog veroorloven een keer te verliezen. wat zeg ik, vannacht MOET er gewoon gewonnen worden, maar toch een erg sterke tegenstander. als ik verlies ben ik de lul. moet ook nog tegen wageningen die ook maar op 4 punten achterstand staan.
Bombay

Post by Bombay »

Ik sta 9 punten voor, en moet o.a. nog tegen een computerploeg. Daarom denk ik dat er nog maar weinig mis kan gaan, en richt ik mij meer op de beker en Vrb's voor veel geld.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”