op tl dan....
leuk te ontdekken dat ik zelf ook nog een aardige speler had, was ik al bijna vergeten

Moderator: Moderator
En wie promoveert dan: een Fc-team of de 3e in C4 of niemand ?B e n wrote:Lukas69 van TSW Sqad is geband hé. Dus zijn team zal verwijderd worden veronderstel ik?Prince88 wrote:Ik ga weer veel winstpremies moeten betalen ja![]()
Zelf gewonnen, maar Cartus speelde gelijk. Voldoende voor hem om alsnog te promoveren. Ik denk dat we het alledrie wel verdiend hadden om te promoveren, dus ik kan er wel mee leven dat ik niet promoveer. Daarnaast is mijn team er simpelweg nog niet klaar voor. Eerst maar eens even nog een seizoen lekker in B knallen, veel wedstrijden winnen en het aantal fans wat omhoog doen krikken![]()
Volgend seizoen wordt wel weer lastig denk ik, vooral om kampioen te spelen, omdat ook Lukas ons komt vergezellen.
Maar het belooft wel weer een mooi seizoen te worden![]()
Nu eerst nog maar eens even knallen voor de beker in deze laatste week!
Een FC zou het meest logische zijn...T-man wrote:En wie promoveert dan: een Fc-team of de 3e in C4 of niemand ?B e n wrote:Lukas69 van TSW Sqad is geband hé. Dus zijn team zal verwijderd worden veronderstel ik?Prince88 wrote:Ik ga weer veel winstpremies moeten betalen ja![]()
Zelf gewonnen, maar Cartus speelde gelijk. Voldoende voor hem om alsnog te promoveren. Ik denk dat we het alledrie wel verdiend hadden om te promoveren, dus ik kan er wel mee leven dat ik niet promoveer. Daarnaast is mijn team er simpelweg nog niet klaar voor. Eerst maar eens even nog een seizoen lekker in B knallen, veel wedstrijden winnen en het aantal fans wat omhoog doen krikken![]()
Volgend seizoen wordt wel weer lastig denk ik, vooral om kampioen te spelen, omdat ook Lukas ons komt vergezellen.
Maar het belooft wel weer een mooi seizoen te worden![]()
Nu eerst nog maar eens even knallen voor de beker in deze laatste week!
Idd.jona wrote:lol, als je zen wedstrijdschema bekijkt, weet je ook waarom ie gebanned is
het is zo duidelijk dat ik vermoed dat hij niet wist dat dit niet mocht. Dan ist weer lullig voor emB e n wrote:Idd.jona wrote:lol, als je zen wedstrijdschema bekijkt, weet je ook waarom ie gebanned is
Hij was niet zeer actief op het forum vermoed ik, anders had hij het wrs wel geweten...jona wrote:het is zo duidelijk dat ik vermoed dat hij niet wist dat dit niet mocht. Dan ist weer lullig voor emB e n wrote:Idd.jona wrote:lol, als je zen wedstrijdschema bekijkt, weet je ook waarom ie gebanned is