Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by Prince88 »

Raffin wrote:De troepen van Fikkiezero spannen zeker niet samen :P
8)

Vandaag een klein probleempje in de beker; m'n 3e CB ging er met een blessure uit en m'n 2e en 4e CB lagen er al uit. Heb dus alleen nog maar m'n A-CB over. Gelukkig nu wel met 100/100 zonder staande gele kaart in de liga. Zaterdag is er pas weer een 2e CB beschikbaar, dus niet hopen op rood of een blessure morgen :P
Prince88, proud manager of Fresh
T-man

Post by T-man »

Makkelijke overwinning: 1-8 :D
Morgen idem tgn een FC-team.
Team = AC ManU (B2)
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

9 op 9 behaald en we klimmen zo op naar de 11de plaats. Vandaag een mooie overwinning tegen de nummer 1 (149-145). Morgen moet normaal gezien ook wel lukken wat ons een 12/12 geeft, evenveel punten als in de heenronde :D
B e n

Post by B e n »

Linx wrote:9 op 9 behaald en we klimmen zo op naar de 11de plaats. Vandaag een mooie overwinning tegen de nummer 1 (149-145). Morgen moet normaal gezien ook wel lukken wat ons een 12/12 geeft, evenveel punten als in de heenronde :D
Ik begrijp echt niet waarom je op een 11e plaats staat als je een 149-er uit je mouw schudt...
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Prince88

Post by Prince88 »

Een nette 1-0 overwinning op nerazzurri deze morgen.
Morgen de altijd lastige verplaatsing naar BB. Uiteraard hopen we weer op een overwinning.
T-man

Post by T-man »

9-1 winst en een 10/12 deze week :D
In de heenronde was dat nog slechts 7/12.
Fresh heeft de moeiijke verplaatsing naar BB goed doorstaan en loopt weer een paar puntjes uit, niemand zal hem nog kunnen remonteren vrees ik :wink:
Team = AC ManU (B2)
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

B e n wrote:
Linx wrote:9 op 9 behaald en we klimmen zo op naar de 11de plaats. Vandaag een mooie overwinning tegen de nummer 1 (149-145). Morgen moet normaal gezien ook wel lukken wat ons een 12/12 geeft, evenveel punten als in de heenronde :D
Ik begrijp echt niet waarom je op een 11e plaats staat als je een 149-er uit je mouw schudt...
Ondertussen dus 12/12 en op de 10de plaats. Maar om te atwoorden 1) ik denk dat B3 de sterkste B-reeks is
2) mijn teamspirit niet boven de 85 is geweest
3) een aantal blessures en schorsingen op hetzelfde moment.
B e n

Post by B e n »

Linx wrote:
B e n wrote:
Ondertussen dus 12/12 en op de 10de plaats. Maar om te atwoorden 1) ik denk dat B3 de sterkste B-reeks is
2) mijn teamspirit niet boven de 85 is geweest
3) een aantal blessures en schorsingen op hetzelfde moment.
1) Feit
2) zou toch hoger moeten zijn in B eigenlijk :), ik denk dat jij met 100% TS makkelijk top 5 kan spelen ;)
3) kan je niet aan doen uiteraard
Prince88

Post by Prince88 »

T-man wrote:9-1 winst en een 10/12 deze week :D
In de heenronde was dat nog slechts 7/12.
Fresh heeft de moeiijke verplaatsing naar BB goed doorstaan en loopt weer een paar puntjes uit, niemand zal hem nog kunnen remonteren vrees ik :wink:
Een lekkere overwinning ja, zeker als je dan ziet dat Tatran gelijk speelt. Was ook zeer tevreden over de ratings van mezelf. Zelf kan je het spel bovenin toch ook goed volgen nog :wink:
B e n

Post by B e n »

Ik denk dat jullie B2-ers toch wel tevreden mogen met de talloze aankopen van Raiders, anders had die ook wel voor serieuze problemen kunnen zorgen bovenaan :)
T-man

Post by T-man »

B e n wrote:Ik denk dat jullie B2-ers toch wel tevreden mogen met de talloze aankopen van Raiders, anders had die ook wel voor serieuze problemen kunnen zorgen bovenaan :)
Mijn ambitie is niet om te promoveren eh :P
Ik wil plaats tss plaats 3 en 5 eindigen om een beetje zakgeld te krijgen (liefst 3e natuurlijk) :wink:
Team = AC ManU (B2)
B e n

Post by B e n »

T-man wrote:
B e n wrote:Ik denk dat jullie B2-ers toch wel tevreden mogen met de talloze aankopen van Raiders, anders had die ook wel voor serieuze problemen kunnen zorgen bovenaan :)
Mijn ambitie is niet om te promoveren eh :P
Ik wil plaats tss plaats 3 en 5 eindigen om een beetje zakgeld te krijgen (liefst 3e natuurlijk) :wink:
Nu halen jullie punten bij hem en anders hadden jullie er mss verloren ;). Had een heel andere situatie kunnen zijn ;).
Prince88

Post by Prince88 »

Pittig partijtje morgen tegen De Stegenezen. Scheids is maar 32%, dus dan komen zijn agressieve spelers het meest tot hun recht, want bp's heeft die wel...
T-man

Post by T-man »

Gelijke ratings zodus ons 8e! gelijkspel gehaald: 0-0
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Ik ben tegen een verliespartij opgelopen. Met 148 om 145 delfden we het onderspit en werd het een 2-1 verlies.
Morgen een gemakkelijke overwinning die het B-team mag spelen, zodat het A-team klaar staat zonder geschorsten om donderdag uit te spelen bij nummer 2 Tatran.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”