Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Linx
Team Board Member

Re: Divisie B

Post by Linx »

Vandaag een gelijkspel (142-142) Zonder rode kaart had er misschien een winst in gezeten.
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association

Post by Badbuffalo »

145-146 vandaag, lekkere ratings, en een zoete driepunter 8)
T-man

Post by T-man »

En daar is............gelijkspel nr 9!: 1-1 :shock:
Deze keer waren we wel minder maar ik verlies liever een match meer dan telkens te moeten gelijkspelen :?
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Hier een simpele 4-1 overwinning met het B-team. Belangrijk, want zo heb ik donderdag geen geschorste A-spelers in de belangrijke uitwedstrijd tegen de nummer 2. Als ik daar ga verliezen, dan gaat het nog heel spannend worden, want dan loopt de voorsprong terug tot één punt. Ik ga voor het gelijkspel. Gelukkig speelt ook hij nog in de beker, dus dat nadeel hebben we beiden.
Prince88, proud manager of Fresh
Krikkers

Post by Krikkers »

Amai, 5 linies minder, en gewonnen met 2-1!
Hier kom ik héél goed weg!

Voorlopig een 9e plaats, 12 punten boven degradatiezone.
Perfect :)
Image
B e n

Post by B e n »

Krikkers wrote:Amai, 5 linies minder, en gewonnen met 2-1!
Hier kom ik héél goed weg!

Voorlopig een 9e plaats, 12 punten boven degradatiezone.
Perfect :)
Roelie komt ook goed weg, 10 lr minder tegen de 1e en 0-0. GO Belgium :P
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

B e n wrote: Roelie komt ook goed weg, 10 lr minder tegen de 1e en 0-0. GO Belgium :P
Inderdaad :oops:
B-team moest optrekken om in de beker met de A-kern te kunnen aantreden.Met stijl op 0(wat niet onze gewoonte is :P )dachten we nog niets te rapen maar deze keer kwamen we er zeer goed mee weg :oops:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Vandaag een onverwacht makkelijke overwinning behaald 2-1 (144-136) Donderdag zal het moeilijker worden tegen de 1ste, omdat we uit moeten denk ik dat een punt het hoogst haalbaar zal zijn.
T-man

Post by T-man »

Raiders laat match gaan dus 2-5 winst :)
Daardoor wel 3 geschorsten morgen, thuis tgn Stegenezen waardoor puntengewin in gedrang komt :?
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Ik zag dat mijn trainer nog maar een contract had van 4 dagen, dus ik heb gisteren maar eens een wissel doorgevoerd. Kwam goed uit met de bekerwedstrijd in de benen. Tatran kon dit niet en pakte ook nog eens een rode kaart in de 49' minuut. Met als logisch gevolg dat ik de 1-2 overwinning mee naar huis kon nemen. :)

Gargzdas verloor ook nog eens van de Stegenezen, waardoor de voorsprong weer wat comfortabeler is; 7 punten op Tatran en 8 punten op Gargzdas. Morgen thuis tegen de nummer 6 FK Ohreblo. Moet lukken.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Linx wrote:Vandaag een onverwacht makkelijke overwinning behaald 2-1 (144-136) Donderdag zal het moeilijker worden tegen de 1ste, omdat we uit moeten denk ik dat een punt het hoogst haalbaar zal zijn.
Het is een overwinning geworden. Wel onverdiend (143-143) en hij kreeg nog een rode kaart (86') met minder agressieve spelers. Maar als je alle spelers individueel optelt dan is er toch een groot verschil (783-804) wat mij doet vermoeden dat 3-4-3 een veel betere opstelling is dan 4-3-3. Maar zo komen we op 1punt van de 10de plaats en 3 punten van de 7de plaats. Morgen komt FC red devils (5de) maar dat moet in principe wel lukken.
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Linx wrote:
Linx wrote:Vandaag een onverwacht makkelijke overwinning behaald 2-1 (144-136) Donderdag zal het moeilijker worden tegen de 1ste, omdat we uit moeten denk ik dat een punt het hoogst haalbaar zal zijn.
Het is een overwinning geworden. Wel onverdiend (143-143) en hij kreeg nog een rode kaart (86') met minder agressieve spelers. Maar als je alle spelers individueel optelt dan is er toch een groot verschil (783-804) wat mij doet vermoeden dat 3-4-3 een veel betere opstelling is dan 4-3-3. Maar zo komen we op 1punt van de 10de plaats en 3 punten van de 7de plaats. Morgen komt FC red devils (5de) maar dat moet in principe wel lukken.
Hm, 2 ratings voor thuisvoordeel, en minstens 1 voor de middenvelder op offensief. Dan zijn we er bijna zeker?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Wikke wrote:
Linx wrote:
Hm, 2 ratings voor thuisvoordeel, en minstens 1 voor de middenvelder op offensief. Dan zijn we er bijna zeker?
Ja, is dat dan door die offensieve middenvelder, want ik heb nog een prestatie bekeken en met dezelfde voorwaarde (thuis, 100%agr, 100 teamspirit) haalde hij 150 en ik 149 terwijl ik toch individueel 4 punten beter was.
T-man

Post by T-man »

0-1 verloren, slechts onze 3e nederlaag dit seizoen :(
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Een prima overwinning op FK Ohreblo met 3-2. Gargzdas verloor vandaag wederom en zo is het verschil met de nummer 3 al 11 punten. Promotie mag eigenlijk dus niet meer misgaan...
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”