B e n wrote:Little question: Ik heb zo'n goedkoop veldje van 2500 euro aangekocht een paar maanden geleden en ben daar zeer tevreden over. Vandaag speelde ik thuis in de competitie maar mijn veldstatus is nog steeds 100% . Bugje?
Maar né, met die temperaturen van tegenwoordig kan er niets gebeuren aan je veld eh
B e n wrote:Little question: Ik heb zo'n goedkoop veldje van 2500 euro aangekocht een paar maanden geleden en ben daar zeer tevreden over. Vandaag speelde ik thuis in de competitie maar mijn veldstatus is nog steeds 100% . Bugje?
Maar né, met die temperaturen van tegenwoordig kan er niets gebeuren aan je veld eh
En bij een friendly thuis tegen RJ gaat er 5% van de veldstatus af . Hebben die Nederlanders mijn veld dan zo verkl**t dat de veldverzorger het niet helemaal kon fixen?
B e n wrote: En bij een friendly thuis tegen RJ gaat er 5% van de veldstatus af . Hebben die Nederlanders mijn veld dan zo verkl**t dat de veldverzorger het niet helemaal kon fixen?
Tijdens de simulatie van 4u wordt er eerst de wedstrijd gespeeld en daarna krijgt de veldstatus er nog een percentage bij, wellicht afhankelijk van het veld en de terreinverzorger. Gisteren heb je geen thuiswedstrijden gespeeld dus stond de status waarschijnlijk op 100%.
B e n wrote: En bij een friendly thuis tegen RJ gaat er 5% van de veldstatus af . Hebben die Nederlanders mijn veld dan zo verkl**t dat de veldverzorger het niet helemaal kon fixen?
Tijdens de simulatie van 4u wordt er eerst de wedstrijd gespeeld en daarna krijgt de veldstatus er nog een percentage bij, wellicht afhankelijk van het veld en de terreinverzorger. Gisteren heb je geen thuiswedstrijden gespeeld dus stond de status waarschijnlijk op 100%.
Idd, wedstrijden komen voor al de rest. Maar volgens mij is mijn veldstatus toch altijd gezakt na een thuismatch in de competitie (klinkt ook logisch dat het niet meteen kan gefixed kan zijn). Mijn veldje is al een tijdje het slechtste veldje en mijn staff is steeds de volle 100% (dus ook mijn terreinverzorger (enkel mijn scout is rond de 50-60%)
'T is niet dat ik het erg vind dat het 100% blijft hoor
Mij is verteld dat hij enkel dient voor spelers te kopen, en des te hoger de rating van de scout des te meer boden je kan hebben op hetzelfde moment...
B e n wrote: Mij is verteld dat hij enkel dient voor spelers te kopen, en des te hoger de rating van de scout des te meer boden je kan hebben op hetzelfde moment...
Kijk eens in je boekhouding naar de laatste uitgaande transfer? Bij een scout van 100% gaat er 3% naar de makelaar.
B e n wrote: Mij is verteld dat hij enkel dient voor spelers te kopen, en des te hoger de rating van de scout des te meer boden je kan hebben op hetzelfde moment...
Kijk eens in je boekhouding naar de laatste uitgaande transfer? Bij een scout van 100% gaat er 3% naar de makelaar.
En daarover heeft men mij gezegd dat dit geld gewoon uit het spel verdwijnt . Dus eigenlijk die makelaar is je scout?
En daarover heeft men mij gezegd dat dit geld gewoon uit het spel verdwijnt . Dus eigenlijk die makelaar is je scout?
Het verdwijnt toch en de scout is toch de makelaar niet, alé denk ik toch niet
Moest het toch zo zijn zou het wel interessant voor teams zijn die veel transfers doen (waaronder ik), je moet eerst wat investeren maar dat haal je er daarna wel uit
B e n wrote:Moest het toch zo zijn zou het wel interessant voor teams zijn die veel transfers doen (waaronder ik), je moet eerst wat investeren maar dat haal je er daarna wel uit
Ik had vroeger ook een scout van ongeveer 60% en moest 5% makelaarskosten betalen en 2% aan de ex-ploeg. Nu (met 100% scout) is dat 3% en 1% en krijg ik vaak ook 2% als een speler van mij wordt doorverkocht.
B e n wrote:Moest het toch zo zijn zou het wel interessant voor teams zijn die veel transfers doen (waaronder ik), je moet eerst wat investeren maar dat haal je er daarna wel uit
Ik had vroeger ook een scout van ongeveer 60% en moest 5% makelaarskosten betalen en 2% aan de ex-ploeg. Nu (met 100% scout) is dat 3% en 1% en krijg ik vaak ook 2% als een speler van mij wordt doorverkocht.
Toch de moeite waard dus Meteen op cursus!
EDIT: Net gezien, ik moet nu ook 5% makelaarskosten betalen!
Toch de moeite waard dus Meteen op cursus!
EDIT: Net gezien, ik moet nu ook 5% makelaarskosten betalen!
de mijne staat ht hele seizoen op 91% en zit ook op 3% en 1%
Dus hoe beter je scout, hoe minder geld er naar de makelaar gaat?
En ik heb nog een vraagje. Misschien wel erg dringend, maar misschien valt het mee. Ik sta bijna honderdduizend in het rood en ik heb morgen weer een uitwedstrijd, wat dus geen geld oplevert. Wat kan ik nu het beste doen om m'n clubje te redden? Ik heb m'n beste speler al op de transferlijst gezet, maar het duurt nog minstens 3 dagen voor ik 'm weg kan doen, toch?