Je mag gerust mijn banners lenenrpg_gamer wrote:Als je spfa hebt dan verdwijnen de banners in het spel. Maar is er een optie waardoor is dat wel kan behouden want af en toe zijn er leuke games bij die ik eens wil proberen.

Moderator: Moderator
Je mag gerust mijn banners lenenrpg_gamer wrote:Als je spfa hebt dan verdwijnen de banners in het spel. Maar is er een optie waardoor is dat wel kan behouden want af en toe zijn er leuke games bij die ik eens wil proberen.
Alleen als je lange tijd niet meer inlogt, of gewoon eens 50mil op een speler bieden.. kan ook helpenBunne4tw wrote:Kun je je account verwijderen? of wordt die alleen verwijderd als je voor een bepaalde tijd niet meer inlogt?
Je bent toch niet van plan te stoppen?Bunne4tw wrote:Kun je je account verwijderen? of wordt die alleen verwijderd als je voor een bepaalde tijd niet meer inlogt?
OchjohBunne4tw wrote:jawel
Is dit jouw manier van het spel spelen? Stoppen is gelijk aan 3 weken niet inloggen, niet gaan valsspelen om zo geband te worden. Wat een verderfelijke gedachte!Kowalskii wrote:Alleen als je lange tijd niet meer inlogt, of gewoon eens 50mil op een speler bieden.. kan ook helpenBunne4tw wrote:Kun je je account verwijderen? of wordt die alleen verwijderd als je voor een bepaalde tijd niet meer inlogt?
Als je 50mil bied op een speler wordt alleen jij geband meestal dus zo verderfelijk vind ik het nietBadbuffalo wrote:Is dit jouw manier van het spel spelen? Stoppen is gelijk aan 3 weken niet inloggen, niet gaan valsspelen om zo geband te worden. Wat een verderfelijke gedachte!Kowalskii wrote:Alleen als je lange tijd niet meer inlogt, of gewoon eens 50mil op een speler bieden.. kan ook helpenBunne4tw wrote:Kun je je account verwijderen? of wordt die alleen verwijderd als je voor een bepaalde tijd niet meer inlogt?
Deze ging eergisteren voor 5M, gekocht door Ron Jeremy, dus dat zal nooit teveel betaald zijnKowalskii wrote:Vind niet direct een topic dus ik vraag het hier maar eens...
Hoeveel zou ik moeten vragen voor deze speler? Want iemand wil hem graag kopen en vraagt prijs , dus informeer ik hier even hoeveel hij ongeveer waard is...
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Als de speler op de transferlijst gaat, dan zal zijn moraal verminderen volgens de formule: (moraal / 2) + 25% = nieuw moraal. Heeft hij dus 100% moraal voordat hij de transferlijst op gaat, dan zal hij nog maar 75% moraal hebben als hij op de lijst wordt gezet.Kangaroo wrote:Is het altijd zo dat er 2% globale klasse van je speler afgaat als ie op de transferlijst wordt gezet. 't Viel me nu ineens op en 't kan wel flink schelen in de verkoopprijs denk ik. 68% en 70% maakt nog niet zoveel uit, maar zoals nu... 81% en 83%, dan loop je meteen een ton mis denk ik. Weet iemand hoe 't komt dat de speler ineens 2% slechter is geworden?