Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by remedy73 »

Bombay wrote:We beginnen onder stoom te komen. :D Een mooie 1-2 (147-149) overwinning op het veld van Viastore. Zelfs het geluk begint aan onze kant te staan. Hij heeft nl rood gepakt, en ik niet. :? Hoe kan dat? :mrgreen:
Als je uit van Viastore kan winnen, dan moet je morgen ook de punten kunnen pakken tegen de nr 13 van de reeks 8)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Prince88

Post by Prince88 »

Een 1-2 uitoverwinning bij Shucadlo, wie had dat gedacht! :)
Morgen thuis tegen Widlaks. Vol op de 0% stijl spelen!
Prince88, proud manager of Fresh
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

En hoe kan het ook anders, vandaag zijn we weer verloren :evil: . Met een totaalagressie van toch zo'n 10 minder moeten we natuurlijk weer rood pakken in de 68'. Dat kunnen we misschien nog juist begrijpen maar dan moet ik ook nog een geblesseerde hebben in de 14' en komt daar de enige jeugdspeler van heel mijn ploeg in. Die heeft meer agressie dus die pakt ook rood in de 76'. :evil: :evil:

En morgen zal het weer een verliespartij worden denk ik, thuis tegen Shucadlo. Mijn spelers zijn helemaal niet 100% en hij heeft vandaag tegen Fresh enkele spelers laten rusten. (Waardoor Fresh wel gewonnen is :mrgreen: )

En verder moesten we onze thuiswedstrijd weer afwerken met stormweer (volgens mij is het stormseizoen in Zimbabwe :D ) waardoor het weer niet gevuld was. Dat is toch ook al de 3de of 4de keer dit seizoen :? .
Bombay

Post by Bombay »

remedy73 wrote:
Bombay wrote:We beginnen onder stoom te komen. :D Een mooie 1-2 (147-149) overwinning op het veld van Viastore. Zelfs het geluk begint aan onze kant te staan. Hij heeft nl rood gepakt, en ik niet. :? Hoe kan dat? :mrgreen:
Als je uit van Viastore kan winnen, dan moet je morgen ook de punten kunnen pakken tegen de nr 13 van de reeks 8)
Tenzij jij je trainer ofzo straks de laan uitstuurt natuurlijk. :wink:
TEAM : Djerba
Bombay

Post by Bombay »

Bombay wrote:
remedy73 wrote:
Tenzij jij je trainer ofzo straks de laan uitstuurt natuurlijk. :wink:
En dan nog... Elk 1 punt en we spreken er niet meer over. Deal?
el stino

Post by el stino »

Prince88 wrote:Een 1-2 uitoverwinning bij Shucadlo, wie had dat gedacht! :)
Morgen thuis tegen Widlaks. Vol op de 0% stijl spelen!
fo Fresh :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Raffin

Post by Raffin »

uhu that's right! 8)
Bombay

Post by Bombay »

We sluiten de week af met een 9 op 12, en nestelen ons zo mooi in de vooraf gehoopte middenmoot.
Hopelijk komen er dit weekend geen blessures, want maandag is een wedstrijd die ik graag zou winnen. Op de Rm mag niks gebeuren, want mijn B Rm is geschorst. RB idem.
remedy73

Post by remedy73 »

Jahoor!
2 rode kaarten bij een agressie van 195. Is dat niet wat overdreven? :?
Stiekem had ik toch wel op 3 punten gerekend, maar tegen een omgekochte scheids kan ik natuurlijk niet op... Maar goed, in dit geval gunde ik de punten ook wel aan de tegenstander... ;)

Helaas sluiten we de derde week op rij met 3/12 af en gaat het er toch wel erg slecht uit zien... Inmiddels 6 punten achter de nummer 10! :oops:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Prince88

Post by Prince88 »

Zo, een gelijkspel tegen Widlaks :o
Widlaks was toch een beetje bang voor mij en heeft gisteravond nog een trainerswissel uitgevoerd. Dit had wel het gewenste effect voor hem qua linieratings (147 om 152), maar niet in het uiteindelijke resultaat, namelijk 2-2. Nodeloos om te zeggen dat ik hier natuurlijk heel blij mee ben :)

Zo blijven we 3e staan en mogen we maandag uit tegen de nummer 9, FCB Mikef.
Prince88, proud manager of Fresh
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Zo nu ziet t er heel goed uit, Prince :D ,ga zo door!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

remedy73 wrote:Jahoor!
Stiekem had ik toch wel op 3 punten gerekend, maar tegen een omgekochte scheids kan ik natuurlijk niet op... Maar goed, in dit geval gunde ik de punten ook wel aan de tegenstander... ;)

Helaas sluiten we de derde week op rij met 3/12 af en gaat het er toch wel erg slecht uit zien... Inmiddels 6 punten achter de nummer 10! :oops:
Ik begrijp je frustratie, gisteren net hetzlefde bij mij, alleen haalde hij nog 204 zonder rode kaarten. Vandaag eindelijk nog eens kunnen afsluiten zonder rode kaart, een gelijkspel was het gevolg (147-147).

Dat brengt ons totaal deze week op een zeer teleurstellende 1/12. Dat ijn zeker 6 punten minder als verwacht.
.
Bombay

Post by Bombay »

remedy73 wrote:Jahoor!

Ik had het er deze week met mijn kleine neefje die dit spel ook speelt, en Lierse supporter is, nog over dat ik het op die manier voortaan ging doen. :lol:
Bombay

Post by Bombay »

Normaal moet er morgen gewonnen worden. Tenminste als er op training geen blessures meer vallen. Alleen vrees ik de scheids weer een beetje. Het is er weer zo 1 waar ik heel vaak rood bij pak. Vandaag dus wat kaarsen laten branden, en eieren (geen paaseieren) naar de Clarissen doen. En dan maar hopen dat het werkt. :)
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Prince88 wrote:Zo, een gelijkspel tegen Widlaks :o
Widlaks was toch een beetje bang voor mij en heeft gisteravond nog een trainerswissel uitgevoerd. Dit had wel het gewenste effect voor hem qua linieratings (147 om 152), maar niet in het uiteindelijke resultaat, namelijk 2-2. Nodeloos om te zeggen dat ik hier natuurlijk heel blij mee ben :)

Zo blijven we 3e staan en mogen we maandag uit tegen de nummer 9, FCB Mikef.

Mooi resultaat!! :D
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”