Divisie G
Moderator: Moderator
Re: Divisie G
Hoeveel moet je ongeveer halen om top 5 te spelen in G?
Gemiddeld zo'n 110 linieratings?
-
- Member of the Soccer Project Association
Dat hangt sterk af van de tegenstand in de divisie. Ik ben gemakkelijk kampioen geworden met een gemiddelde van rond de 110.Kowalskii wrote:Hoeveel moet je ongeveer halen om top 5 te spelen in G?
-
Ik kwam gisteren toevallig op een G divisie met maar 4 managers..yockr wrote:Dat hangt sterk af van de tegenstand in de divisie. Ik ben gemakkelijk kampioen geworden met een gemiddelde van rond de 110.Kowalskii wrote:Hoeveel moet je ongeveer halen om top 5 te spelen in G?
-
Ik kom spijtig genoeg in een redelijke zware G reeks
Dus het gaat niet makkelijk zijn voor mij, ook al haal ik 110 ofzo
Maar in een normale G reeks moet het zeker lukken met 110, zoals Yockr zegt.

Maar in een normale G reeks moet het zeker lukken met 110, zoals Yockr zegt.

Heb wat aankoopjes gedaan
en men BP van A-team is voorlopig 64

Eerste wedstrijd gewonnen met 2-6. Ik ga proberen te mikken op een 3e plaats, om dan volgend seizoen weer voor de titel te gaan.
3-1 overwining
we staan hiermee op een 5e stek, we gaan proberen zoveel mogelijk punten te pakken deze heenronde zodat we misschien kunnen promoveren daardoor (ts is nu nog 1%) dusja als die stijgt haal ik meteen 15linie's meer ofzo

we staan hiermee op een 5e stek, we gaan proberen zoveel mogelijk punten te pakken deze heenronde zodat we misschien kunnen promoveren daardoor (ts is nu nog 1%) dusja als die stijgt haal ik meteen 15linie's meer ofzo
-
Al 2 overwinningen op een rij! Zoveel mogelijk punten proberen sprokkelen en zo voor plaats 3 a 4 gaan!
Er zitten er een paar in men reeks die ik nooit niet ga kunnen beaten dus ja...
Heb er eentje die al met zen ploeg sinds 2007 bezig is en nu echt een goede ploeg heeft.
COME ON FC HOLIDAY !!!
Er zitten er een paar in men reeks die ik nooit niet ga kunnen beaten dus ja...
Heb er eentje die al met zen ploeg sinds 2007 bezig is en nu echt een goede ploeg heeft.

COME ON FC HOLIDAY !!!

0-2 winst
"teruggezakt naar 6e stek" met 6/6 zijn we voorlopig al tevreden

"teruggezakt naar 6e stek" met 6/6 zijn we voorlopig al tevreden

Hier ook een 6 op 6, goeie start. Morgen op verplaatsing tegen een ander team dat ook 6 op 6 heeft, hopelijk kan ik daar minstens 1 puntje pakken.
Voor de beker een F'er geloot, weeral op verplaatsing. Heb nog geen enkele bekerwedstrijd op eigen veld mogen spelen
Vorig seizoen 3 rondes gespeeld, 3 keer op verplaatsing.
Voor de beker een F'er geloot, weeral op verplaatsing. Heb nog geen enkele bekerwedstrijd op eigen veld mogen spelen

Vorig seizoen 3 rondes gespeeld, 3 keer op verplaatsing.
-
9/9 is een feit. Had het wel verwacht.
Morgen tegen de ploeg die samen met mij is gepromoveerd en dus ook kampioen is gespeeld.
Normaal moet ik hier van winnen maar door die paar verkopen en aankopen dat ik nu ook moet doen vrees ik ervoor.
Achja, we zien wel!
Morgen tegen de ploeg die samen met mij is gepromoveerd en dus ook kampioen is gespeeld.
Normaal moet ik hier van winnen maar door die paar verkopen en aankopen dat ik nu ook moet doen vrees ik ervoor.
Achja, we zien wel!

Hier ook een 9 op 9, we staan nu met 3 op de eerste plaats. Komende nacht thuis tegen de laatste (computer team) dus we zullen de eerste week afsluiten met 12 op 12.
9/9 en hiermee bestrijken we de 5e plaats
Na 3 wedstrijden nog steeds 5 ploegen met het maximum aantal punten .
Morgen moet er normaal ruim gewonnen worden en zouden we de eerste week moeten afsluiten met 12/12

Na 3 wedstrijden nog steeds 5 ploegen met het maximum aantal punten .
Morgen moet er normaal ruim gewonnen worden en zouden we de eerste week moeten afsluiten met 12/12
Ook hier een 9/9 en een vijfde plaats. Morgen spelen we trouwens tegen een ander team dat het maximum heeft.
Maar het doel was degradatie vermijden en dat doel bereiken we op dit moment al
Maar het doel was degradatie vermijden en dat doel bereiken we op dit moment al