Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

breakdown
Team President

Re: Divisie B

Post by breakdown »

Morgen thuis tegen TheNakedChef. volgens battle strategy wordt het 145-147. Hopen op de random die meezit dus :D
rohalt
Member of the Soccer Project Association

Post by rohalt »

Hier de voorziene 9 punten gehaald in de 2de week. Hiermee sta ik 7de in de stand met 6 punten achter op de nr1 en 9 punten voor op de nr11.

Vooruitzichten derde week in B :
Maandag zou een uitoverwinning moeten zijn.
Dinsdag thuis opnieuw een winst van 3 punten.
Donderdag zou onze verliesmatch moeten zijn, uit tegen FC Vortova.
Vrijdag alweer een moeilijke match thuis tegen FCLogoj (die 2de werd vorig seizoen na mij). Nu reken ik op een draw.
Indien dit uitkomt, haal ik voor de derde week 7 punten.

Verwachtingen reeksgenoten derde week :
12 punten FC Inter Milano (22) en FC The White Caps (19) (wel moeilijke thuismatch tegen Bergambacht FC)
9 punten : Bergambacht F.C. (21) en FC Gargzdas (17), Olympic Dmgr (10), Cernic TJ podiji (9) en FC Campina (7)
7 punten : FCLogoj (19) en rogiboys (16)
6 punten FC Vortova (19)
3 punten FreeFromaddiction (13), xs utd (3)
0 punten vooral voor de staartploegen (=> hervormers)
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
B e n

Post by B e n »

Als ik 12 punten haal heb ik een goede week, met 9 punten een slechte week ;) Ik ben er niet gerust op, hij spaart voor morgen volgens mij al enkele van zijn beste spelers...

Kan jij Vortova en Logoj misschien wat puntjes afsnoepen? :lol:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt

Post by rohalt »

Wel spijtig dat ik ze beide de laatste 2 matchen van de week tref.
Dinsdag speelt FC Vortova tegen FC Inter Milano. Misschien speelt FC Vortova wel alles of niets tegen hen en zijn een aantal belangrijke spelers rood-geschorst voor donderdag. Vrijdag dan thuis tegen FCLogoj (die speelt donderdag tegen FC Inter Milano=> misschien zelfde verhaal als FC Vortova).
Maar dat zijn natuurlijk gissingen...
We zien wel.

Deze week komen de echte toppers bovenaan de stand.

Ben, ik zie dat jij die 2 ploegen de laatste 2 matchen van de heenronde treft. Einde van de heenronde is niet echt om uit te blazen....
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
B e n

Post by B e n »

De kans dat ze beiden hun C's opstellen tegen Inter Milano bestaat ook natuurlijk ;)

Dat worden inderdaad geen makkelijke matchen, zeker omdat FC Logoj de matchen ervoor hervormers treft. Maar dat zijn problemen voor later, eerst nog maar eens 12/12 halen deze week ;) Succes :)
B e n

Post by B e n »

2-6 gewonnen van een hervormer :) Morgen tegen Bergambacht F.C. die vandaag (al?) zijn A's spaarde... :|

En hier word je dan toch ook minder blij van:

7 feb 2011 + € 23.752,00 xs utd-FC The White Caps 2-6 TV Rechten opbrengst
7 feb 2011 + € 29.123,00 xs utd-FC The White Caps 2-6 Ticket-verkoop opbrengst (15328 tickets)
7 feb 2011 - € 558.900,00 xs utd-FC The White Caps 2-6 Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: € -251.100,00
- winstpremies: € -307.800,00
breakdown
Team President

Post by breakdown »

1-1 tegen TheNakedChef. 147-147 tevreden dus :D
rohalt

Post by rohalt »

Hier ook gewonnen tegen een hervormer.
Morgen tegen een laatste hervormer in een "lange rij" voor een B-reeks in deze heenronde.
Heb eigenlijk nog geen enkele reeks buiten H dan gezeten, met zoveel hervormers als nu.

Door al die hervormers verdien je bitter weinig in een thuismatch. In een uitmatch is het dubbel zo erg.

Ben, het beste morgen tegen Bergambacht FC. Ploeg die samen met mij van de laagste reeks H tot in B nu samen zitten.
Manager Bergambacht FC, het beste tegen Ben's ploeg.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
B e n

Post by B e n »

rohalt wrote:Hier ook gewonnen tegen een hervormer.
Morgen tegen een laatste hervormer in een "lange rij" voor een B-reeks in deze heenronde.
Heb eigenlijk nog geen enkele reeks buiten H dan gezeten, met zoveel hervormers als nu.

Door al die hervormers verdien je bitter weinig in een thuismatch. In een uitmatch is het dubbel zo erg.

Ben, het beste morgen tegen Bergambacht FC. Ploeg die samen met mij van de laagste reeks H tot in B nu samen zitten.
Manager Bergambacht FC, het beste tegen Ben's ploeg.
Er zal maar 1 'echt' team de B verlaten, neemt de druk toch wat weg nu jij voor behoud speelt ;)

Overlaatst maakte ik thuis 100K verlies tegen een hervormer... Dan toch liever een middenmotor hoor :)

Het wordt een erg lastige wedstrijd. Alles zal afhangen van of er rode kaarten/blessures vallen. Random kan natuurlijk ook nog, maar laten we daarop niet hopen :)
rohalt

Post by rohalt »

Hier opnieuw gewonnen en we klimmen hiermee naar een gedeelde 5de plaats.
Ben, proficiat met je overwinning en de hiermee gepaard gaande 2de plaats.

Vortova heeft dus zijn beste ploeg gespaard om donderdag mijn ploeg te bekampen. Ik voorzie al een verlies voor mijn ploeg.
Speciale uitslag : FreeFromAddiction wint thuis tegen FCLogoj. FreeFromAddiction kiest echt wel zijn matchen uit om te presteren.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
B e n

Post by B e n »

rohalt wrote:Hier opnieuw gewonnen en we klimmen hiermee naar een gedeelde 5de plaats.
Ben, proficiat met je overwinning en de hiermee gepaard gaande 2de plaats.

Vortova heeft dus zijn beste ploeg gespaard om donderdag mijn ploeg te bekampen. Ik voorzie al een verlies voor mijn ploeg.
Speciale uitslag : FreeFromAddiction wint thuis tegen FCLogoj. FreeFromAddiction kiest echt wel zijn matchen uit om te presteren.
Ik ben zeer blij met de overwinning en tevens met de LR die ik haalde, een mooie 147 :D

Nu Vortova zijn A's heeft kunnen sparen zal het jammer genoeg niet makkelijk worden voor je... Ik duim voor je :D
B e n

Post by B e n »

0-5 gewonnen bij een hervormer :) We blijven 2e en lopen een paar puntjes uit op de achtervolgers. Morgen weer een hervormer en dan een superbelangrijke week.

Na 3 aankopen hebben we weer 36 spelers en moeten er verkocht worden want we hebben heel dringend een nieuwe CM nodig (2 zelfs). Baichung wordt 18 februari 29 jaar...

@ Rohalt: Gegokt maar deze keer lukte het niet met de agressie, jammer :( Succes tegen FC Logoj ;)
breakdown
Team President

Post by breakdown »

Sta terug bovenaan! Morgen een moelijke thuismatch tege LT Bayern, maar eigenlijk zou er moeten gewonnen worden...
B e n

Post by B e n »

7-0 winst tegen hervormer TJ Tatran Hrochův Týnec :D We blijven 2e staan :) Volgende week een moeilijke week met uit FFA, thuis Vortova en uit Logoj. 9/9 is het enige dat we willen :P

Mooie winst tegen Logoj Rohalt! ;)
rohalt

Post by rohalt »

Efkes weinig tijd gehad, maar inderdaad winst vandaag tegen FCLogoj.
Fc Vortova proberen te overtroeven met mindere spelers maar met hogere agressie maar lukte niet.
FC Vortova verliest nu wel weer van Olympic Dmgr die helemaal terug aan het komen is. Wordt de revelatie van de terugronde.
Heb eigenlijk wel een goeie week gehad met 9 punten. Degradatieplaats blijft ver achter mij.

Ben, bedankt voor je medeleven. Zoals ik reeds begin deze week zei, ligt de stand aan de top nu vast. FC Inter Milano en jouw ploeg.
Volgende week (met maar drie matchen) zal de kloof uitgediept worden met de 3de en volgende, zodat jullie een rustige terugronde kunnen afwerken richting promotie.
Als het zo blijft voor breakdown gaan er 2 belgische ploegen door naar A.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”