Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
FC TWC rules 

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
-
Hahaha
FC Inter Milano is gewoon niets waard ja

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
0-1 winst bij Rogiboys
Bergambacht F.C. verliest dus de voorsprong wordt 9 punten
Morgen thuis tegen de nummer 6 Olympic Dmgr die vanmorgen zijn A's heeft kunnen sparen + de scheids is in zijn voordeel... Alles op een gelijkspelletje 

-
Sjansaarbreakdown wrote:gewonnen op het veld van export. Ploeg A won thuis ook makkelijk van de nummer 12 waardoor de voorsprong 1 punt blijft.
Donderdag volgt de belangrijkste match van het seizoen. Omdat Ploeg A nog in de beker zit, en morgen volle pot moet spelen (uit vs LT Bayern) schat ik mijn kansen redelijk hoog in op minmaal 1 punt...

hahahahahaha feestB e n wrote:Sjansaarbreakdown wrote:gewonnen op het veld van export. Ploeg A won thuis ook makkelijk van de nummer 12 waardoor de voorsprong 1 punt blijft.
Donderdag volgt de belangrijkste match van het seizoen. Omdat Ploeg A nog in de beker zit, en morgen volle pot moet spelen (uit vs LT Bayern) schat ik mijn kansen redelijk hoog in op minmaal 1 punt...2 keer rood voor Ploeg A

Ma ik denk dat ge bedoelt dat ik gewoon de beste ben

-
Gij waard slim genoeg om het risico met de agressie niet te nemenbreakdown wrote:hahahahahaha feestB e n wrote:Sjansaarbreakdown wrote:gewonnen op het veld van export. Ploeg A won thuis ook makkelijk van de nummer 12 waardoor de voorsprong 1 punt blijft.
Donderdag volgt de belangrijkste match van het seizoen. Omdat Ploeg A nog in de beker zit, en morgen volle pot moet spelen (uit vs LT Bayern) schat ik mijn kansen redelijk hoog in op minmaal 1 punt...2 keer rood voor Ploeg A
![]()
![]()
Ma ik denk dat ge bedoelt dat ik gewoon de beste ben

-
Yes 2-1 gewonnen
Ik had het door B-S gehaald en zag dat ik er beter voor stond dus m'n stijl toch van 0 naar de 100 gezet
Linie's waren 142-140 
Ik sta er nu ongelofelijk goed voor want Bergambacht speelt onverdiend gelijk bij de nummer 10 (2 linie's beter). De voorsprong op de nummers 3 bedraagt nu 11 punten
Mijn programma van volgende week: 3 hervormers en uit bij Bergambacht (op dinsdag)
FC Vortova zijn programma: FreeFromAddiction, FC Inter Milano, Rogiboys en Olympic Dmgr => Zeer moeilijke week voor hem!
Bergambacht F.C. zijn programma: Olympic Dmgr, mij, FC Gargzdas en Černíč TJ Podyjí) => Ook een moeilijke week!
Ook al verlies ik dinsdag sta ik er nog goed voor, op z'n minst met 8 punten. En met zo'n tegenstanders zie ik geen één van beide 12/12 halen

Ik sta er nu ongelofelijk goed voor want Bergambacht speelt onverdiend gelijk bij de nummer 10 (2 linie's beter). De voorsprong op de nummers 3 bedraagt nu 11 punten

Mijn programma van volgende week: 3 hervormers en uit bij Bergambacht (op dinsdag)
FC Vortova zijn programma: FreeFromAddiction, FC Inter Milano, Rogiboys en Olympic Dmgr => Zeer moeilijke week voor hem!
Bergambacht F.C. zijn programma: Olympic Dmgr, mij, FC Gargzdas en Černíč TJ Podyjí) => Ook een moeilijke week!
Ook al verlies ik dinsdag sta ik er nog goed voor, op z'n minst met 8 punten. En met zo'n tegenstanders zie ik geen één van beide 12/12 halen

-
Week 7 zal 9 punten gaan opleveren, ik laat de match van dinsdag lopen
Er zullen enkele transfers gebeuren en de TS zou terug hoog genoeg moeten zijn tegen de volgende maandag om de laatste week te kunnen afwerken
Vanochtend nog een RM gekocht (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1) en net een GK verkocht. Verder gaan er hopelijk 2 RM's en een LB de deur uit 

Bergambacht is ook een regelmatige koper/verkoper. Misschien komen er dan toch nog 3 punten onverwachts bij.
Hier gewonnen tegen hervormer. 7 punten deze week. We hebben nog altijd een mooie voorsprong op de 11de in de stand.
Na volgende week weten we meer of we dan al zeker zijn van nog een seizoen in B. Laatste week is zeker niet de gemakkelijkste.
Tegen dan zou mijn TS ook alweer top moeten zijn.
Hoop voor volgende week :
match maandag en dinsdag tegen hervormers : winnen
match donderdag tegen FC Vortova : zou graag winnen maar punt zou ook al mooi zijn.
match vrijdag tegen FCLogoj zal normaal een verliesmatch zijn.
Ik probeer ook woensdag een ronde verder te geraken in de beker.
Hier gewonnen tegen hervormer. 7 punten deze week. We hebben nog altijd een mooie voorsprong op de 11de in de stand.
Na volgende week weten we meer of we dan al zeker zijn van nog een seizoen in B. Laatste week is zeker niet de gemakkelijkste.
Tegen dan zou mijn TS ook alweer top moeten zijn.
Hoop voor volgende week :
match maandag en dinsdag tegen hervormers : winnen
match donderdag tegen FC Vortova : zou graag winnen maar punt zou ook al mooi zijn.
match vrijdag tegen FCLogoj zal normaal een verliesmatch zijn.
Ik probeer ook woensdag een ronde verder te geraken in de beker.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Nicebreakdown wrote:1-2 winst over Hoeselt VV. Niet verwacht!

Als FC Vortova morgen niet wint van FC Inter Milano ben ik al 100% zeker van promotie. Hij staat dan teveel punten achter om me nog in te halen, heb donderdag en vrijdag nog hervormers.
Hier ook gewonnen van FC-team.
Team op positie 10 speelt gelijk tegen team positie 11.
Zekerheid om eind deze week zeker te zijn om nog een seizoen in B2 mee te draaien, is nog altijd reeel.
Ik vrees ervoor dat FC Vortova zal winnen morgen, hij had zaterdag 3 transfers gedaan. Zal dus qua TS lager zijn dan FC Inter Milano en zeker qua prestaties ook.
Door zijn 3 transfers heb ik ook kans om thuis tegen hem donderdag te winnen. Nu nog hopen op geen gekwetsten bij mijn belangrijke spelers.
Team op positie 10 speelt gelijk tegen team positie 11.
Zekerheid om eind deze week zeker te zijn om nog een seizoen in B2 mee te draaien, is nog altijd reeel.
Ik vrees ervoor dat FC Vortova zal winnen morgen, hij had zaterdag 3 transfers gedaan. Zal dus qua TS lager zijn dan FC Inter Milano en zeker qua prestaties ook.
Door zijn 3 transfers heb ik ook kans om thuis tegen hem donderdag te winnen. Nu nog hopen op geen gekwetsten bij mijn belangrijke spelers.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Yes! Promotie is al binnen
Met 9 punten voorsprong op de nr 3 en nog 3 'echte' wedstrijden te spelen kan ik het gewoon niet meer uit handen geven
A, here I come 

profi ben! Tot volgend seizoen dan (lol als ik nu nog 3e wordt)
Gewonnen van de voorlaatste vandaag. Ik heb nog 3 moeilijke wedstrijden te gaan: Janosici, Westel & LT Bayern...
Gewonnen van de voorlaatste vandaag. Ik heb nog 3 moeilijke wedstrijden te gaan: Janosici, Westel & LT Bayern...
-
Dat wordt een 2e B-beker voor jebreakdown wrote:profi ben! Tot volgend seizoen dan (lol als ik nu nog 3e wordt)