rohalt wrote:Inderdaad.
Ik wil gerust altijd een draw halen maar dan wel winnen in de penalties.
@Meangreen : ook jij zit er nog in. Proficiat
Ik ben 1x eerder tot de laatste zaterdag gekomen toen ik in de F speelde. (gunstige loting)
nu is mijn team vele malen sterker als toen dus een laatste week zou erg leuk zijn.
En weer een ronde verder. Op maandag vind ik altijd mijn Waterloo en die kans zit er nu ook in. We zijn aan elkaar gewaagd, maar op dit moment heeft hij geen keeper. Houen zo
rohalt -> mazzelaar, dat wordt een rondje extra
AgentOrange en Stino ook nog in de beker.
Inter Milano zet een 151-er neer
Hier schrijven we geschiedenis door maandag nog in de beker mee te doen.
Vanmorgen thuis gewonnen met mijn quasi volledige B-ploeg tegen een D-ploeg. Ik haalde 143.
Nu maandag tegen een F-ploeg. Misschien spaar ik weer mijn A-ploeg. Een volgende ronde zou nu toch heel dichtbij komen.
Ik speel nu ook weer thuis.
Spijtig voor Meangreen.
Ron Jeremy en Snaak (onze nederlandse vrienden) zitten er ook nog altijd in.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote:Hier schrijven we geschiedenis door maandag nog in de beker mee te doen.
Vanmorgen thuis gewonnen met mijn quasi volledige B-ploeg tegen een D-ploeg. Ik haalde 143.
Nu maandag tegen een F-ploeg. Misschien spaar ik weer mijn A-ploeg. Een volgende ronde zou nu toch heel dichtbij komen.
Ik speel nu ook weer thuis.
Spijtig voor Meangreen.
Ron Jeremy en Snaak (onze nederlandse vrienden) zitten er ook nog altijd in.
en wij The Orange Machine zitten er ook nog in:)... knikkeren voor derde keer op rij een B ploeg eruit... komende wedstrijd wel zonder RM tegen een stevige opponent... zullen ons best moeten doen...
@OrangeMachine : Proficiat ook aan jouw ploeg. 3 * B-ploeg eruit spelen, is niet niks.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Uit de beker gebonjourd door minst goeie overblijvende team.
Opnieuw met mijn B-ploeg gespeeld maar nu verloren.
Ik wou mijn A-ploeg sparen voor de komende matchen, maar die komen nu spijtig niet.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
2% beter en met pingels eruit. Balen want de volgende tegenstander had ik kunnen hebben. Moet er wel bij zeggen dat als de tegenstander een keeper had gehad, dan had ik zeker verloren. Qua financien wel aardig gedraaid (sportief niet): tegen zwakke teams thuis gespeeld, de laatste paar wedstrijden uit tegen teams met een goede ploeg en stadion.
Het frustreert dat ik ronde 11 maar niet doorkom
rohalt ->zonde....
Orange Machine pakt gunstige lotingen. Zo lang mogelijk Inter Milano ontlopen
Haha, inderdaad over volgende lootje niet te klagen...is waarschijnlijk zwakste team dat er nog inzit... mag ook wel, want de vorige 3 waren allen B teams en ook in de eerdere rondes waren het redelijk potige teams.
jammer alleen dat ik de hele kalender immer volgeplempt heb.. nu is eigenlijk zo'n phase waar je dan gericht matches wil spelen... spelers worden wel al beetje moe en blessures zijn er natuurlijk ook...
maar goed, we doen nog mee en we hebben LOL...
moet wel nog heel veel geluk hebben in de 13de ronde om nog verder te komen... winnaar sampdoriq vs. vangl is eigenlijk enige mogelijkheid voor ons...
AO -> mooie pot. Geen Vangl maar wel swiftai. Volgens mij ontlopen jullie elkaar niet zoveel hoor. Met een thuiswedstrijd en een geniale tactische zet ligt de halve finale voor het grijpen
Ron Jeremy wrote:AO -> mooie pot. Geen Vangl maar wel swiftai. Volgens mij ontlopen jullie elkaar niet zoveel hoor. Met een thuiswedstrijd en een geniale tactische zet ligt de halve finale voor het grijpen
Misschien zelfs een Nederlandse halve finale?
denk het niet... heb voor morgen geen RM... vannacht heeft de A een rooie gepakt en bij de B is het rare dat die in de ziekenboeg ligt en telkens zijn verblijf met 1 dag verlengd. zou je toch denken dat ie heel graag wil spelen... hij zit al 3 dagen op 100% fitheid...
Een CM op RM kost slechts 10% BP op die positie, oftewel 0,9% linies (1/11e van 10%). Een CM op de RM positie kost je dus maximaal 1,4 linies! Het thuisvoordeel genereert al meer linieverschil....
Dus: Gewoon er vol voor gaan! De volgende ronde is je B-RM weer voorhanden...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
remedy73 wrote:Een CM op RM kost slechts 10% BP op die positie, oftewel 0,9% linies (1/11e van 10%). Een CM op de RM positie kost je dus maximaal 1,4 linies! Het thuisvoordeel genereert al meer linieverschil....
Dus: Gewoon er vol voor gaan! De volgende ronde is je B-RM weer voorhanden...
Zoals Remedy zei: vol voor gaan! Het zal sowieso nooit meer dan 13% verschil zijn en ik heb gehoord dat er bij de OrangeMachine hele koele elfmeternemers rondlopen
Ron Jeremy wrote:Zoals Remedy zei: vol voor gaan! Het zal sowieso nooit meer dan 13% verschil zijn en ik heb gehoord dat er bij de OrangeMachine hele koele elfmeternemers rondlopen