Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
De rode kaarten-random heb je toch niet van mij overgenomen, want die ziekte had ik niet. Wij hielden ditmaal verdiend de 3 punten thuis, met 87% TS een nette 147'er neergezet tegen FC Gargzdas, die grotendeels door een verkeerde tactiek maar een 138'er neerzette.
Vandaag gewonnen van hervormer Bergambacht, morgen gaat het weer lastig worden met een uitwedstrijd tegen Gargdaz. Het is dat we thuis al een berg punten hebben verzameld maar van uitwedstrijden moet ik het tot dusver niet hebben.
Nou ja, een berg punten thuis.....ook nog maar 17, zie ik nu pashans0812 wrote:Vandaag gewonnen van hervormer Bergambacht, morgen gaat het weer lastig worden met een uitwedstrijd tegen Gargdaz. Het is dat we thuis al een berg punten hebben verzameld maar van uitwedstrijden moet ik het tot dusver niet hebben.

Terug aangeknoopt met een overwinning tegen een hervormer.
Net mijn beste speler verkocht. Dus reeksgenoten, opgepast want de spaarpot is goed gevuld om serieuse spelers aan te kopen voor de terugronde.
Net mijn beste speler verkocht. Dus reeksgenoten, opgepast want de spaarpot is goed gevuld om serieuse spelers aan te kopen voor de terugronde.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
En zoals verwacht verloren uit bij Gargzdas, met 2 rode kaarten....Donderdag gaan we, door blessures en schorsingen, met een veredeld B-team Vortova te lijf. Op de RB positie zal de RB van het C-team gepositioneerd staan.
-
hier vanmorgen mijn eerste nederlaag geleden!
De SP-beker en 4 vriendschappelijke wedstrijden hadden te veel invloed, 145-147 en verlies.
Gelukkig blijven we koploper.....
De SP-beker en 4 vriendschappelijke wedstrijden hadden te veel invloed, 145-147 en verlies.
Gelukkig blijven we koploper.....
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Hier opnieuw gewonnen thuis tegen rechtstreekse concurrent.
Door een aantal verloren wedstrijden van hogergeplaatsten, sta ik opnieuw op de 6de plaats met 26 punten.
Het puntenaantal is evenveel als vorig seizoen in B. Toen stond ik op de 8ste plaats.
De koploper heeft 34 punten. De 11de en 12de hebben 20 punten.
Ik hoop op een beresterke 2de ronde om nog een paar plaatsjes te kunnen stijgen in de stand.
Mocht het na de eerste week duidelijk zijn dat dit niet haalbaar is, dan spelen we verder voor het behoud.
Er lijken momenteel 4 zekere degradanten, er moeten er nog 2 beseffen dat de B-reeks beter is zonder hen.
Na de heenronde vind ik een sterke prestatie van FCLogoj (had hem niet op de eerste plaats verwacht) en ook van LT-Snuopinai (mooie 3de plaats). Ook valt de 5de positie van tvaltnietmee op. Ikzelfd had mij een paar trappen hoger verwacht.
Forza Buffalo-team, het beste met de terugronde, alsook voor onze nederlanse vrienden.
Door een aantal verloren wedstrijden van hogergeplaatsten, sta ik opnieuw op de 6de plaats met 26 punten.
Het puntenaantal is evenveel als vorig seizoen in B. Toen stond ik op de 8ste plaats.
De koploper heeft 34 punten. De 11de en 12de hebben 20 punten.
Ik hoop op een beresterke 2de ronde om nog een paar plaatsjes te kunnen stijgen in de stand.
Mocht het na de eerste week duidelijk zijn dat dit niet haalbaar is, dan spelen we verder voor het behoud.
Er lijken momenteel 4 zekere degradanten, er moeten er nog 2 beseffen dat de B-reeks beter is zonder hen.
Na de heenronde vind ik een sterke prestatie van FCLogoj (had hem niet op de eerste plaats verwacht) en ook van LT-Snuopinai (mooie 3de plaats). Ook valt de 5de positie van tvaltnietmee op. Ikzelfd had mij een paar trappen hoger verwacht.
Forza Buffalo-team, het beste met de terugronde, alsook voor onze nederlanse vrienden.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Thuis een 3-1 tegen Fc Vortova, die is sinds woensdag begonnen met een hervorming. Het doel voor de 2e ronde is om minimaal nog 21 punten erbij te halen. Met 48 punten zou het toch wel moeten lukken om erin te blijven. Rogiboys en Forza Buffalo-forum zie ik nog wel enige plaatsen stijgen en met een beetje geluk kan Rogiboys zich nog mengen in de strijd om promotie. Voorlopig ben ik zeer tevreden met de 5e plaats, dit had ik als nieuwkomer in B niet verwacht. Nog geen 2 seizoenen terug vocht ik nog tegen degradatie in C6.
-
Ik hoop inderdaad nog wat te kunnen opschuiven. Al moet ik zeggen dat ik de sterkte van deze B-reeks wel hoger had ingeschat. Alles ligt dicht bij elkaar. Ik sta 10e, maar m'n slechtste match was er een waarin ik 4% minder was dan de tegenstander (met dubbel geel). Het ligt heel dicht bijeen qua prestaties, dus vallen er soms verrassingen te beurt. Nu, voor mij hangt veel af van de scheidsrechters, en die zijn weer... triest. 1 match heb ik een scheids waar ik 100% kan spelen. 1/15...
Daar zorg je zelf voor eh: koop minder agressievelingenBadbuffalo wrote:Nu, voor mij hangt veel af van de scheidsrechters, en die zijn weer... triest. 1 match heb ik een scheids waar ik 100% kan spelen. 1/15...

Team = AC ManU (B2)
@T-man :
Inderdaad, dat kan je zeggen om minder agressievelingen te kopen.
Sommigen hebben soms 10 matchen en meer op 15 matchen een scheids die niet boven de 40 uitkomt.
Welke winst haal je dan uit weinig agressievolle spelers?
@BadBuffalo :
Ik heb die bemerking over de sterkte van B-reeks vorig seizoen ook reeds gemaakt.
Vorig seizoen waren er 5 hervormers, dit seizoen al zeker 3 en FC Vortova komt erbij.
Vorig seizoen had je The White Caps en FC Inter Milano die erbovenuit staken. Dit jaar heb je niemand die erbovenuit steekt.
Toen ik in H zat, was het bijna utopisch om in D, C en zelfs B te geraken.
Beetje bij beetje merk je dat de sterkte toch niet zo straf is. Of net wel, maar hoe hoger je komt, hoe meer ploegen blijkbaar willen hervormen, waardoor je zelf kunt blijven in de reeks ofwel zelfs stijgen zonder al te grote inspanningen.
Sommigen hebben soms 10 matchen en meer op 15 matchen een scheids die niet boven de 40 uitkomt.
@BadBuffalo :
Ik heb die bemerking over de sterkte van B-reeks vorig seizoen ook reeds gemaakt.
Vorig seizoen waren er 5 hervormers, dit seizoen al zeker 3 en FC Vortova komt erbij.
Vorig seizoen had je The White Caps en FC Inter Milano die erbovenuit staken. Dit jaar heb je niemand die erbovenuit steekt.
Toen ik in H zat, was het bijna utopisch om in D, C en zelfs B te geraken.
Beetje bij beetje merk je dat de sterkte toch niet zo straf is. Of net wel, maar hoe hoger je komt, hoe meer ploegen blijkbaar willen hervormen, waardoor je zelf kunt blijven in de reeks ofwel zelfs stijgen zonder al te grote inspanningen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Ik speel al altijd met spelers met hogere agressie. Iedereen zit achter de mietjes, dus ik speel graag met de goedkopere maar agressievere exemplaren. Alleen valt dat dik tegen in een seizoen waar je nauwelijks 'gunstige' arbiters hebt. Zoals dit seizoen. Ik draai toch al 35 seizoenen (en mss meer) mee in A, B of C, zonder ook maar 1 keer te moeten hervormen. 't Is een niet zo tijdrovende manier van spelen geworden.
Over een gans seizoen gezien is het 50/50rohalt wrote:@T-man :

In mijn beginperiode dacht ik ook dat iedereen tegen mij was door steeds strenge scheidsen te hebben en ik heb dat 's een tijdje bijgehouden met als resultaat dat je +- evenveel -40, 40-70 en 70+ hebt gekregen

Team = AC ManU (B2)
Ik heb het maar eens uitgerekend wat de gemiddelde strengheid van de scheidsrechter is over de eerste seizoenshelft van mijn team en van Forza Buffalo (allebei spelend in B2):T-man wrote:Over een gans seizoen gezien is het 50/50rohalt wrote:@T-man :
Welke winst haal je dan uit weinig agressievolle spelers?![]()
In mijn beginperiode dacht ik ook dat iedereen tegen mij was door steeds strenge scheidsen te hebben en ik heb dat 's een tijdje bijgehouden met als resultaat dat je +- evenveel -40, 40-70 en 70+ hebt gekregen
De gemiddelde strengheid van de scheids voor mijn team was 59.9 en voor Forza Buffalo was dit 58.4. Ik denk dat dit redelijk normale gemiddeldes zijn. Vanuit dit gemiddelde geredeneerd zou je met spelers tussen 20 en 25% met 100% agressie instelling kunnen spelen.
-
De minst strenge scheids heeft een strengheid van 20%, de strengste 100%. Dus een gemiddelde van rond de 60% lijkt mij logisch.