het zal erom spannen wie er nu die promotie/titel gaat pakken

Purple wist vandaag te winnen en ziet behoud dichterbij komen. good

Moderator: Moderator
alles ligt toch nog openyockr wrote:3-3 tegen de 5e met 2 rechtsreekse rode kaarten terwijl ik met een normale agressie speelde. Ik sta nu 4e en daar zal ik wellicht ook eindigen.
das u van harte gegundyockr wrote:Inderdaad, als ik donderdag win ben ik 3e
Als Yockr wint of gelijk speelt dan mag Purple verliezen ehel stino wrote:das u van harte gegundyockr wrote:Inderdaad, als ik donderdag win ben ik 3e![]()
mssn tuimel ik zelfs nog door naar plek 5. al hoop ik dat jij je wedstrijd kan winnen en ook Purple wint![]()
dan zou Purple gered zijn,
ben ik 4e, jij 3e
en is iedereen tevreden
Succes met het behalen van behoud. Het zal (zeker gezien je TS) niet gaan meevallen... Maar we gunnen het je zo en we duimen voor je!FC The White Caps wrote:Allez ik kom hier volgend seizoen ook een beetje meeposten![]()
Ik kom uit in de C6 bij 'tvaltnietmee'. Doel is behoud en het team sterker te maken want op dit moment zijn we nog niet veel waardNa 2 seizoenen behoud gaan we voor promotie (en hopelijk titel want die heb ik vorige keer niet kunnen pakken omdat ik bij FC Inter Milano in de reeks zat). Teamspirit is nog een ramp dus in begin niet teveel verwachten
Thanksremedy73 wrote:Succes met het behalen van behoud. Het zal (zeker gezien je TS) niet gaan meevallen... Maar we gunnen het je zo en we duimen voor je!FC The White Caps wrote:Allez ik kom hier volgend seizoen ook een beetje meeposten![]()
Ik kom uit in de C6 bij 'tvaltnietmee'. Doel is behoud en het team sterker te maken want op dit moment zijn we nog niet veel waardNa 2 seizoenen behoud gaan we voor promotie (en hopelijk titel want die heb ik vorige keer niet kunnen pakken omdat ik bij FC Inter Milano in de reeks zat). Teamspirit is nog een ramp dus in begin niet teveel verwachten