Donderdag gaan we de leidersplaats van Craiova aanvallen

Moderator: Moderator
Totemo Baka ookremedy73 wrote: Zijn er nog steeds ploegen in de A/B die pingels vast instellen??
Ik begrijp er niks van. Hij had echt een goed team. Hopelijk eigen beslissing.FC The White Caps wrote:Hij stopt ermee of een sitter heeft hem gekl**t.
Als je die wint neem je serieus afstand, succes!!remedy73 wrote:Op voorhand dacht ik dat het een zware uitwedstrijd zou kunnen worden, dus heb flink moeten puzzelen om nog tot een behoorlijke linierating te komen. Uiteindelijk werd het vrij makkelijk door een (onterechte) rode kaart van de tegenstander (Brujeria): 133-141 (1-2). Nu 19/21 en morgen ontvangen we de nr 2: Šutrteam.
Ik had op een 6-tal 'gratis' spelers van hem flink geboden. Allemaal 30.000 winstpremie, allemaal flinke lonen varierend van 20.000 tot 65.000 én nog tekenbonussen varierend van 500.000 tot 1.500.000. Alle 6 spelers hebben voor andere clubs gekozen, waaronder OLTENIA, the Simpsons en AB Craiova. Wat moeten die voor bod hebben neergelegd voor die spelers?rohalt wrote:Hallo, hier ben ik nog eens.
Heb eigenlijk goed nieuws voor jullie, teammanagers van B2.
Olympic Dmgr heeft tabula rasa gedaan met zijn team. Hij heeft eigenlijk al zijn oudste (beste) spelers ontslagen (een paar verkocht) en heeft ondertussen een 6-tal spelers bijgekocht om toch enigszins een team te hebben. Zijn aankopen zijn niet van B-kwaliteit.