In de beker zijn we deze week weer een ronde verder gekomen in een doelpuntrijke wedstrijd, toen de kruitdampen eindelijk opgetrokken waren, stond er een stand van 6-4 op het scorebord.
Moderator: Moderator
Het is een spannende strijd in de C.8. Wellicht Belgie 1 2 en 3el stino wrote:ik verwacht nog een moeilijke wedstrijd morgen..
tegenstaders zijn spelers staan allemaal op scherp. halen globaal gezien even goeie ratings als de mijne denk ik. maar hij speelt thuis..
alles zal bepaald worden door de agressieve scheids (98%) en of er rode kaarten zullen vallen..
normaal gezien zit ik niet boven de agressielimiet en zouden er bij mij geen mogen vallen. of dit genoeg is om minstens een punt te pakken? ik hoop het echt dat die titel me niet ontglipt
Yockr speelt gelijk (3-3) en jij ookel stino wrote:ik verwacht nog een moeilijke wedstrijd morgen..
tegenstaders zijn spelers staan allemaal op scherp. halen globaal gezien even goeie ratings als de mijne denk ik. maar hij speelt thuis..
alles zal bepaald worden door de agressieve scheids (98%) en of er rode kaarten zullen vallen..
normaal gezien zit ik niet boven de agressielimiet en zouden er bij mij geen mogen vallen. of dit genoeg is om minstens een punt te pakken? ik hoop het echt dat die titel me niet ontglipt
en daar ben ik gelukkig meeT-man wrote:Yockr speelt gelijk (3-3) en jij ookel stino wrote:ik verwacht nog een moeilijke wedstrijd morgen..
normaal gezien zit ik niet boven de agressielimiet en zouden er bij mij geen mogen vallen. of dit genoeg is om minstens een punt te pakken? ik hoop het echt dat die titel me niet ontglipt![]()
Titel kan je niet meer ontglippen: je programma is makkelijker en bij gelijke punten heb je 1 match meer gewonnen
Hoe weet jij in welke tijdszone ik zit?Raffin wrote:Morgen mag normaal niemand verliezen in de competitie