Moderator: Moderator
Als je beter bent dan je tegenstander kan je inderdaad nooit de random mee hebbenRaffin wrote:Alweer frustraties in een ongelofelijk frustrerend seizoen.
6% beter, 3-3. Kan gebeuren maar het is alweer van dat. Al een volledig seizoen pech op de slechte momenten.
Zoals dit weer: blessure 13 van het seizoen. A-speler & CF Delnevo (6 dagen, alweer lang..). Voor het moment amper 2 CF's op mijn lijst. Figlar komt in en pakt twee keer geel op enkele minuten. Random tegen en nog eens boenk erop! Zeer ontmoedigend.
Ook de twee leiders hebben wel de random tegen vannacht, waardoor de schade kleiner is. Maar ik zit met de RB positie en CF positie zonder speler voor morgen. Al de 4e! keer dit seizoen dat dit gebeurd en dat terwijl ik nooit voluit ga bij de agressie en toch wel een brede kern heb.
Hopen op beterschap, zeker? Nooit de random 'zelf' meehebben betekent meestal dat je de sterkste bent in de reeks
Met andere woorden: Alvast gefeliciteerd met je kampioenschap!FC The White Caps wrote:De topper tegen de nummer 2 gewonnen met 1-4. Zijn fitheden en moralen zagen er niet uit gisterenMakkelijke overwinning dus
7 punten voor op nummer 3 en 4 op de nummer 2. Morgen tegen de nummer 2 wat ook heel makkelijk gaat worden...