Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Ik zou voor B gaan, maar ik speel al een eeuw niet meer in A-divisie en heb geen recht van spreken 

Team FC Bruggenhof
-
Jimman trekt de score naar 4-5 in het voordeel van Bjimman23 wrote:Ik zou voor B gaan, maar ik speel al een eeuw niet meer in A-divisie en heb geen recht van spreken

-
Ik, Smojeeee en Glorybuffalos zeggen volmondig en unaniem: optie B!
4-8. Check&...Mate!
4-8. Check&...Mate!
Ghent Semper Fidelis.
0-1 verloren
De 2 belgen handhaven zich, d'r komt zelfs eentje bij: el stino

De 2 belgen handhaven zich, d'r komt zelfs eentje bij: el stino

Team = AC ManU (B2)
-
Boys, is not fair what you did here! I hope you are not proud of this...
Really, I didn't expect to see these discussion on your forum 

POLI TIMISOARA!!!!

-
bizone wrote:Boys, is not fair what you did here! I hope you are not proud of this...Really, I didn't expect to see these discussion on your forum

DAF is takin' revenge for all the foreigner shit before.

Dutch Action Front.
PS: Looks like your Dutch is better than most of the people living in Belgium, so you can join it.
Ghent Semper Fidelis.
Haha, zalig! Zo moet dat. Aan alle Nederlandstaligen in A: proficiat!
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Niks van aantrekken
Als het zo'n moraalridder is moet 'ie eerst maar eens z'n landgenoten aanspreken op hun gedrag

-
Om te beginnen: Ik ben er niet trots op, maar vond dat ik het moest doen, omdat ik de Tsjechen ken en ik vond het onrechtvaardig dat Hoeselt VV er de dupe van zou kunnen worden.
Daarnaast betreur ik het dat mogelijk Bizone nu het slachtoffer gaat worden! Ter info: Bizone is een Roemeen en dat moet je niet over één kam scheren met de Tsjechen...
Ik hoop dat Totema Baka het boetekleed aantrekt en zich opoffert voor plek 11. Hij wilde dit seizoen eigenlijk al gaan hervormen ivm tijdgebrek, maar door het grote aantal hervormers (en gebanden) heeft hij toch nog een poging ondernomen om een seizoentje door te gaan...
Ter info: Donderdag ga ik ook verliezen, maar daar dupeer ik gelukkig niemand mee. If Berusky reads this forum: Thursday I wil lose against Meangreen, so if you win from Totema Baka you become 4th. An awesome performance!
Daarnaast betreur ik het dat mogelijk Bizone nu het slachtoffer gaat worden! Ter info: Bizone is een Roemeen en dat moet je niet over één kam scheren met de Tsjechen...
Ik hoop dat Totema Baka het boetekleed aantrekt en zich opoffert voor plek 11. Hij wilde dit seizoen eigenlijk al gaan hervormen ivm tijdgebrek, maar door het grote aantal hervormers (en gebanden) heeft hij toch nog een poging ondernomen om een seizoentje door te gaan...
Ter info: Donderdag ga ik ook verliezen, maar daar dupeer ik gelukkig niemand mee. If Berusky reads this forum: Thursday I wil lose against Meangreen, so if you win from Totema Baka you become 4th. An awesome performance!
-
Om eerlijk te zijn zijn Roemenen zware mongolen op het vlak van transfers. Kunnen niet eerlijk zijn. Bizone is wel een eerlijk manager!
Bizone: you have my permission for google translate
Bizone: you have my permission for google translate

Als het eerlijk gespeeld is, gaat Dabli gewoon eruit.
En daar heeft de match van afgelopen nacht niks verder mee te maken. Dit is al zo vaak gebeurd.
En daar heeft de match van afgelopen nacht niks verder mee te maken. Dit is al zo vaak gebeurd.
I answered to play the game like it should be but like others say: the Czech-guys do it toobizone wrote:Boys, is not fair what you did here! I hope you are not proud of this...Really, I didn't expect to see these discussion on your forum

Check the game on the 18th between berusky and ruda masina

Last edited by T-man on Tue Nov 22, 2011 2:15 pm, edited 1 time in total.
Team = AC ManU (B2)
remedy73 wrote:Ter info: Donderdag ga ik ook verliezen, maar daar dupeer ik gelukkig niemand mee. If Berusky reads this forum: Thursday I wil lose against Meangreen, so if you win from Totema Baka you become 4th. An awesome performance!

Team = AC ManU (B2)