Volgend seizoen C6 met een paar Nederlanders en een paar Belgen, waaronder Jimman en Rohalt
De titel (vooral promotie, titel als het kan zeker erbij nemen!) is het enige dat me interesseert
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
FC The White Caps wrote:Volgend seizoen C6 met een paar Nederlanders en een paar Belgen, waaronder Jimman en Rohalt
De titel (vooral promotie, titel als het kan zeker erbij nemen!) is het enige dat me interesseert
Mijne enige doel is thuis winnen tegen uw ploeg
Nee nee, ik hoop op een 3e plaats volgend seizoen. Op termijn wil ik de titel in C, maar mijn ploeg is nog niet sterk genoeg om dat volgend seizoen al te doen. We hebben dit seizoen alles op de beker gezet en dus elke week bijna 1 match met de B-ploeg in de competitie gespeeld. Volgend seizoen gaan we enkel voor de competitie, dan weten we hoever we staan en hoe zeer we moeten versterken.
FC The White Caps wrote:Volgend seizoen C6 met een paar Nederlanders en een paar Belgen, waaronder Jimman en Rohalt
Tjah, studies zijn belangrijker dan een spelleke he
We starten deze loodzware C7 thuis tegen Los Ojos Unicos. Daarna richting FC EbaIba. Dan thuis tegen RSCZero en naar dablova grupa. Proberen 12/12 maar Random zal zeker proberen daar iets tussen te steken!
Raffin wrote:We starten deze loodzware C7 thuis tegen Los Ojos Unicos. Daarna richting FC EbaIba. Dan thuis tegen RSCZero en naar dablova grupa. Proberen 12/12 maar Random zal zeker proberen daar iets tussen te steken!
ik zou me met zo'n team niet zoveel zorgen maken Raffin
Raffin wrote:We starten deze loodzware C7 thuis tegen Los Ojos Unicos. Daarna richting FC EbaIba. Dan thuis tegen RSCZero en naar dablova grupa. Proberen 12/12 maar Random zal zeker proberen daar iets tussen te steken!
ik zou me met zo'n team niet zoveel zorgen maken Raffin
Het is dankzij Raffin z'n dat de reeks loodzwaar is
Ik ben ook goed gestart met een 6 op 6. We proberen zo hoog mogelijk te eindigen, als promotie erin zit zullen we het zeker niet laten.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513