Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
Dan gaat het hard met de A-ersT-man wrote:1-4 winst![]()
Nu weer op verplaatsing (nr een B'er): einde beker

Zaterdag weer een haalbare kaart en gezien het aantal E-en F-ers zou een laatste week misschien zelfs mogelijk zijn.
-
We hadden wel de doelstelling om redelijk ver te raken in de beker, maar het mocht niet zo zijn.. Mijn 114 tegen zijn 108 was niet genoeg voor de overwinning, sterker nog een 2-1 verlies.
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
Lord randomPuerto Del Salas wrote:We hadden wel de doelstelling om redelijk ver te raken in de beker, maar het mocht niet zo zijn.. Mijn 114 tegen zijn 108 was niet genoeg voor de overwinning, sterker nog een 2-1 verlies.

-
eenvoudige 0-1 winst. Woensdag tegen de koploper uit D.27 en wederom uit. Het lijkt meer dan het is: hij heeft maar twee spelers die 70+ halen. Bovendien heeft hij maar een zeer matig B-elftal. Met twee belangrijke liga-potten eromheen waar hij zijn A-team moet gebruiken, is de kans groot dat we nog een ronde verder gaan.
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=44
0-0
4 ratings beter en toch eruit in penals, is al 4e keer dit seizoen dat ik gelijk speel als ik minstens 4 ratings of meer beter ben.
0-0
4 ratings beter en toch eruit in penals, is al 4e keer dit seizoen dat ik gelijk speel als ik minstens 4 ratings of meer beter ben.

Haha, ik ben er is vol voor gegaan
Met 135 als LR tot gevolg en een 1-0 winst tegen een D'er.
Op naar ronde 6!
Volgende ronde tegen een D'er die echt wel beter is
Dus ik denk dat dat het eindstation zal worden voor ons bekeravontuur. Het is wel weer een thuismatch, heb nog maar 1-maal uit moeten spelen. 

Volgende ronde tegen een D'er die echt wel beter is

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
come on, ge moet nu wel de eer van de A'ers hoog houdenT-man wrote:Musoga had blijkbaar geen zin meer in de beker: 0-1 gewonnen![]()
Woensdag spelen we eindelijk 's thuis: tgn Dukla Praha (B.3)![]()
Wss einde bekeravontuur

ben er domweg uitgevlogen met dat ik geen zin had om mijn enige keeper wat rust te gunnen. ratings waren te laag en zo deruit tegen een F'er.. balen, maar nu heb ik wel mijn woensdag vrij in de competitie om te recupereren

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
ik ben klaar voor dit seizoen....
Gewoonweg te lage linies om door te kunnen.....
Helaas betekent dit wel dat ik aan het eind van dit seizoen een serieuze verliesreeks zal neerzetten wat me veel fan en fantevredenheid zal kosten.... ach shit happens
Helaas betekent dit wel dat ik aan het eind van dit seizoen een serieuze verliesreeks zal neerzetten wat me veel fan en fantevredenheid zal kosten.... ach shit happens

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
-
- Team President
...ik ben nu in mijn 6e seizoen op rij aan het 'hervormen' met het laatste seizoen enkel 2 winstpartijen en de vorige seizoenen geen enkele wedstrijd gewonnen en toch kost mij dat 'maar' ong 3500 fans tot hiertoe,dus dat valt best wel meemeangreen wrote:ik ben klaar voor dit seizoen....