Divisie G
Moderator: Moderator
Re: Divisie G
9-1 en 0-7 winst, volgende week nog 3 matchen tegen sp-teams waardoor we heenronde afsluiten met 45/45 

2-5 Gewonnen en ben een jonge CB aan het binnenhalen die in de toekomst de oude garde moet gaan vervangen, ik sta nu... 3e (maar ik heb de Topscorer van de competitie ;D ) Ik doe nog een jaartje in de G denk ik, de F-Divisie boven mij is wel een tamelijk zware groep... Een extra jaartje aansterken dus ;3
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
-
- Member of the Soccer Project Association
Je hebt zeker een mooi team bijeen al. Zeker qua leeftijden vergeleken met vele anderen in G. Wat het moeilijk maakt want een RM met BP 75 van 31/32 presteert (zeker op maandag of donderdag) mooi in G. Al komen ze er niet ver mee natuurlijk.
Denk dat je wel een vrij klein team hebt? Misschien wat 'versterking in de breedte'? Hoeft niet noodzakelijk duur te zijn.
Zonder mij te willen moeien natuurlijk.
Denk dat je wel een vrij klein team hebt? Misschien wat 'versterking in de breedte'? Hoeft niet noodzakelijk duur te zijn.
Zonder mij te willen moeien natuurlijk.
Ghent Semper Fidelis.
Ik ben van 3 spelers per positie naar 2 gegaan om moraal hoger te houden en de kosten lager, met de verkoop van enkele jeugdspelers heb ik mijn betere spelers binneghaald. Zo hebben 3 beginspelers tesamen zo'n 8 miljoen opgebracht (ze hadden een rating van 26-32) voor dat geld heb ik toen 9 spelers van 76-82 kunnen kopen. Ik probeer mijn team zo jong mogelijk te houden en de moraal ophoog => Ik laat A en B team elke dag minstens 1 match elk spelen zodat de moraal omhoog blijft en omdat ze wisselen blijft hun fitheid hoog genoeg, behalve voor Dragomir (die is 30 en heb ik puur gehaalt om mijn CB-plaats omhoog te helpen), ik hou liever 2 man per plaats zodat ik goed genoege spelers kan hebben enz e ook goed blijven. Ik ben nog tamelijk gespaart gebleven van blessures en zo... Maar ik zoek wel een 3e CB (met lage Agressie liefst) zodat ik in de toekomst een degelijke jonge vervanger heb voor Dragomir.
Ik snap je tip, maar momenteel draait het zo zéér goed... Enkel het geld is wat magertjes, maar ja ;P
Ik snap je tip, maar momenteel draait het zo zéér goed... Enkel het geld is wat magertjes, maar ja ;P
FC Lemsig - F.139 ;D
Vandaag de topper uit gewonnen nipt met 1-2,we hadden allebei alle wedstrijden daarvoor gewonnen.
Ik had verwacht dat de overwinning iets makkelijker zou zijn,maar mijn teenstander speelde zeer aggressief 80 %,terwijl ik speelde met 35%,omdat de scheidsrechter zeer streng was had ik daarvoor gekozen.Waarschijnlijk wist hij dat als hij met een lage agressie zou spelen,dat hij zeker zou verliezen,omdat mijn team beter is en wat jonger ,maar het was wat krapjes..
Dus een zeer goede stap gezet richting het kampioenschap vandaag,13 wedstrijden gewonnen op rij ,lekker.....
Nu volgen een aantal makkelijke wedsrtijden,waar winst niet mis kan gaan ,normaal gesproken....
Ik had verwacht dat de overwinning iets makkelijker zou zijn,maar mijn teenstander speelde zeer aggressief 80 %,terwijl ik speelde met 35%,omdat de scheidsrechter zeer streng was had ik daarvoor gekozen.Waarschijnlijk wist hij dat als hij met een lage agressie zou spelen,dat hij zeker zou verliezen,omdat mijn team beter is en wat jonger ,maar het was wat krapjes..
Dus een zeer goede stap gezet richting het kampioenschap vandaag,13 wedstrijden gewonnen op rij ,lekker.....
Nu volgen een aantal makkelijke wedsrtijden,waar winst niet mis kan gaan ,normaal gesproken....
Opgeschoven naar de 2e plek, heb een makkelijke 7-1 binnengehaalt tegen de 14e met een half B-team, maar de grote verrassing kwam van de vorige 2e (Notorik) die met 2-0 onderuit ging tegen de 9e (Kleptomani). Wat wel raar is want Notorik versloeg toch even Ivdk (die nu 3e staat) en daar verloor ik dan weer op mijn beurt van...
Ach ja, morgen weer de ultieme topper in G.416:
Miechowice United - FC Lemsig ; Eerste tegen de tweede, heb me volledige team buiten één middenvelder, we zien wel.
Ach ja, morgen weer de ultieme topper in G.416:
Miechowice United - FC Lemsig ; Eerste tegen de tweede, heb me volledige team buiten één middenvelder, we zien wel.
FC Lemsig - F.139 ;D
1-11 en 7-1 winst tot nu toe in terugronde, 51 op 51 en naar verwachting word de week afgesloten met 57/57
Geweldig, met 2-1 verloren bij de leider, weggezakt naar de 3e plaats. Morgen een match om mijn spitsen terug op koers te zetten richting de topscoorder-trofee >:3
Heb een nieuwe (jonge - 22) CB met relatief lage agressie (26). Vind ik wel een tamelijk goede aankoop =3
Heb een nieuwe (jonge - 22) CB met relatief lage agressie (26). Vind ik wel een tamelijk goede aankoop =3
FC Lemsig - F.139 ;D
We hebben het kampioenschap definitief binnen in de G klasse.
En op een mooie manier alle wedstrijden hebben we gewonnen,dus kampioen worden zonder puntverlies,is heel goed.
En voor de 1e keer dat we kampioen zijn geworden,de andere keren zijn we gepromoveerd door het bereiken van 2 e plaats.
En nu voor de 2e maal in de F klasse ,hopelijk kunnen we ons nu wel handhaven daar,ik heb nu wel een sterker team dus ga er vanuit dat we wel bij de eerste 10 kunnen eindigen...
En op een mooie manier alle wedstrijden hebben we gewonnen,dus kampioen worden zonder puntverlies,is heel goed.
En voor de 1e keer dat we kampioen zijn geworden,de andere keren zijn we gepromoveerd door het bereiken van 2 e plaats.
En nu voor de 2e maal in de F klasse ,hopelijk kunnen we ons nu wel handhaven daar,ik heb nu wel een sterker team dus ga er vanuit dat we wel bij de eerste 10 kunnen eindigen...
seizoen 45 promoveren we naar G.192 en willen we meteen de titel pakken in G omdan ons te handhaven in F
-
Profciat met de titel!primoss wrote:We hebben het kampioenschap definitief binnen in de G klasse.
Succes in F. Ook daar zal je om de hoogste plaatsen meespelen...
Jeej, nu de competitie voorbij is wat veranderingen doorvoeren, alle A-spelers met hoge agressie ben ik gewoon aan het buitengooien >:3
FC Lemsig - F.139 ;D
-
Derde geworden zoals ik wou. Alles onder controle.
Kon 90/90 gehaald hebben, want de punten die ik verloor waren o.a. tegen de zevende thuis (net massas spelers verkocht), en nadien heb ik hem op zijn eigen veld makkelijk afgedroogd, bvb.
Tweede had evenveel punten, maar gelukkig was mijn doelpuntensaldo lager (ik speelde itt hem bvb met prutsers in de kleine matchen), transfers, ervaring en stadionuitbreiding waren prioriteit.
Volgend jaar was aanvankelijk mijn verwachting dat ik tweede ga worden, maar was fout, ik zal met de vingers in de neus kampioen worden, terwijl ik weer het maximum aantal transfers zal doen. Nog eens nadenken of ik dat daadwerkelijk zal doen, maar denk het wel, want blijft een spel en ga nu ook niet blijven aanmodderen in G tot ik het beu (zou) zijn ofzo.
Bedoel dit zeker niet zo stoeferig zoals het zou kunnen overkomen, want in het land der blinden is éénoog koning. De meesten in mijn reeks hebben bvb nog nooit van IO's gehoord klaarblijkelijk. Altijd 'normaal'. Maar geen zin om op typisch Belgische wijze rond de pot te draaien. Facts and figures.
Kon 90/90 gehaald hebben, want de punten die ik verloor waren o.a. tegen de zevende thuis (net massas spelers verkocht), en nadien heb ik hem op zijn eigen veld makkelijk afgedroogd, bvb.
Tweede had evenveel punten, maar gelukkig was mijn doelpuntensaldo lager (ik speelde itt hem bvb met prutsers in de kleine matchen), transfers, ervaring en stadionuitbreiding waren prioriteit.
Volgend jaar was aanvankelijk mijn verwachting dat ik tweede ga worden, maar was fout, ik zal met de vingers in de neus kampioen worden, terwijl ik weer het maximum aantal transfers zal doen. Nog eens nadenken of ik dat daadwerkelijk zal doen, maar denk het wel, want blijft een spel en ga nu ook niet blijven aanmodderen in G tot ik het beu (zou) zijn ofzo.
Bedoel dit zeker niet zo stoeferig zoals het zou kunnen overkomen, want in het land der blinden is éénoog koning. De meesten in mijn reeks hebben bvb nog nooit van IO's gehoord klaarblijkelijk. Altijd 'normaal'. Maar geen zin om op typisch Belgische wijze rond de pot te draaien. Facts and figures.
Ghent Semper Fidelis.
Okej, sta momenteel eerste, maar het is ook nog maar de 2e speeldag, heb wel al de subtopper op Notorik gewonnen, dus zo slecht ziet het er niet uit.
Ik wil gewoon eens weg uit de G (wordt toch al mijn 3e seizoen in de G en in SP), er zijn hier buiten mij maar 6 andere ploegen meer
Ik wil gewoon eens weg uit de G (wordt toch al mijn 3e seizoen in de G en in SP), er zijn hier buiten mij maar 6 andere ploegen meer

FC Lemsig - F.139 ;D
moet normaal wel lukken je hebt een goed team ! met hoge team spirit? dus ik zie niet echt een probleem waarom je geen kampioen zou kunnen worden ik zal alvast duimenPhoenyxar wrote:Okej, sta momenteel eerste, maar het is ook nog maar de 2e speeldag, heb wel al de subtopper op Notorik gewonnen, dus zo slecht ziet het er niet uit.