redelijk eenvoudig 0-1 gewonnen (al weet je het met de random maar nooit). Volgende pot eindelijk thuis tegen een op het eerste oog niet zo'n goede E-er.
Raffin wrote:3-1 winst en alweer thuis, nu tegen een F'er die normaal gezien geen probleem mag zijn.
Zoals ik het nu mag bezien zal Los Flamendros je grootste concurrent gaan zijn...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Raffin wrote:+ me_dinamo + FC Adjud + AC manU + Sutrteam + SAMPDORIQ
Ik zie niet meer dan +- 10 potentiele winnaars
Pas op he, ik zit er ook nog in en ik kan in een thuismatch in ideale toestand nog altijd een 145-er produceren
Volgende week eerst eens een D-er aan de zegekar binden en de vooruitzichten zijn niet geheel gunstig: slappe scheids en een uitwedstrijd. Qua bp's ben ik ietsjes in het voordeel. Duimen maar....
Voor het eerst sinds ik SP speel ga ik eens zo ver mogelijk proberen te komen in de beker. All the way gaat dat wel niet worden denk ik, want heb nu pas mijn 1ste geblesseerde speler dit seizoen. Ik verwacht er dus nog een paar, en dat zou serieus roet in het eten kunnen gooien.
Maar de laatste week bereiken zou al een unicum zijn voor mij.
Bombay wrote:Voor het eerst sinds ik SP speel ga ik eens zo ver mogelijk proberen te komen in de beker. All the way gaat dat wel niet worden denk ik, want heb nu pas mijn 1ste geblesseerde speler dit seizoen. Ik verwacht er dus nog een paar, en dat zou serieus roet in het eten kunnen gooien.
Bombay wrote:Voor het eerst sinds ik SP speel ga ik eens zo ver mogelijk proberen te komen in de beker. All the way gaat dat wel niet worden denk ik, want heb nu pas mijn 1ste geblesseerde speler dit seizoen. Ik verwacht er dus nog een paar, en dat zou serieus roet in het eten kunnen gooien.
Meen je dit?
Ik heb er 'maar' 30 meer
Ja echt. Ook niet van mijn B-spelers ofzo. Die da nu geblesseerd is is den 1ste, en dan ook nog maar voor 3 dagen wat ook niet echt overdreven lang is. Ander jaren (seizoenen) is het wel andere koek.
Meen je dit?
Ik heb er 'maar' 30 meer
Ja echt. Ook niet van mijn B-spelers ofzo. Die da nu geblesseerd is is den 1ste, en dan ook nog maar voor 3 dagen wat ook niet echt overdreven lang is. Ander jaren (seizoenen) is het wel andere koek.
Je speelt zeer weinig wedstrijden, daar ligt het ook wel aan
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
Ben (niet de manager) het juist even gaan nagekeken bij mijn spelers, en blijkbaar heb ik er toch nog een paar gehad. Acht, in totaal, om precies te zijn.