Moderator: Moderator
Nog een geluk dat je feestopstelling winst opleverden, met een beetje meeval spring je over hem, alvast veel succes!Ron Jeremy wrote:En weer een overwinning met maar 2 A-spelers en een jeugd cb op de rb![]()
Mijn concurrent verkeert in hogere sferen en vergeet zijn agressie in te stellen of het was misplaatste arrogantie om te denken dat je met 0%agr ook kan winnnen(?). Anyhoe hij leidt een volkomen onnodige nederlaag. Donderdag wordt er op of eronder: alleen bij een overwinning in zijn stadion speel ik kampioen. Teams zijn gelijkwaardig, maar ik speel beker en uit. De kansen zijn dus miniem. Misschien zet hij zijn agr weer op 0%
Al een geluk dat ik geen 30 matchen doorspeel, of je had om de 2e plek moeten spelenJante5 wrote:1-2 verlies met 138-141 lr. Zo wordt de competitie toch nog spannend door belachelijke gang van zaken in dit spel. Morgen speelt mijn tegenstander van vandaag tegen het nummer 2 in de reeks. Ik hoop dat hij dan dezelfde prestatie kan leveren.
Je mag altijd eens prikken. Nog een geluk dat ik niet enkel mijn overwinningen kwam posten hier.Wikke wrote:Al een geluk dat ik geen 30 matchen doorspeel, of je had om de 2e plek moeten spelenJante5 wrote:1-2 verlies met 138-141 lr. Zo wordt de competitie toch nog spannend door belachelijke gang van zaken in dit spel. Morgen speelt mijn tegenstander van vandaag tegen het nummer 2 in de reeks. Ik hoop dat hij dan dezelfde prestatie kan leveren.![]()
.
Ik hou er wel van om eens te prikken tegen de volgende kampioen in de reeks.
Je kwam elke dag je overwinningen posten hier, ik kon het niet laten om nog eens een opstelling te maken. Maar er was geen speler met 100 moraal bij, dus 143 zou er ook ingezeten hebben.
Doet die monster eigenlijk moeite, want een 131 is nou ook niet indrukwekkend? Nuja, mijn assistent heeft toch voor de overwinning gezorgd.
No harm done Jante5, je zal wel kampioen worden...
Ik ga er niet meer vol voor omdat ik soms een paar dagen achtereen niet inlog. Uit gewoonte blijf ik het spelletje nog wat spelen, maar zonder ambitie. Goeie transfers binnenhalen zit er niet meer in, dus blijf ik rustig hangen in een reeks waar ik niet veel moeite voor moet doen.Jante5 wrote:Je mag altijd eens prikken. Nog een geluk dat ik niet enkel mijn overwinningen kwam posten hier.Wikke wrote:Al een geluk dat ik geen 30 matchen doorspeel, of je had om de 2e plek moeten spelenJante5 wrote:1-2 verlies met 138-141 lr. Zo wordt de competitie toch nog spannend door belachelijke gang van zaken in dit spel. Morgen speelt mijn tegenstander van vandaag tegen het nummer 2 in de reeks. Ik hoop dat hij dan dezelfde prestatie kan leveren.![]()
.
Ik hou er wel van om eens te prikken tegen de volgende kampioen in de reeks.
Je kwam elke dag je overwinningen posten hier, ik kon het niet laten om nog eens een opstelling te maken. Maar er was geen speler met 100 moraal bij, dus 143 zou er ook ingezeten hebben.
Doet die monster eigenlijk moeite, want een 131 is nou ook niet indrukwekkend? Nuja, mijn assistent heeft toch voor de overwinning gezorgd.
No harm done Jante5, je zal wel kampioen worden...
Moest je er volledig voor gegaan zijn, ging het op zijn minst spannend zijn tussen ons en mss monster voor het kampioenschap. Waarom er niet vol voor gegaan?
Oja, als ik mocht beschikken over AL mijn A-spelers die nu steeds geblesseerd uitvallen (raar) halen ze met 100% moraal ook 143..
En het zit me echt volledig mee dit seizoen: 2-2 gelijkspel terwijl ik toch opnieuw de betere was met 124-128 lr...