Met een overwinning sluiten we het seizoen af, met 33 punten in de 2de seizoenshelft komen we op een totaal van 55 punten en dit leverde de 8ste plaats op. Dat is de hoogste eindrangschikking in de geschiedenis van ons team.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden
Raffin wrote: Gvd Bombay! Je verknalt m'n reunie met Westel!
Tja.
Arme Belgen
Heb gewoon niet meer naar het klassement gekeken, anders had ik hem wel een handje geholpen.
Heb trouwens sowieso met een zwak elftal gespeeld vanwege de beker. En hij heeft pech gehad, want volgens de linieratings had hij gewoon moeten winnen.
Miljaar seg! Direct 2-3 op mijn doos. daar had ik effe geen rekening mee gehouden.
2 Keer rood gepakt, na beide 2 keer een gele kaart. De random zit dus al ni mee. Misschien had ik Sjarel toch beter laten winnen op de laatste speeldag.
Mijn eerste match in B is meteen een verliesmatch. Hopelijk kunnen de supporters zich wel opwarmen aan mijn eerste thuismatch, anders wordt het meteen achtervolgen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Het kan vriezen of dooien, daarom een 1-1 tegen de SK de 2 Linkervoeten. Een 144-er thuis met TS90 dat kan weleens een lastig seizoen worden. Morgen tegen Nacional, jammer dat de scheids zo lief is.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden