Divisie G
Moderator: Moderator
Re: Divisie G
haha ik heb maar doelsaldo van +36 

Dat maakt je nog niet een zwakker team hoor ;P
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
Ineens nog eens naar een vorige match gekeken, wat zitten er toch zwakke SP-ploegen in mijn reeks... 1-15 in Ejido gewonnen xD
Stand na Speeldag 12:
1. FC Lemsig 36
2. 'Grand' FC 36
3. Notorik CT 30
4. As. Ploiesti 27
5. SW Lechia 27
6. RedStar W 24
7. Kollased K 18
Dus de strijd voor de eerste plaats is nog steeds een spannende wedstrijd, nu dat de matchen Astra Ploiesti - FC Lemsig en FC Lemsig - Grand FC deze week op het programma staan komt de echte competitiedrang terug naar boven, heb de laatste weken niks anders dan voordehandliggende wedstrijden gespeelt. Ook al dat Astra geen partij gaat zijn met zijn 14 spelers (die nooit meer dan 90 linie's haalt) is enkel de match met Grand van enig belang in G.416 >:3
Stand na Speeldag 12:
1. FC Lemsig 36
2. 'Grand' FC 36
3. Notorik CT 30
4. As. Ploiesti 27
5. SW Lechia 27
6. RedStar W 24
7. Kollased K 18
Dus de strijd voor de eerste plaats is nog steeds een spannende wedstrijd, nu dat de matchen Astra Ploiesti - FC Lemsig en FC Lemsig - Grand FC deze week op het programma staan komt de echte competitiedrang terug naar boven, heb de laatste weken niks anders dan voordehandliggende wedstrijden gespeelt. Ook al dat Astra geen partij gaat zijn met zijn 14 spelers (die nooit meer dan 90 linie's haalt) is enkel de match met Grand van enig belang in G.416 >:3
FC Lemsig - F.139 ;D
-
- Member of the Soccer Project Association
Tussenstand in het midden van het seizoen:
1ste met 42/45. Uitschuivertje tegen nr4 (die dus eigenlijk nr 5 zou zijn) op de moment dat er een 18-tal spelers op de lijst stonden. Geen probleem.
Tweede volgt op drie punten, derde staat op vijf punten. Maar titel zou op geen enkel moment een probleem mogen vormen, 45/45 in de terugronde, tenzij transfers het niet toelaten. Ga dus toch de stap wagen, en hopen in F wat aan te modderen (en hetzelfde te blijven doen), want wil niet té lang té laag blijven ook, op termijn zou ik toch nog eens in D willen spelen. Al heb ik door tijdsgebrek niet veel gedaan de eerste seizoenshelft. Maar ga toch trachten het team gaande te houden.
1ste met 42/45. Uitschuivertje tegen nr4 (die dus eigenlijk nr 5 zou zijn) op de moment dat er een 18-tal spelers op de lijst stonden. Geen probleem.
Tweede volgt op drie punten, derde staat op vijf punten. Maar titel zou op geen enkel moment een probleem mogen vormen, 45/45 in de terugronde, tenzij transfers het niet toelaten. Ga dus toch de stap wagen, en hopen in F wat aan te modderen (en hetzelfde te blijven doen), want wil niet té lang té laag blijven ook, op termijn zou ik toch nog eens in D willen spelen. Al heb ik door tijdsgebrek niet veel gedaan de eerste seizoenshelft. Maar ga toch trachten het team gaande te houden.
Ghent Semper Fidelis.
Ik sta ondertussen met 45/45 eerste met de tweede volgend op 3 punten... zolang ik geen uitschuivertjes maak dit jaar (en de enige die ik kan doen is deze maandag) dan wordt ik normaal kampioen aangezien ik Grand no way nog een hoger doelsaldo zie halen dan mij ;P
FC Lemsig - F.139 ;D
telt onderling duel niet eerder als doelsaldo op dit spel?
-
ward1995 wrote:telt onderling duel niet eerder als doelsaldo op dit spel?
4 BK Almelo 24 15 7 3 5 25 19 +6
5 Widzew Marseille 24 15 7 3 5 21 21 0
6 Sturm Galaxy 24 15 7 3 5 25 29 -4
Almelo en Marseille hebben beiden verloren tegen Galaxy maar staat toch boven Galaxy gerangschikt en Marseille heeft verloren tegen Almelo en Galaxy

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
uit de FAQ:ward1995 wrote:telt onderling duel niet eerder als doelsaldo op dit spel?
Wat betreft de gelijke stand in de competitie, wordt deze volgorde voor het rangschikken gehanteerd:
1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
1-0 tegen Notorik op een slechte dag, F here I come ;D
FC Lemsig - F.139 ;D
8-0 gewonnen vrijdag tegen nummer 2 , ik hoop de kloof te kunnen uitdiepen tot 6 punten tot RKS Chiechocino .
Ik moest het doen met een iets magerdere 1-0 tegen de nummer 2, maar ja, ik ben zo goed als zeker van de 1e plaats nu ;P
Morgen even thuis tegen Red Star, geen moeite :3
Morgen even thuis tegen Red Star, geen moeite :3
FC Lemsig - F.139 ;D
0-4 gewonnen van RKS nu 6 punten voor op nummer 2
En na Speeldag 19 is de stand in G.416:
1. FC Lemsig - 57
2. 'Grand' FC - 54
3. Notorik CT - 48
4. A. Ploiesti - 45
5. SW Lechia - 45
6. Red Star W - 33
1. FC Lemsig - 57
2. 'Grand' FC - 54
3. Notorik CT - 48
4. A. Ploiesti - 45
5. SW Lechia - 45
6. Red Star W - 33
FC Lemsig - F.139 ;D
na 23 speeldagen in G.192 staan we er goed voor:
1. RC HADES 67
2. Fc teralfene 58
3. Non Plus Ultra 58
4. fc3216asa 55
5. RKS Ciechocino 55
De rest doet al niet meer mee.
Ik moet nog 13/21 halen en dan ben ik zeker van promotie en ook zeker dat ik kampioen ben.
mijn wedstrijden :
RC Hades?? - ?? Monsters (9)
Fartao?? - ?? RC Hades (6)
RC Hades?? - ?? Fc teralfene (2)
RC Hades?? - ?? FK Nova Ves v Horach (7)
Non Plus Ultra?? - ?? RC Hades (3)
RC Hades ?? - ?? fc3216asa (4)
Rode Hamburger?? - ?? RC Hades (15)
dus zou ik inprincipe maar 1 wedstrijd moeten winnen tegen de ploegen uit de top 4.
1. RC HADES 67
2. Fc teralfene 58
3. Non Plus Ultra 58
4. fc3216asa 55
5. RKS Ciechocino 55
De rest doet al niet meer mee.
Ik moet nog 13/21 halen en dan ben ik zeker van promotie en ook zeker dat ik kampioen ben.
mijn wedstrijden :
RC Hades?? - ?? Monsters (9)
Fartao?? - ?? RC Hades (6)
RC Hades?? - ?? Fc teralfene (2)
RC Hades?? - ?? FK Nova Ves v Horach (7)
Non Plus Ultra?? - ?? RC Hades (3)
RC Hades ?? - ?? fc3216asa (4)
Rode Hamburger?? - ?? RC Hades (15)
dus zou ik inprincipe maar 1 wedstrijd moeten winnen tegen de ploegen uit de top 4.
Bij mij na 23 speeldagen:
1. FC Lemsig - 69
2. 'Grand' FC - 66
3. A. Ploiesti - 57
4. Notorik CT - 54
5. SW Lechia - 51
6. RedStar W - 42
Na een zwakke periode is Notorik van plaats 3 naar 4 gezakt, mijn kampioenschap zit al zogoed als in de zak, mijn enige belangrijke wedstrijden zijn nu nog Lemsig - Astra en Grand - Lemsig; die op speeldag 29 en 30 vallen. Ik heb het voordeel thuis tegen Astra Ploiesti te spelen en ik heb in mijn geschiedenis nog nooit tegen hem verloren (zelfs niet in mijn debuutjaar :3 ) Toch een leuk gegeven is dat ik op 28 maart met school naar Italië vertrek, ik ga de laatste match dus pas weken later te weten komen... Maar zolang ik tegen Astra win ben ik zeker van mijn eerste plaats ;D
1. FC Lemsig - 69
2. 'Grand' FC - 66
3. A. Ploiesti - 57
4. Notorik CT - 54
5. SW Lechia - 51
6. RedStar W - 42
Na een zwakke periode is Notorik van plaats 3 naar 4 gezakt, mijn kampioenschap zit al zogoed als in de zak, mijn enige belangrijke wedstrijden zijn nu nog Lemsig - Astra en Grand - Lemsig; die op speeldag 29 en 30 vallen. Ik heb het voordeel thuis tegen Astra Ploiesti te spelen en ik heb in mijn geschiedenis nog nooit tegen hem verloren (zelfs niet in mijn debuutjaar :3 ) Toch een leuk gegeven is dat ik op 28 maart met school naar Italië vertrek, ik ga de laatste match dus pas weken later te weten komen... Maar zolang ik tegen Astra win ben ik zeker van mijn eerste plaats ;D
FC Lemsig - F.139 ;D