Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie G

Post by Smoje »

Terugronde toch niet kraaknet doorgekomen, twee gelijke spelen. Al was dat laatste gelijkspel wel vrij ongelooflijk, mijn tegenstander pakt met een agressiesom van 280 ofzo, geen rode kaart. Maar het is zijn recht natuurlijk en het doet er niet echt toe. Nu heb ik twee hapklare brokken. Daarna speel ik tegen drie anderen uit de top 5. Vijf punten voor op de tweede, zeven op de rest. 1 toppertje winnen en ik promoveer, 2 en ik ben kampioen. Zal normaal wel zo zijn. Al had ik door een blessure en enkele transfers op vele plekken spelers tekort de laatste tijden.

Volgend jaar is mijn enige doel om niet te degraderen of promoveren in F, gewoon daar minimaal twee seizoenen blijven, zoals ik nu deed. Want na een kleine oogopslag op de reeks, kan ik mits enige aankopen kampioen worden, maar liever gestaag.
Ghent Semper Fidelis.
ward1995

Post by ward1995 »

morgen tegen nummer 2 ik ben benieuwd paar spelers uit A kern geblesseerd bij mij, maar ook bij hem
voorlopig
1 RC Hades 73
2 Fc teralfene 64
--------------------------------------------------------------------------------

3 Non Plus Ultra 64
4 fc3216asa 61
5 RKS Ciechocino 61

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995

Post by ward1995 »

2-1 gewonnen nog 1 punt nodig om te promoveren 4 om kampioen te worden,dus als ik morgen win heb ik genoeg aan 1 punt tegen de nieuwe nummer 2 waar ik maandag tegen speel , maar als ik win van Non Plus Ultra (nummer 2) op maandag dan ben ik zowiezo kampioen

Phoenyxar
Assistant Manager

Post by Phoenyxar »

1-4 tegen nummer 4 (met linies van 116) het gaat hier steeds vlotter en vlotter, ik kijk uit naar de F en hoop volgend jaar gewoon te kunnen blijven :3
En promotie is hier al zeker, heb al 12 punten voorsprong op plaats 3 en met morgen een SP-ploeg kan dat gewoon niet misgaan, nu nog 2 van de andere 3 matchen in zak steken (zijn al zogoed als binnen) en dan ben ik kampioen >;D
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
ward1995

Post by ward1995 »

promotie is een feit nu titel nog 1 puntje maandag is genoeg

ward1995

Post by ward1995 »

0-3 gewonnen tegen nummer 2 nu is de kloof 12 punten.

Kowalskii
Team President

Post by Kowalskii »

ward1995 wrote:0-3 gewonnen tegen nummer 2 nu is de kloof 12 punten.
gratz met de titel! succes in F :)
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
ward1995

Post by ward1995 »

Kowalskii wrote:
ward1995 wrote:0-3 gewonnen tegen nummer 2 nu is de kloof 12 punten.
gratz met de titel! succes in F :)
dank je wel , Phoenyxar zullen we ook proficiat mogen wensen :D dus PROFICIAT

roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Hier ook een vlekkeloos seizoen gedraaid,begonnen met slechts 7 managers in de reeks en nu nog met 2 overgebleven :roll:
Een gans seizoen gespeeld met optrainende jeugd die nu stilaan voltraind geraken,hier en daar al wat versterkingen aangetrokken en we zijn klaar om volgend seizoen aan te treden in F :)
De top 3 :
1 De Vlammers...84 28 28 0 0 204 17 +187
2 Fc B8............75 28 25 0 3 145 27 +118
3 FF Santander...72 28 24 0 4 209 30 +179
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Smoje

Post by Smoje »

Promotie in G.115. Via de titel. Missie geslaagd dus.

Vooruitgang (tot op heden):

- Jeugdcentrum weldra ultramodern.
- Fans: +- 16.000
- Aantal plaatsen: van 12.000 naar 16.000 gestegen. Maar ik lap er misschien nog 2000 bij één dezer dagen.

Ik merk wel dat de teamspirit (die bij mij altijd rond de nul cirkelt) zeer bepalend is. Uit heb ik het moeilijk tegen degradanten uit F (met redelijke kutploegen). Al had ik nog een redelijk sterke reeks voor G te zijn, als ik soms keek naar andere reeksen, ik kon enkel tegen de sp-ploegen met (enkel) jeugd en moraalzoekers spelen.

Al moet wel gezegd dat ik dit seizoen zeker geen meeval had met de arbitrage. Tegenstanders halen nul rode kaarten met een agressiesom van 275. Terwijl ik veel kaarten pak (met veel minder agressieve spelers) en voor het eerst een seizoen op 180-190 (en vaak lager) gemikt heb. Terwijl ik zowel vroeger als in het begin van dit team meestal 200 speelde. Dus ik zie wel of het mij opbreekt in F of niet, want degraderen wil ik zeker niet. Zo dicht mogelijk bij plaats drie en minimaal plaats 10. Want transfers blijven prioriteit.

Maar tot op heden mijn (niet zo spectaculaire) doelstellingen gehaald:

Seizoen 1: kampioen in H (weinig verdienste aan, er waren maar twee tegenstanders en ik viel pas laat in)
Seizoen 2: doel derde in G115 (doel behaald)
Seizoen 3: titel in G115 (doel behaald)
Seizoen 4: 3-10 in F 39
Seizoen 5: vermoedelijk titel in F 39, anders zeker het seizoen erna.
Last edited by Smoje on Thu Mar 29, 2012 1:55 am, edited 1 time in total.
Ghent Semper Fidelis.
remedy73

Post by remedy73 »

Gefeliciteerd met het kampioenschap! ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Smoje

Post by Smoje »

thx :lol:
Ghent Semper Fidelis.
Kowalskii
Team President

Post by Kowalskii »

Smoje wrote:Promotie in G.115. Via de titel. Missie geslaagd dus.

Vooruitgang (tot op heden):

- Jeugdcentrum weldra ultramodern.
- Fans: +- 16.000
- Aantal plaatsen: van 12.000 naar 16.000 gestegen. Maar ik lap er misschien nog 2000 bij één dezer dagen.

Ik merk wel dat de teamspirit (die bij mij altijd rond de nul cirkelt) zeer bepalend is. Uit heb ik het moeilijk tegen degradanten uit F (met redelijke kutploegen). Al had ik nog een redelijk sterke reeks voor G te zijn, als ik soms keek naar andere reeksen, ik kon enkel tegen de sp-ploegen met (enkel) jeugd en moraalzoekers spelen.

Al moet wel gezegd dat ik dit seizoen zeker geen meeval had met de arbitrage. Tegenstanders halen nul rode kaarten met een agressiesom van 275. Terwijl ik veel kaarten pak (met veel minder agressieve spelers) en voor het eerst een seizoen op 180-190 (en vaak lager) gemikt heb. Terwijl ik zowel vroeger als in het begin van dit team meestal 200 speelde. Dus ik zie wel of het mij opbreekt in F of niet, want degraderen wil ik zeker niet. Zo dicht mogelijk bij plaats drie en minimaal plaats 10. Want transfers blijven prioriteit.

Maar tot op heden mijn (niet zo spectaculaire) doelstellingen gehaald:

Seizoen 1: kampioen in H (weinig verdienste aan, er waren maar twee tegenstanders en ik viel pas laat in)
Seizoen 2: doel derde in G115 (doel behaald)
Seizoen 3: titel in G115 (doel behaald)
Seizoen 4: 3-10 in F 39
Seizoen 5: vermoedelijk titel in F 39, anders zeker het seizoen erna.
Op naar F! :D
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Smoje

Post by Smoje »

Daar ben ik destijds begonnen. F 13 of ook F 39. Twijfel. Zou wel zot toeval zijn. Dus sta break-even met mijn start destijds, ondansk het minder aantal managers. :P

De kampioen uit mijn reeks van vorig jaar degradeert terug, dus 't zal toch nog een deftig reeksje zijn naar F-normen.

Ben nog nooit gedegradeerd (heb mijn team destijds laten weglopen in A), dus tenzij je het zo bekijkt, dus ga het zo proberen houden.
Ghent Semper Fidelis.
mysticalguard

Post by mysticalguard »

Verdorie he :( Ik ga moeten oppassen dat ik niet te snel promoveer naar F :( Lijken er maar 3 anderen nog actief te zijn in mijn reeks (G.183) waarvan maar eentje echt "sterker" te noemen is.

Ik wil dit seizoen vooral gebruiken om basis op te bouwen en een "volledig" eerste seizoen te kunnen spelen. Om zo te kunnen spreken dat dit mijn officiele start is. De H-divisie was maar een warming up bij wijze van spreke
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”