Ik ben ook terug onderweg naar de hoogste divisies van SP... Heb een hele tijd in G gezeten om wat centjes te verdienen en de motivatie terug te vinden. Nu heb ik een redelijk goeie en zeer jonge ploeg bij mekaar die me toch naar C zou moeten brengen om dan met wat aanpassingen de tocht verder te zetten naar A.
Hetgeen vroeger nogal eens een probleem was is nu helemaal opgelost... Het budget
Stadion is ondertussen ook van 20K naar 60K gegaan, alleen jammer dat het aantal reclamepanelen elk seizoen minder en minder lijkt te worden...
Paar dagen niet ingelogd en dus geen wedstrijden kunnen instellen. Tot men grote verrassing toch allebei men competitiewedstrijden kunnen winnen met een 3de plaats als gevolg. Ben content.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
apology240 wrote:Ik ben ook terug onderweg naar de hoogste divisies van SP... Heb een hele tijd in G gezeten om wat centjes te verdienen en de motivatie terug te vinden. Nu heb ik een redelijk goeie en zeer jonge ploeg bij mekaar die me toch naar C zou moeten brengen om dan met wat aanpassingen de tocht verder te zetten naar A.
Hetgeen vroeger nogal eens een probleem was is nu helemaal opgelost... Het budget
Stadion is ondertussen ook van 20K naar 60K gegaan, alleen jammer dat het aantal reclamepanelen elk seizoen minder en minder lijkt te worden...
Succes aan de rest !
Ik heb/had ongeveer hetzelfde plan voor ogen maar na 1 seizoentje in G was de drang zo groot om weer te winnen dat we onze opmars al begonnen zijn
Eens zien of we onze eerste(4e in A)prestatie kunnen evenaren....tijdens de hervorming(van A naar G)toch een paar miljoentjes bijeengesprokkeld
Welk budget heb je nog achter de hand...?
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
1-3 winst en nog steeds 2e. Morgen thuis tegen den nummer 5, moet 12/12 worden
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
137-123, pingel gemist en 2-2 Geen winstpremies betaald en 460K winst dus daar word ik ook wel blij van
Zware week tot dusver...
Veel blessures en schorsingen. Daardoor 4 A spelers moeten missen en vandaag dus ook 2-0 verlies, maar we blijven 1ste op basis van doelsaldo (3 teams met 16pt).
Voor morgen ziet het er niet veel beter uit, moet 5 A spelers missen, maar tegenstander is op papier minder.
0-1 winst en weer een overbodige rode kaart voor m'n LB Dobson
3-1 winst en een tweede plaats met 22/24 (vorige vrijdag onterecht gelijkspel) 5 punten voor op de nummer 3 en onze adviseurs hebben laten weten dat we vol voor de beker moeten gaan nu het zo goed gaat in de competitie...
Gisteren nog een RB gekocht voor 15,2M