Kowalskii wrote:1-1 na de topper tegen de nummer 2 http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... D=28198041
Was weer maar eens beter (2ratings beter) ondanks rode kaart en toch weer gelijkspel.
Nuja maakt niet zo veel uit, kloof bedraagt nog steeds 9 punten met nog 4 matchen te gaan.
dan moet het morgen maar gebeuren, toch
Reken morgen op puntenverlies want heb 4 geschorsten en het hoopje ongeregeld dat op het veld gaat komen is niet fit, dus ik denk dat het maandag zal worden. Maandag spelen de nummer 2 en 3 voor stek 2 trouwens, dus dat speelt ook wel in mijn voordeel. Resten mij enkel nog ploegen uit de onderste regionen van het klassement dus ben er wel gerust op.
Vrijdag 0-1 winst, dus in principe ben ik zo goed als kampioen
Zelfs als ik alles nog verlies is mijn doelsaldo wellicht nog beter.
Had niet verwacht dat ik zo snel de D-reeks ging verlaten, 3 titels op 4 seizoenen het loopt lekker
eerste verlies van het seizoen is een feit B-ploeg verloor met 1-0 na een schamele 124-116 rating
Nu volop wedstrijden spelen om ervaring en binnenkort ts op te krikken. Met het oog op de promotie naar C gaan we toch wel wat moeten versterken.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
FC The White Caps wrote:Eerste week zou redelijk vlot moeten verlopen
*Gans het seizoen bedoel je
Mijn team heeft nog maar weinig ervaring dus zo vlot zie ik dat allemaal niet verlopen + kga veel transfers doen
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote:veel transfers => om te stijgen of om te zakken?
Stijgen als dat lukt
Hier zijn we goed gestart. 0-1 bij en op zich niet zo makkelijke tegenstander. Zeker nu onze TS nog zo laag is wegens het vele transfereren eind vorig seizoen.
Volgende 2 match zouden geen probleem mogen vormen. Eerst tegen Lion team die bijna gans zijn team van de hand heeft gedaan en dan tegen een afzakker van B3 die ook in volle opbouw is.
Vrijdag spelen we dan tegen de ploeg die al 2 seizoenen op rij met mij is mee opgegaan. Geen makkelijke tegenstander, maar we gaan toch proberen om een 12 op 12 te behalen.