Dan heb ik weer de bonen gefret van al uw "gekwetste" spelers

Moderator: Moderator
Dit weekend hebben de meeste spelers gebruikt om naar Lourdes te gaan. Spits Fernandez besloot bij Sjarel te revalideren na zijn blessure van afgelopen vrijdag. Sjarel heeft er schijnbaar flink wat Jupiler ingegooid, want na twee dagen staat hij nog steeds op 10 dagen blessurezamoT wrote:En maandag weer een fitte kern zeker GeRONimo???
Dan heb ik weer de bonen gefret van al uw "gekwetste" spelers
Laat je account niet verlopen. Log zo nu en dan nog eens in om enkel je team in leven te houden. Voor het geval je ooit weer zin gaat krijgen in SP, heb je alvast een startkapitaaltje, stadion en achterban...Kowalskii wrote:Blijkbaar nog 6e geworden door gewoon af en toe in te loggen. Ga er volledig de brui aan geven denk ik, heel wat B-spelers zijn 30 geworden zie ik en geen zin om deze te vervangen. Moest iemand interesse hebben in spelers van mij moet je maar pm ingame sturen zal deze dan te koop zetten. Al bij al is mijn 'tweede' carrière op sp niet slecht geweest, toch in de C geraakt en bijna B zonder te handelen of dergelijke. Succes aan diegenen die nog spelen.
Je moet jezelf niet zo opjagen. Bij meer dan 10 linieratings beter en dan nog verliezen, daar kan je op het forum weleens over klagen. Dit hoort er gewoon bij, uiteindelijk heb je zelf zo ook al eens chance.Jante5 wrote:Daar gaan we weer: opnieuw bestolen! 141-141 in lr en toch 3-2 verlies
Dat is het probleem. Ik had vorig seizoen een rampzalig seizoen waar het (ik overdrijf niet) mss 1 keer in mijn voordeel uitdraaide en voor de rest nadelig.The Amazing Spicy wrote:Je moet jezelf niet zo opjagen. Bij meer dan 10 linieratings beter en dan nog verliezen, daar kan je op het forum weleens over klagen. Dit hoort er gewoon bij, uiteindelijk heb je zelf zo ook al eens chance.Jante5 wrote:Daar gaan we weer: opnieuw bestolen! 141-141 in lr en toch 3-2 verlies