Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie E
Hier terug middenmoot van de E
-
0-2 winst
-
Vanochtend tegen de medekoploper gespeeld...
Gisteren kon ik weinig online zijn en jawel: Mijn beide RB's zijn bij de sims van 18:00 en 22:00 uur geblesseerd uitgevallen en jawel, geplande basisspelers voor vanochtend vielen in, dus verloren onge[plande fitheid. Daarnaast moest ik nog iets aan mijn RB-probleem doen.
Gelukkig laat mijn tegenstander het lopen, waardoor we met 2-1 (132-117) winnen, maar de tegenstander had 130/131 kunnen halen en had met stijl 0% dus dicht in de buurt van een gelijkspel kunnen komen.
Doordat zelfs de best of the rest zijn wedstrijd gaat laten lopen tegen mij, ben ik vanaf vandaag moreel kampioen
Gisteren kon ik weinig online zijn en jawel: Mijn beide RB's zijn bij de sims van 18:00 en 22:00 uur geblesseerd uitgevallen en jawel, geplande basisspelers voor vanochtend vielen in, dus verloren onge[plande fitheid. Daarnaast moest ik nog iets aan mijn RB-probleem doen.
Gelukkig laat mijn tegenstander het lopen, waardoor we met 2-1 (132-117) winnen, maar de tegenstander had 130/131 kunnen halen en had met stijl 0% dus dicht in de buurt van een gelijkspel kunnen komen.
Doordat zelfs de best of the rest zijn wedstrijd gaat laten lopen tegen mij, ben ik vanaf vandaag moreel kampioen

-
- Team President
Eerste week van de terugronde uitstekend begonnen met alleen maar winstpartijen, we staan nu op de 6e plek en maar 2 punten achter op de nummer 3. Lets gooo!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
-
Toen ik in mei vorig jaar begon met hervormen had ik een achterban van 57.000. Tijdens mijn hervorming tot begin dit seizoen was dat terug gelopen tot ca. 56.200.
Op dit moment staat de achterban weer terug op 57.000. De supporters hebben de weg terug naar de club dus weer snel gevonden
Op dit moment staat de achterban weer terug op 57.000. De supporters hebben de weg terug naar de club dus weer snel gevonden

-
Een mooie 6de plek nu, met uitzicht naar boven (maar ook naar beneden). Zo dicht staat het bij elkaar in mijn divisie!
FC Bijlsma Season 113: C.2
-
- Team President
Na 19 speelrondes nog steeds fier aan de leiding met 7 punten los van de nummer 2. Donderdag ontvangen we deze nummer 2 in eigen huis en dan zal hij mij moeten verslaan, wil het nog een beetje spannend gaan worden in E.77.
Maar daar gaan we natuurlijk niet aan meewerken
Maar daar gaan we natuurlijk niet aan meewerken

Trotse manager van FC Steenkist
-
1-4 winst, we gaan gestaag verder...
-
- Team President
We blijven maar winnen, 2-1 winst en gestegen naar plek 5!
-
1-0 winst
, wel 2x rood gepakt 

-
- Team President
En dan verlies je een belangrijk wedstrijd met 2-1 omdat ik gister onverwachts een friendly gespeeld heb met mijn eerste elftal.. Heel zuur dit..
-
Ai, zonde!d van den d wrote:En dan verlies je een belangrijk wedstrijd met 2-1 omdat ik gister onverwachts een friendly gespeeld heb met mijn eerste elftal.. Heel zuur dit..
Is mij ook al een aantal keer overkomen in de afgelopen seizoenen. Jammer dat je niet kan instellen dat je een mailtje krijgt als je ingestelde wedstrijd is geaccepteerd.d van den d wrote:En dan verlies je een belangrijk wedstrijd met 2-1 omdat ik gister onverwachts een friendly gespeeld heb met mijn eerste elftal.. Heel zuur dit..
FC Bijlsma Season 113: C.2
-
Je kan ook je A-opstelling gebruiken voor de spelers die juist de friendlies spelen. ALs er dan op het laatste moment nog een wedstrijd geaccepteerd word, weet je in ieder geval dat je A's gespaard blijven...